H Eύα είναι παντρεμένη για 25 χρόνια με έναν πολύ γλυκό σύζυγο και μητέρα δύο έφηβων παιδιών. Δουλεύει σε εκδοτικό οίκο, παίρνει το μεσημεριανό της σε ταπεράκι, βγαίνει κάποια βράδια με τους φίλους της από τη δουλειά, οι οποίοι έχουν μέσα στα χρόνια γίνει η κολλητή της παρέα. Κάνει πολλά επαγγελματικά ταξίδια κι σ' ένα από αυτά την πρωτοσυναντάμε: την έχουν στείλει για ένα 3ημερο στη Ρώμη για συναντήσεις και ραντεβού με τοπικούς εκδοτικούς ομίλους. Από ένα μπέρδεμα στα δωμάτια του ξενοδοχείου της, γνωρίζει έναν Αργεντίνο σεναριογράφο που όμως μένει κι αυτός στη Βαρκελώνη. Παρόλο που αμέσως συστήνεται ως παντρεμένη γυναίκα, εκείνος την φλερτάρει ευγενικά, μετρημένα κι αυτό είναι αρκετό για να αναστατώσει τις ισορροπίες της. Σε λίγο κλείνει τα 50 κι η ζωή της είναι φλατ. Τελείωσε για εκείνη το χτυποκάρδι, το πάθος, το ξύπνημα στις αισθήσεις που είναι ο έρωτας; Κι αν δεν είναι έτοιμη να το αποδεχθεί αυτό, τι πρόκειται να κάνει; Θα τα τινάξει όλα στον αέρα;
Σε όλη την καριέρα του, ο Καταλανός σεναριογράφος και σκηνοθέτης Σεσκ Γκάι («Ενα Πιστόλι σε Κάθε Χέρι», «Τρούμαν», «Αυτά που δεν Λέγονται», «Οι Γείτονες από Πάνω») ζουμάρει με πικρή ειλικρίνεια στις διαπροσωπικές σχέσεις και ανακαλύπτει το χιούμορ στις αδεξιότητες, τις αμηχανίες, τα λάθη και τα πάθη των ανθρώπων.
Εδώ, για πρώτη φορά (με συνσεναριογράφο τον Εντουαρντ Σόλα), εστιάζει στην ιστορία μίας γυναίκας και το κάνει με ρίσκο: την ταινία του κουβαλά μία γήινη μεσήλικη της διπλανής πόρτας, μία 50χρονη σύζυγος και μητέρα σε εμμηνόπαυση, μία πρωταγωνίστρια (η Νόρα Νάβας των «Πόνος και Δόξα» κι «Ο Επιφανής Πολίτης») που δείχνει πραγματικά την ηλικία της - ακομπλεξάριστα, αbotoxάριστα. Φορά αβίαστα την μειλίχια ευγένεια του καλού παιδιού, τη μουτζουρωμένη της θηλυκότητα (στα 50 έχει συνηθίσει να είναι «αόρατη») και το ηττημένο βλέμμα των ανθρώπων που έσβησαν σταδιακά μέσα στο γάμο και τη ζωή τους, αλλά δεν παραπονιούνται - έχουν το σπιτάκι, τη δουλίτσα, τα παιδάκια τους, τον αντρούλη τους.
Τι μπορεί να συμβεί αν μία τέτοια γυναίκα τραβήξει ξαφνικά την πρίζα, αν αποφασίσει να απαλλαχθεί από τα υποκοριστικά για να ψάξει και πάλι κάτι ολόκληρο, ασυμβίβαστο; Αν δεν έχει άλλο λόγο να πάρει διαζύγιο, να πληγώσει τον άντρα της, να διαταράξει τη σχέση με τα παιδιά της, από το ότι θέλει να ξανανιώσει ερωτευμένη;
Γνωρίζοντας πολύ καλά να στήνει επεισοδιακές στιγμές στις ζωές των ηρώων του, που μάς αποκαλύπτουν την ανατρεπτική φαρσοκωμωδία της καθημερινότητας, ο Γκάι κοιτά την περιπέτεια της Εύας στο σύγχρονο κόσμο του dating με τρυφερότητα, κατανόηση, αλλά κι ανελέητο σφυροκόπημα: η πραγματική ζωή δεν είναι χολιγουντιανή κομεντί, τίποτα δε θα χαριστεί στη γενναία που τόλμησε να τα γκρεμίσει όλα.
Καλογραμμένο σενάριο, παιχνίδι με τα κλισέ, μία ηρωίδα που αγαπάς.
Ενα μόνο παράπονο: η διάθεση να αποφύγει κανείς τα στερεότυπα και να χτίσει πραγματικούς, τρισδιάστατους ανθρώπους δεν χρειάζεται να καταλήγει πάντα σε μία σκηνοθετική οδηγία που θέλει τους ήρωες συνεχώς ταραγμένους. Η Εύα δεν μπορεί ποτέ να απαντήσει σε μια ερώτηση, αδυνατεί να υποστηρίξει τον εαυτό της στον άντρα, τους φίλους, παιδιά της. Κι αυτό είναι αστείο. Για λίγο. Αυτό το αδιάλειπτο τρέμουλο, ο δισταγμός, το τραύλισμα της επιθυμίας θα ήταν πολύ πιο δυνατό αν δεν ήταν διάχυτο. Η γουντιαλενική νεύρωση στην κωμωδία είναι γοητευτική αλλά έχει ισορροπίες.