Φεστιβάλ Δράμας 2012: «TRFCK» των Ζήση Κοκκινίδη και Ιωνα Παπασπύρου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 06 AUG 2012  /  Γιώργος Κρασσακόπουλος

Εν αναμονή του 35ου Φεστιβάλ Ελληνικών ταινιών μικρού μήκους Δράμας, γνωρίζουμε καλύτερα τις ταινίες του διαγωνιστικού τμήματος και τους δημιουργούς τους.

Η ταινία

Η εμπειρία ενός θύματος σύγχρονου δουλεμπορίου σεξ (sex trafficking).

Οι σκηνοθέτες

Ο Ζήσης Κοκκινίδης γεννήθηκε το 1986, ο Ίων Παπασπύρου το 1987.

Σημείωμα των σκηνοθετών

Ολοι αυτοί που αφιερώσαμε χρόνο και κόπο για την ταινία, μαζί την κατασκευάσαμε. Χωρίς την συμμετοχή των συγκεκριμένων συντελεστών, η ταινία θα ήταν αδύνατον να είναι αυτή που είναι. Η συνεργασία είναι ταλέντο. Αυτή είναι που κρατά ένα φιλμ στη θέση του.

Τρεις ερωτήσεις για το «TRFCK»

Ποια ήταν η αφορμή ή η σκέψη που σας οδήγησε να κάνετε την ταινία σας;

Γράφεις γι' αυτά που έχεις άποψη. Έπειτα προσπαθούμε να μιλάμε βάσει μιας λογικής. Στην Εθνική οδό λοιπόν περνάμε πάνω από πατημένα σκυλιά. Στους δρόμους έχεις κορίτσια κερματοδέκτες, όχι αυτά που το κάνουν από ανάγκη ή γούστο τους, αλλά αυτά που είναι το τελευταίο πεταμένο κομμάτι ενός δουλεμπορίου ίδιου μ' εκείνα του 16ου αιώνα. Στην Αθήνα και στην κάθε Αθήνα ήδη περπατάμε δίπλα από πτώματα στα πεζοδρόμια και όπου δεν έχει πτώματα ο άνθρωπος έχει φροντίσει να τα παραμερίσει από την ακτίνα του. Αφορμή για μια προσεκτική ανάγνωση δεν είναι ούτε η βαρβαρότητα ούτε ο πόνος, είναι η υποκρισία, η βρωμιά, η αμορφωσιά και η ευκολία.

Πώς θα την περιγράφατε σε κάποιον που θα σας ρωτούσε τι είναι η ταινία σας;

Εάν την έχει δει: "Σκέψου πρώτα, κατάλαβε, και μετά πες ότι δεν καταλαβαίνω". Εάν πρόκειται να την δει: "Μια αυθεντική σου άποψη ισούται με χίλιες δικές μας περιγραφές". Η πρώτη φράση ανήκει στον ιδιοκτήτη της. Μάλλον και η δεύτερη.

Εκτός από τη χρονική διάρκεια μιας ταινίας, ο προσδιορισμός «μικρού μήκους» ορίζει κάτι άλλο κατά τη γνώμη σας; Και γιατί ναι ή όχι;

Οι προσωπικότητες των συντελεστών ορίζουν την μοίρα των ταινιών. Πιθανόν σε σχέση με τις μεγάλου μήκους, στις μικρού μήκους να χρησιμοποιείται με μεγαλύτερη συχνότητα η αλληγορία ως εκφραστικό όχημα. Εν τω μεταξύ, κάθε φόρμα λέει ό,τι μπορεί. Αυτό το τελευταίο δεν έχει διευκρινιστεί ακόμη. Κατά τ' άλλα, έχετε απόλυτο δίκιο, ο θεατής σε μια μεγάλου μήκους πηγαίνει τουαλέτα και στην επιστροφή ρωτάει τον διπλανό "τι έγινε ρε" ενώ μια μικρού μήκους μπορεί κάλλιστα ώσπου να επιστρέψει να την έχει χάσει ολόκληρη.

info

Σενάριο, Σκηνοθεσία: Ζήσης Κοκκινίδης & Ίων Παπασπύρου / Ηθοποιοί: Μιλάνα Γιουσούποβα, Αναστασία Ευστρατιάδη, Χρήστος Πασσαλής, Μαρία Καλλιμάνη, Ιερώνυμος Καλετσάνος, Κώστας Ανταλόπουλος, Αλκιβιάδης Ζούπας, Λαμπρινή Μίχου / Διεύθυνση Φωτογραφίας: Σπύρος Παπατριανταφύλλου / Μοντάζ: Γιώργος Διδυμιώτης / Ήχος: Νάσος Τσιάλτας / Σκηνογραφία: Μαρίζα Παγκάκη / Μουσική: Σοφία Σμυρνιούδη / Ενδυματολόγος: Ευθυμία Μουτσιάνα / Make-up: Γεωργία Αντωνοπούλου / Ηλεκτρολόγος: Γεράσιμος Σούλης / Βοηθός Σκηνοθέτη: Γαλαξίας Σπανός / Γραφικά: Αντώνης Νικολάου / Color Grading: 235 / Μετάφραση στα Ρώσικα: Irina Karayeva / Συμπαραγωγή: Boo Productions - Βίκυ Μίχα / Παραγωγή: Ζήσης Κοκκινίδης, Ίων Παπασπύρου

Μάθετε πληροφορίες και δείτε υλικό των ταινιών όλων των φετινών υποψηφίων του Φεστιβάλ Δράμας εδώ.

Δείτε παρακάτω το τρέιλερ, φωτογραφίες και την αφίσα του «TRFCK»

Συνεχίζοντας την πλοήγηση σας στο flix.gr, συμφωνείτε στην εγκατάσταση cookies στον υπολογιστή σας. Μάθετε περισσότερα.