TV & STREAMING

Η Λένα Πλάτωνος είναι «dope, dope, dope» στο τηλεοπτικό «High Fidelity» με τη Ζόι Κράβιτς

of 10

Πόσο πιο υπέροχα εξειδικευμένο, πόσο πιο excellent choice;

Η Λένα Πλάτωνος είναι «dope, dope, dope» στο τηλεοπτικό «High Fidelity» με τη Ζόι Κράβιτς

Η τηλεοπτική διασκευή του «High Fidelity», του μυθιστορήματος του Νικ Χόρνμπι που έγινε μνημειώδης ταινία το 2000, μας κάνει παρέα εδώ και λίγες μέρες. Η Ρομπ της Ζόι Κράβιτς (στη θέση του Ρομπ του Τζον Κιούζακ) χρησιμοποιεί το δισκάδικό της και τις playlists της (στη θέση των mixtapes), για να ξεπεράσει τον χωρισμό της από τον Μακ και την κάθε ερωτική εγκατάλειψη του παρελθόντος.

Διαβάστε ακόμη: «High Fidelity». Ξεχάστε τον Τζον Κιούζακ, δείτε τη Ζόι Κράβιτς

high fidelity 607

Το «High Fidelity» (10 επεισόδια από το Hulu), είναι σταδιακά αξιολάτρευτο, λιγότερο quirky από την ταινία του Στίβεν Φρίαρς, περισσότερο ένα απλουστευμένο αλλά χαριτωμένο «Sex and the City»: η Νέα Υόρκη πρωταγωνιστεί (και συγκεκριμένα το Μπρούκλιν), η Ρομπ μιλάει τακτικά στην κάμερα, τα ρούχα είναι συναρπαστικά, ο Μακ δεν απέχει από το απωθημένο του Mr. Big, η σειρά έχει ακόμα και το δικό της κοκτέιλ, το Frosé (κατεψυγμένο ροζέ που γίνεται γρανίτα με φράουλες και λεμόνι!).

Διαβάστε κι αυτό: Δείτε την κομμένη σκηνή του High Fidelity

high fidelity 607

Η Ρομπ (μικρή αναφορά εδώ στη Λίζα Μπονέ, τη μαμά της Ζόι Κράβιτς, που είχε το δικό της ρόλο στην ταινία), περιγράφει η ίδια τον εαυτό της, τους φίλους της, το δισκάδικό της (όπου, φυσικά, πωλούνται μόνο βινύλια και λίγες κασέτες): «Η μισή γειτονιά μας θεωρεί απομεινάρια του παρελθόντος, η άλλη μισή νοσταλγικούς χίπστερ, έχουν δίκιο και στα δύο.» Η απόδειξη του συνδυασμού έρχεται ήδη στο πρώτο επεισόδιο. Η Ρομπ είναι στο μαγαζί της, όταν μπαίνει, ενθουσιασμένος, ο ένας από τους δυο υπαλλήλους της, ο Σάιμον (ας πούμε ο Ντικ του Τοντ Λουίζο). Εχει ανακαλύψει κι αγοράσει το "Γκάλοπ" της Λένας Πλάτωνος στην πρώτη του έκδοση - παρότι ήταν έτοιμος να κάνει την... έκπτωση και να πάρει την επανέκδοση.

Βάζει το δίσκο στο πικ-απ και, όση ώρα η Ρομπ κι ο Σάιμον μιλούν για τα dates της προηγούμενης βραδιάς, η Λένα Πλάτωνος τραγουδά «Κι Ακούμε "Σ' Αγαπώ"»: Υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που δεν είναι σίγουροι αν τους αγαπάνε. Ωσπου η άλλη υπάλληλος, η Σερίζ (η Ντα'Βάιν Τζόι Ράντολφ, ας πούμε στο ρόλο του Μπάρι του Τζακ Μπλακ), μπαίνει στο μαγαζί και σπάει την ατμόσφαιρα: «Τι είναι αυτά; Βάλτε λίγη real music!» - κι αυτή είναι το «Come on Eileen». Δείτε τη σκηνή παρακάτω, δείτε το «High Fidelity» για να υποδεχτούμε την άνοιξη.

Διαβάστε ακόμη: «λπ»: Ο Χρήστος Πέτρου μιλάει στο Flix για τη Λένα Πλάτωνος, τη δική του και τη δική μας