Η ζωή αντιγράφει την τέχνη ή η τέχνη τη ζωή; Το είχε πει η Σοφία Κόπολα ότι το «Χαμένοι στην Μετάφραση» ήταν επί μέρους αυτοβιογραφικό. Σήμερα φέρνει στο φως μία ακόμα λεπτομέρεια που το αποδεικνύει: η σεκάνς του Μπιλ Μάρεϊ στο ιαπωνικό στούντιο για τα γυρίσματα του διαφημιστικού για το ουίσκι Suntory («For relaxing time, make it Suntory time», φαίνεται ότι ήταν κομμάτι των αναμνήσεων της μικρής Σοφίας.
Κάποια στιγμή στα 80ς, ο Φράνσις Φορντ Κόπολα και ο Ακίρα Κουροσάβα γύρισαν μία σειρά από διαφημιστικά σποτ για το εν λόγω ουίσκι (εμείς δεν γνωρίζαμε καν ότι όντως υπάρχει) στα οποία, ούτε λίγο ούτε πολύ, το σπικάζ θέλει τους δύο φίλους σκηνοθέτες να απολαμβάνουν Suntory σε διαλείμματα των γυρισμάτων των ταινιών τους. Στην οθόνη, εκτός από τους δύο auteurs σε... relaxing times, βλέπουμε και making of υλικό από τα γυρίσματα του «Kagemusha» («Καγκεμούσα, ο Iσκιος του Πολεμιστή», 1980) με τον Κουροσάβα να σκηνοθετεί.
Δείτε το βίντεο.
Θυμηθείτε επίσης τα διαφημιστικά που έχει γυρίσει η Σοφία Κόπολα για τα Η&Μ.