Buzz

Ο Μπρέιντι Κορμπέ το γύρισε στις διαφημίσεις για να βγάλει λεφτά μετά το «The Brutalist»

of 10

Γιατί και ακόμα ένας υποψήφιος με Οσκαρ σκηνοθέτης θα πρέπει, κάπως, να ζήσει.

Ο Μπρέιντι Κορμπέ το γύρισε στις διαφημίσεις για να βγάλει λεφτά μετά το «The Brutalist»

Μπορεί το «The Brutalist» του Μπρέιντι Κορμπέ να γνώρισε τεράστια επιτυχία, παίρνοντας αρκετά βραβεία στην πορεία του, καθώς και 3 βραβεία Οσκαρ, από τα 10 για τα οποία ήταν υποψήφιο, αλλά όπως δήλωσε πρόσφατα και ο ίδιος δεν έβγαλε ούτε ένα δολάριο από την ταινία του.

«Eχω μιλήσει με πολλούς σκηνοθέτες με ταινίες που έχουν προταθεί φέτος και δεν μπορούν να πληρώσουν το ενοίκιο τους», είπε ο Κορμπέ στον Μαρκ Μάρον στο podcast του «WTF». «Δεν πληρώνεσαι για να προωθείς μια ταινία». Ο Κορμπέ είπε στον Μάρον ότι ο πρώτος πραγματικός μισθός του εδώ και πολύ καιρό προήλθε από τη σκηνοθεσία τριών διαφημίσεων στην Πορτογαλία, τις οποίες περιέγραψε ως «μια ευκαιρία που έπεσε στα χέρια μου και την άρπαξα».

Διαβάστε ακόμα: Oscars 2025: Γιατί το «The Brutalist» πρέπει να κερδίσει το Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας;

Ap;Brady Corbet

«Ενώ η κλίμακα και η μορφή διαφέρουν, ο πυρήνας της σκηνοθεσίας παραμένει ο ίδιος, είτε πρόκειται για ταινία μεγάλου μήκους είτε για διαφήμιση. Ο,τι κι αν γίνει, είναι πάντα ένα παζλ βημάτων και οπτικών — αλλά στο τέλος της ημέρας, όλα έχουν να κάνουν με τη δημιουργία μιας ισχυρής ιστορίας», είπε ο Κορμπέ σε μια δήλωση που περιγράφει τα διαφημιστικά σποτ, τα οποία προωθούν την καμπάνια του Bloomberg Media «Το πλαίσιο αλλάζει τα πάντα. Αυτή η καμπάνια του Bloomberg αποδεικνύει ότι μπορείς να δημιουργήσεις κάτι ουσιαστικό, κάτι που πυροδοτεί τη σκέψη, όπως ακριβώς προσπαθεί να κάνει μια ταινία μεγάλου μήκους».

Μπορείτε να δείτε τις διαφημίσεις αυτές παρακάτω.