H Σοφία Κόπολα ντύνεται μόνο στα Η&Μ

BUZZ 05 FEB 2012  /  Μανώλης Κρανάκης

Χωρίς να έχει αποφασίσει ποιο ακριβώς θα είναι το επόμενο κινηματογραφικό της σχέδιο, η Σοφία Κόπολα ταξίδεψε μέχρι το Μαρόκο για τις ανάγκες ενός διαφημιστικού των H&Μ.

Η Ιμοτζεν Πουτς λατρεύει τα Η&M!

«Στην πραγματικότητα δεν είχα κάνει τίποτα σχετικά με τη μόδα και όταν μου είπαν πως το διαφημιστικό προοριζόταν για τη σειρά Marni μου ακούστηκε ενδιαφέρον. Είμαι φανατική των H&M και πίστευα πάντοτε πως o οίκος Marni έδινε έμφαση στο ασυνήθιστο και στο μοναδικό. Τα ρούχα του δεν μοιάζουν με τίποτα που να έχουμε ξαναδεί».

Κάπως έτσι «δικαιολόγησε» η Σοφία Κόπολα την εμπλοκή της στη νέα καμπάνια των H&M για την προώθηση της νέας συνεργασίας τους με τον ιταλικό οίκο Marni. To διαφημιστικό, στο οποίο πρωταγωνιστεί η βρετανίδα ηθοποιός Ιμοτζέν Πουτς (θυμηθείτε την στα περσινά «Τζέιν Εϊρ» και «Fright Night»), γυρίστηκε στο Μαρόκο και ακόμη και αν δεν ήξερες πως είναι σκηνοθετημένο από την Κόπολα, είναι εύκολο να διακρίνεις τον ποπ αισθησιασμό που αναδύει υπό τους ήχους του «Αvalon» των Roxy Music.

Αναμένοντας τη Σοφία να αποφασίσει ποιο θα είναι τελικά το επόμενο της κινηματογραφικό σχέδιο (βρίσκεται ανάμεσα στο «Goldengrove», βασισμένο στο ομώνυμο μυθιστόρημα της Φρανσίν Πρόουζ και στην κινηματογράφηση της αληθινής ιστορίας των «Burglar Bunch», των νεαρών εφήβων που στο διάστημα από τον Οκτώβριο του 2008 μέχρι τον Αύγουστο του 2009 συγκέντρωσαν 3 εκατομμύρια δολάρια μετά από επιδρομή στα σπίτια διασήμων, ανάμεσα τους αυτά της Πάρις Χίλτον, του Ορλάντο Μπλουμ και της Λίντσεϊ Λόχαν) δείτε παρακάτω το διαφημιστικό των H&M.

Συνεχίζοντας την πλοήγηση σας στο flix.gr, συμφωνείτε στην εγκατάσταση cookies στον υπολογιστή σας. Μάθετε περισσότερα.