Δεν είναι απαραίτητο ένας εξαιρετικός δημιουργός, σκηνοθέτης, ηθοποιός, να είναι και έξυπνος άνθρωπος, αλλά όταν αυτό συμβαίνει, τα αποτελέσματα είναι καθηλωτικά. Πρόσφατο τέτοιο παράδειγμα, η συνέντευξη Τύπου της ταινίας «Three Billboards Outside Ebbing, Missouri» - ο σκηνοθέτης Μάρτιν ΜακΝτόνα, η πρωταγωνίστριά του, Φράνσις ΜακΝτόρμαντ και οι πάντα παράτολμοι Γούντι Χάρελσον και Σαμ Ρόκγουελ, μίλησαν στους δημοσιογράφους που, βλέποντας την ΜακΝτόρμαντ, ξεκίνησαν, με μια φωνή, τα «Οσκαρ! Οσκαρ!».
Διαβάστε τη γνώμη του Flix: Βενετία 2017 - Πάνω σε «Three Billboards Outside Ebbing, Missouri» γράφει μόνο «Αριστούργημα»
Στο «Three Billboards Outside Ebbing, Missouri», μια μητέρα στη μικρή πόλη του Εμπινγκ, στο Μιζούρι, αναζητά ακόμη απαντήσεις για το φόνο της κόρης της λίγους μήνες πριν, ένα έγκλημα που δεν έχει διαλευκανθεί ακόμα λόγω της απραγίας του τοπικού σερίφη. Ή τουλάχιστον, έτσι υποστηρίζει η ίδια, έχοντας στο μυαλό της μια ολόκληρη λίστα ενεργειών που θα μπορούσαν να οδηγήσουν στην πιθανή σύλληψη του δράστη. Οταν, λοιπόν, αποφασίσει να αγοράσει τρεις παλιές διαφημιστικές πινακίδες στον εγκαταλειμμένο παλιό δρόμο που οδηγεί στην πόλη για να δημοσιοποιήσει την κατηγορία της. Οι συντελεστές μίλησαν, πληθωρικά, για τη σχέση της ταινίας με τη σύγχρονη Αμερική. Διαβάστε αποσπάσματα παρακάτω.
Ο Μάρτιν ΜακΝτόνα για τη σύλληψη της ταινίας Η αρχική ιδέα για την ταινία μού ήρθε σ' ένα ταξίδι μου στην Αμερική, με λεωφορείο, όπου είδα κάτι σχετικό σ' ένα μπίλμπορντ στο δρόμο. Σκέφτηκα, ποιος θα μπορούσε να δημοσιοποιήσει κάτι τόσο οργισμένο; Μόλις αποφάσισα ότι επρόκειτο για μια γυναίκα και μητέρα, ήταν λες κι η ταινία γράφτηκε μόνη της.
Η Φράνσις ΜακΝτόρμαντ για το σκηνοθέτη της Η δουλειά του Μάρτιν δεν είναι νατουραλιστική. Είναι ένα είδος υπερτονισμένου μαγικού ρεαλισμού. Παίζεις σε διαφορετικό πεδίο. Δεν προσπαθείς απλώς να αποδώσεις κάποιον που περνά τη μέρα του. Ολοι βρίσκονται σ' ένα λιγάκι πιο υψηλό σημείο.
Ο Μάρτιν ΜακΝτόνα για την πρωταγωνίστριά του Εγραψα το ρόλο για εκείνη, επειδή ξέρω ότι έχει τέτοια ακεραιότητα και επιδεξιότητα και χιούμορ και τραγικότητα. Επίσης, έχει αντίληψη της εργατικής τάξης, που πολλοί ηθοποιοί ίσως δεν έχουν, ή γίνονται συγκαταβατικοί. Ενα από τα βασικότερα στοιχεία αυτής της ιστορίας, είναι η ειλικρίνεια απέναντι στη γυναίκα της εργατικής τάξης.
Η Φράνσις ΜακΝτόρμαντ για την ηλικία της Είμαι 60 χρόνων κι επέμεινα στον Μάρτιν, να κάνει την ηρωίδα μου γιαγιά. Δίσταζα για πάρα πολύ καιρό να υποδυθώ μια μητέρα και μετά ο άντρας μου, ο Τζόελ (Κοέν), που είπε, "Σκάσε και κάν' το!". Και το έκανα.
Η Φράνσις ΜακΝτόρμαντ για την Αμερική Η δική μου ερώτηση σ' εσάς θα ήταν, υπάρχει ρατσισμός στην Ιταλία; Υπάρχει ρατσισμός στην Ευρώπη; Υπάρχει ρατσισμός στη Ρωσία; Υπάρχει ρατσισμός στον Πλούτωνα;
Ο Μάρτιν ΜακΝτόνα για την Αμερική Θα διαφωνήσω ότι η Αμερική είναι πιο ρατσιστική, ή πιο γελοία απ' ό,τι οπουδήποτε αλλού. Αυτή τη στιγμή περνά μια δύσκολη φάση. Το ακούμε τόσο πολύ, επειδή υπάρχουν και τόσοι άνθρωποι που αντιδρούν σ' αυτό κι αυτή η ισορροπία ανέκαθεν ίσχυε στην Αμερική. Δεν πιστεύω ότι αυτή εδώ είναι μια ταινία για μια ρατσιστική μικρή αμερικανική πόλη, καθόλου. Είναι μια ταινία για μια πόλη που έχει ρατσιστικά στοιχεία που η ηρωίδα τής Φράνσις πρέπει να διαχειριστεί, ανάμεσα σε άλλους χαρακτήρες που πρέπει να διαχειριστεί επίσης, οδοντογιατρούς, παιδιά.
Ο Σαμ Ρόκγουελ για τον ήρωά του Βρίσκω ότι ο ήρωάς μου, ο Ντίξον, ξεκινά σαν τον Μπάρνεϊ Φάιφ του Ντον Νοτς από το «The Andy Griffith Show» κι εξελίσσεται στον Τράβις Μπικλ του Ρόμπερτ Ντε Νίρο στον «Ταξιτζή». Εγώ μόνο αυτό έκανα: αντέγραψα αυτούς τους δυο υπέροχους ηθοποιούς.
Η Φρανσίς ΜακΝτόρμαντ για την ηρωίδα της Οταν έψαχνα εμβληματικές ηρωίδες στο σινεμά για να εμπνευστώ για το ρόλο τής Μίλντρεντ, έβρισκα μόνο αντιστοιχία με άντρες ήρωες. Σκέφτηκα, ίσως η Παμ Γκριρ σε ταινίες blaxploitation του '70. Αλλά οι δικές της ηρωίδες έχουν πολύ πιο προβεβλημένη σεξουαλικότητα. Οπότε, εκείνος που μιμήθηκα περισσότερο ήταν ο Τζον Γουέιν. Χρησιμοποίησα το περπάτημα του Τζον Γουέιν. Μπορώ να κάνω πολύ καλά τον Τζον Γουέιν.
Η Φράνσις ΜακΝτόρμαντ για τη Μαρτζ του «Fargo» Ξέρω, όλοι συγκρίνουν τη Μίλντρεντ με τη Μαρτζ. Μέχρι να πεθάνω θα με ξέρουν ως Μαρτζ Γκάντερσον. Θα το λέει η ταφόπλακά μου, αν έχω. Αυτό δεν με πειράζει καθόλου, γιατί ήταν σπουδαία ηρωίδα, αλλά η Μίλντρεντ είναι η Μαρτζ όταν μεγάλωσε.
Περισσότερες συνεντεύξεις Τύπου από τη Βενετία 2017
- Βενετία 2017: Οι Τζορτζ Κλούνει, Ματ Ντέιμον και Τζούλιαν Μουρ μιλούν για την Αμερική του Τραμπ και αυτή του «Suburbicon»
- Βενετία 2017 - Η Τζέιν Φόντα το λέει καθαρά: «Ζω για τις σκηνές σεξ με τον Ρόμπερτ Ρέντφορντ»
- Βενετία 2017: Η Πεντάμορφη και το Τέρας στη συνέντευξη Tύπου για το «The Shape of Water» του Γκιγιέρμο ντελ Τόρο
- Βενετία 2017: «Ελπιδοφόρο μήνυμα σ' ένα διχασμένο κόσμο». Αλεξάντερ Πέιν, Ματ Ντέιμον στη συνέντευξη Τύπου του «Downsizing»
- Βενετία 2017: Η Ανέτ Μπένινγκ έχει να πει κάτι για την απουσία γυναικών δημιουργών από τη Μόστρα