Ο Στίβεν Σπίλμπεργκ και ο Ντενί Βιλνέβ ξέρουν πως να δημιουργούν κινηματογραφικούς κόσμους που ο θεατής μπορεί να χαθεί για ώρες μέσα σε αυτούς. Είναι λοιπόν υπέροχο να τους βλέπουμε και τους δυο αυτούς μεγάλους δημιουργούς να κάθονται μαζί στο τραπέζι του The Director's Cut, ένα podcast της Ενωσης Σκηνοθετών Αμερικής, για μια συζήτηση που είναι τόσο διασκεδαστική όσο και διαφωτιστική.
Ο Σπίλμπεργκ είπε τη γνώμη του για τον Βιλνέβ, λέγοντας ότι συγκαταλέγεται στους καλύτερους «δημιουργούς κόσμων», συγκρίνοντάς τον με μερικούς από τους σπουδαίους του κινηματογράφου. «Επιτρέψτε μου να ξεκινήσω λέγοντας ότι υπάρχουν κινηματογραφιστές που είναι κατασκευαστές κόσμων. Δεν είναι μακρύς ο κατάλογος και γνωρίζουμε ποιοι είναι πολλοί από αυτούς. Ξεκινώντας με τον Μελιές και τον Ντίσνεϋ και τον Κιούμπρικ, ο Τζορτζ Λούκας. Συμπεριλαμβάνω σε αυτή τη λίστα και τον Ρέι Χαριχάουζεν. Ο Φελίνι έχτισε τους δικούς του κόσμους. Τιμ Μπάρτον. Γουές Αντερσον, Πίτερ Τζάκσον, Τζέιμς Κάμερον, Κρίστοφερ Νόλαν, Ρίντλεϊ Σκοτ, Γκιγιέρμο ντελ Τόρο. Η λίστα συνεχίζεται, αλλά δεν είναι τόσο μεγάλη, και πιστεύω βαθιά, ένθερμα ότι είσαι [ο Βιλνέβ] ένα από τα νεότερα μέλη της».
Διαβάστε ακόμα: Ο Ντενί Βιλνέβ θέλει να κάνει το «Dune: Messiah» μόνο αν είναι καλύτερο από την δεύτερη ταινία
Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας τους, ο Σπίλμπεργκ μοιράστηκε επίσης με τον Βιλνέβ την εξαιρετική του εμπειρία παρακολουθώντας το «Dune: Μέρος Δεύτερο», επαινώντας το ως μια από τις καλύτερες ταινίες επιστημονικής φαντασίας που έχει ζήσει ποτέ. «Eχεις κάνει μια από τις πιο καλύτερες ταινίες επιστημονικής φαντασίας που έχω δει ποτέ. Παρά όλη την άμμο που έχει η ταινία, είναι πραγματικά για το νερό. Τα ιερά νερά που λαχταρούν τα πράσινα λιβάδια και το γαλάζιο νερό της ζωής. Κινηματογραφείς την έρημο για να θυμίζει ωκεανό και θάλασσα. Τα αμμοσκώληκα ήταν σαν θαλάσσια φίδια. Και αυτή η σκηνή του σέρφινγκ στους αμμοσκώληκες είναι ένα από τα σπουδαιότερα πράγματα που έχω δει ποτέ.»
Φυσικά και ο Βιλνέβ εκγωμίασε τον Σπίλμπεργκ και το έργο του αλλά μπορείτε να ακούσετε ολόκληρο το podcast παρακάτω.