Σας αρέσουν οι διαφημίσεις πριν από τις ταινίες; Πολλοί από εμάς πάμε ακόμα νωρίτερα σινεμά γιατί η διασκέδαση ξεκινά πολύ πριν τους τίτλους αρχής. Τα προσεχώς, τα trailers, οι πληρωμένες προϊοντικές διαφημίσεις. Κάποτε μάλιστα, όσες κοβόντουσαν από το ραδιοτηλεοπτικό συμβούλιο της μικρής οθόνης, ερχόντουσαν να γεμίσουν με απαγορευμένες εικόνες την μεγάλη - και τη φαντασία μας. Μην πάει ο νους σας στο πονηρό - για τον Camel Man μιλάμε π.χ., ένα μόνο παράδειγμα εξωτικών action διαφημίσεων που απαγορεύτηκαν στην τηλεόραση και είχαν γίνει must στα σινεμά.
Σήμερα όμως, χορτάτοι από κάθε είδους επικοινωνιακά κόλπα, γινόμαστε μάρτυρες μερικών διαφημίσεων που σκοπό έχουν το πραγματικό... χαστούκι στο κοινό. Κοινωνικές επιδραστικές διαφημίσεις, όπως αυτή της αυτοκινηματοβιομηχανίας Volkswagen που θέλησε να στείλει ένα μήνυμα (κυριολεκτικά) στους θεατές. Κι όχι μόνο του κινηματογράφου στο Τόκιο, όπου στήθηκε το πείραμα, αλλά παγκοσμίως.Το κατάφερε γιατί έγινε viral.
Η εφαρμογή δεν έκρυβε κάτι πολύπλοκο - ακολούθησε απλά μία έξυπνη ιδέα, χρειάστηκε ένα τεχνικό στήσιμο (όπως να αφήσουν με κάποιο τρόπο οι θεατές το νούμερο του κινητού τους τηλεφώνου στα ταμεία, υποπτευόμαστε) και η εκτέλεση βασιζόταν απλά στο πρώτο μας ένστικτο. Σε κάτι που έχει γίνει δεύτερη φύση μας - δυστυχώς. Σε σημείο επικίνδυνο.
Δεν χρειάζονται άλλα σχόλια. Πατήστε το play και... τα μάτια σας δεκατέσσερα.
Διαβάστε περισσότερα:
- Ποιος τολμάει να έχει το κινητό του ανοιχτό, όταν στη σκηνή είναι ο Κέβιν Σπέισι;
- Οταν το να στέλνεις μηνύματα μέσα από την κινηματογραφική αίθουσα μετατρέπεται σε τραγωδία
- Ισόβιος αποκλεισμός από τα Alamo Drafthouse σινεμά για την... Μαντόνα!
- Οι Ζιλί Ντελπί και Ιθαν Χοκ προειδοποιούν όσους πάρουν το κινητό τους στο «Before Midnight»: f*ck off!
- Σας ενοχλούν τα κινητά στην αίθουσα; Καλέστε το 100