Το Δεκέμβριο στον ΟΤΕ ΤV ταξιδέψτε ακόμη πιο βαθιά στο χιονισμένο «Fargo», στη φανταστική πόλη του «Banshee», στη Ρίγα της Λετονίας για τη μετάδοση της λαμπερής τελετής απονομής των βραβείων της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Κινηματογράφου και σε μεγάλες πρεμιέρες που εκμηδενίζουν την απόσταση από το Βατικανό μέχρι το Ιράν της δεκαετίας του '50, το μεταπολεμικό Λονδίνο και την Τσεχοσλοβακία του '70, τα σκανδαλιστικά παρασκήνια του Χόλιγουντ έτσι όπως τα άφησε στην ιστορία ο Αλφρεντ Χίτσκοκ και την αποκαλυπτική σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ενός ενήλικα.
Διαβάστε αναλυτικά το τοπ-10 των επιλογών του Flix για το μήνα Νοέμβριο στα κανάλια του ΟΤΕ ΤV
Fargo - Κάθε Τρίτη στις 21.00 στο ΟΤΕ CINEMA 1HD
Το «Fargo», η τηλεοπτική σειρά που βασίστηκε στο κινηματογραφικό σύμπαν των αδελφών Κοέν (στον ευρύτερο κόσμο τους: όχι μόνο στην υπόθεση, το ύφος, την αισθητική της ομότιτλης κινηματογραφικής τους ταινίας, αλλά οι δημιουργοί «έκλεψαν» στοιχεία και από τα «Καμία Πατρίδα για τους Μελλοθάνατους» και «Ενας Σοβαρός Ανθρωπος»), ήταν μία από τις μεγαλύτερες εκπλήξεις της τηλεοπτικής σεζόν του 2014. Σκοτεινή, εμπνευσμένη, προσεγμένη στη λεπτομέρεια, με καλογραμμένους χαρακτήρες κι ένα καστ εξαιρετικών ηθοποιών που την αντιμετώπισαν ως 10ωρη κινηματογραφική ταινία, εντυπωσίασε, όχι μόνο με την καθηλωτική ατμόσφαιρα και πλοκή της, αλλά με τη φιλοσοφημένη της ματιά απέναντι στον άνθρωπο, στο καλό και το κακό - στο πώς και τα δύο μπορούν να συνυπάρχουν και να εκτονώνονται με την πρώτη, κατάλληλη, εφιαλτική ευκαιρία. Η σειρά που κέρδισε 18 υποψηφιότητες για ΕΜΜΥ και δύο βραβεία (Σκηνοθεσίας μίνι σειράς και Κάστινγκ μίνι σειράς) προβάλλεται κάθε Τρίτη στις 21.00 στο OTE CINEMA 1HD, ενώ το Flix ακολουθεί τις περιπέτειες των ηρώων του με εβδομαδιαία recaps. Διαβάστε εδώ περισσότερα για το «Fargo».
«Βαλέσα, Η Δύναμη Της Ελπίδας» («Walesa: Man of Hope») του Αντρέι Βάιντα - 4 Δεκεμβρίου / ΟΤΕ CINEMA 1HD
O Λεχ Βαλέσα, ένας ηλεκτρολόγος από το Γκντανσκ, συμμετέχει στις διαδηλώσεις των εργατών το 1970. Δέκα χρόνια αργότερα, το 1980 βρίσκεται στη θέση του ηγέτη της επανάστασης κατά του κομμουνιστικού καθεστώτος, ιδρυτή του κινήματος της «Αλληλεγγύης» και πρωτεργάτη της ανατροπής του. Μια δεκαετία μετά και ενώ έχει κερδίσει το Νόμπελ Ειρήνης, εξελέγη Πρόεδρος της Πολωνίας το 1990 για πέντε χρόνια. Το «Βαλέσα, Η Δύναμη της Ελπίδας» είναι μια ταινία που περίμενες πως κάποια στιγμή θα γυριζόταν και μάλιστα μόνο από τον Αντρέι Βάιντα, τον σκηνοθέτη που εκτός από μέλος του κινήματος «Αλληλεγγύης» που ίδρυσε ο Βαλέσα στα τέλη της δεκαετίας του '70, υπήρξε ένας από τους πιο ισχυρούς υποστηρικτές του στη μεγάλη διαδρομή της αλλαγής μιας ολόκληρης χώρας προς τη Δημοκρατία. Περισσότερο μια ταινία για το πως ένας ηλεκτρολόγος κατάφερε να εμπνεύσει μια ολόκληρη χώρα, παρά ένα πορτρέτο του Βαλέσα με όρους κοινωνικοπολιτικούς, ο «Ανθρωπος από Ελπίδα», όπως είναι ο πρωτότυπος τίτλος της ταινίας ως άτυπο κλείσιμο της τριλογίας που ξεκίνησε με τον «Ανθρωπο από Μάρμαρο» το 1977 και τον «Ανθρωπο από Σίδερο του 1981, αφηγείται το ξεκίνημα της δράσης του Λεχ Βαλέσα προσπαθώντας να χαρτογραφήσει ταυτόχρονα και την κατάσταση της εργατικής τάξης στην Πολωνία των αρχών της δεκατίας του '80, αλλά και τους ποικίλους τρόπους με τους οποίους η επανάσταση πήρε μορφή πριν γίνει ο ακρογωνιαίος λίθος για την πτώση του κομμουνισμού. Διαβάστε εδώ περισσότερα για το «Βαλέσα: Η Δύναμη της Ελπίδας».
Το Βαθύ Μπλε του Ερωτα («The Deep Blue Sea») του Τέρενς Ντέιβις - 6 Δεκεμβρίου / ΟΤΕ CINEMA 1HD
Η Eστερ Κόλιερ ζει μια προνομιούχα ζωή στο Λονδίνο του 1950, παντρεμένη με τον δικαστή Σερ Γουίλιαμ Κόλiερ. Προς έκπληξη όλων, αφήνει τον άντρα της για να μείνει με τον πρώην πιλότο Φρέντι Πέιτζ, τον οποίο έχει ερωτευτεί σφόδρα. Από την πρώτη αριστοτεχνικά δομημένη, κλειστοφοβική και οπερατική σκηνή του «The Deep Blue Sea», είσαι βέβαιος πως βρίσκεσαι μπροστά σε μια ταινία φτιαγμένη για να σε καταπιεί μέσα στη πυκνή μελαγχολία της. Δεν είναι μόνο ο τρόπος με τον οποίο ο Τέρενς Ντέιβις κινηματογραφεί τους ήρωες του καθώς αυτοί προσπαθούν να διασχίσουν τεθλασμένες γραμμές σχίζοντας τα παραπετάσματα ομίχλης φτιαγμένα από τον καπνό των διαρκώς αναμμένων τσιγάρων τους. Ούτε μόνο το ημίφως μέσα στο οποίο γεννιέται και πεθαίνει ο ακραίος έρωτας τους, λες και αν τον αφήσουν να κοιτάξει έστω και για λίγο έξω από το παράθυρο το μεταπολεμικό Λονδίνο θα καεί μέσα στις ίδιες του τις στάχτες. Εδώ, περισσότερο από κάθε άλλη προηγούμενη ταινία του, ο Τέρενς Ντέιβις παραδίδεται αμαχητί στη μελαγχολία, θέλοντας στην πραγματικότητα να ακυρώσει όλα τα κλισέ που κρύβονται πίσω από μια πολυχρησιμοποιημένη και συχνά κακοποιημένη έννοια με μοναδικό στόχο να αναδείξει την ομορφιά που κρύβεται πίσω από «βαθύ μπλε» χρώμα της. Σε μια ευθεία γραμμή που ενώνει το κλασικό με το μοντέρνο, το στιλιζάρισμα με την κομψότητα και το πάθος με την άναρχη κινηματογράφηση του, ο Τέρενς Ντέιβις παραδίδει με το «Βαθύ Μπλε του Ερωτα» ένα εν δυνάμει αριστούργημα. Ατελές όσο και η ερωτική επιθυμία, ανεξέλεγχτο όσο και τα ενωμένα γυμνά κορμιά δύο εραστών, μελαγχολικό όσο τα γεμάτα απόγνωση βλέμματα των εξαιρετικών όσο ποτέ Ρέιτσελ Βάις και Τομ Χίντλεστον, φορτισμένο όσο το δίλημμα αν αξίζει να πεθάνεις για κάτι που πίστευες πως ήταν η μοναδική σου ελπίδα να ζήσεις... Διαβάστε εδώ περισσότερα για το «Βαθύ Μπλε του Ερωτα».
«Εχουμε Πάπα!» («Habemus Papam») του Νάνι Μορέτι - 9 Δεκεμβρίου / ΟΤΕ CINEMA 2
Μετά από την κηδεία του Πάπα, συγκαλούνται οι επί της γης Καρδινάλιοι για να επιλέξουν τον νέο Ποντίφικα. Σύμφωνα με την παράδοση, το κονκλάβιο απομονώνεται στην Καπέλα Σιστίνα για την ψηφοφορία, ενώ το πλήθος των πιστών συγκεντρώνεται στην πλατεία του Αγ. Πέτρου περιμένοντας το σημάδι του λευκού καπνού. Η καταμέτρηση των ψήφων αναδεικνύει στο ανώτατο αξίωμα αγιοσύνης τον Γάλλο Καρδινάλιο Μελβίλ και οι απόλυτα ικανοποιημένοι κληρικοί τον συνοδεύουν στο μπαλκόνι από όπου θα χαιρετήσει τον κόσμο και θα αποδεχτεί το ρόλο του Υπατου Ποιμένα. Μόνο που η ανακοίνωση «Εχουμε Πάπα!» συνοδεύεται με ...μία κραυγή! Ο Καρδινάλιος Μελβίλ, σε κρίση πανικού, δε εμφανίζεται ποτέ στο μπαλκόνι, αλλά αντιθέτως τρέχει και κλειδώνεται στα διαμερίσματά του. Το Βατικανό προσπαθώντας να αποφύγει το σκάνδαλο δοκιμάζει τα πάντα. Ακόμα και να επιτρέψει στο άβατό του την είσοδο ενός αγνωστικού ψυχαναλυτή που θα επιχειρήσει να βοηθήσει τον Πάπα σ' αυτή του την κρίση. Η είσοδος του ψυχαναλυτή και άθεου Μορέτι στο Βατικανό υπόσχεται μία χρυσή ευκαιρία να συγκρουστεί το συμβόλο του Πάπα με το αιρετικό χιούμορ ενός άθεου μέσου πολίτη. Και δεν μιλάμε για μία φτηνή επίθεση στα ιερά και στα όσια (την οποία άριστα κάνει και αποφεύγει) αλλά για μία κινηματογραφικά φωτογενή καλοστημένη αντιπαράθεση δύο προσωπικοτήτων, έναν πολυαναμενόμενο διάλογο πνεύματος και σάρκας. Ο Μορέτι όμως παίρνει μία περίεργη σεναριακή απόφαση: μετά από τη σύντομη συνάντησή τους, ο σκηνοθέτης χωρίζει τους δύο κεντρικούς του ήρωες. Ο Πάπας (του υπέροχου Μισέλ Πικολί) το σκάει πανικόβλητος στους δρόμους της Ρώμης, ενώ ο ψυχαναλυτής (τον υποδύεται ο ίδιος ο Νάνι Μορέτι) βρίσκεται έγκλειστος στο Βατικανό, να περιηγείται έναν άγνωστο για αυτόν (κι εμάς) κόσμο τον οποίο αποτυπώνει μέσα από ένα σατιρικό μεν, αλλά σχεδόν τρυφερά κριτικό βλέμμα. Διαβάστε εδώ περισσότερα για το «Εχουμε Πάπα!».
«Salvo» των Φάμπιο Γκρασαντόνια και Αντόνιο Πιάτζα - 11 Δεκεμβρίου / ΟΤΕ CINEMA 1HD
O Σάλβο είναι ένας αδίστακτος πληρωμένος εκτελεστής της σύγχρονης σισιλιάνικης μαφίας. Μοναχικός, ανέκφραστος, απροσπέλαστος μοιάζει με καλολαδωμένη δολοφονική μηχανή. Με άντρα που σου επιτρέπει να τον κρυφοκοιτάξεις, μόνο κατά τη διάρκεια των πράξεων του. Δεν υπάρχει έξω από αυτές. Εξαϋλώνεται. Πριν και μετά δεν ξέρεις ούτε που τρέχει να κρυφτεί, ούτε που τρέχει ο νους του. Τον συναντάμε όταν ανακαλύπτει την παγίδα που του στήνει κάποιος αντίπαλος του αφεντικού του. Μαθαίνει το όνομά του, βρίσκει το σπίτι του. Μπαίνει και παραμονεύει στο σκοτάδι. Μόνο που την αυτοσυγκέντρωσή του διακόπτει ένα ποπ ιταλικό τραγούδι. Ενα τυφλό κορίτσι -η αδελφή του στόχου του- σιγοτραγουδά, μετρώντας χρήματα. Πιθανόν τα «οικογενεικά» κέρδη. Κάτι περίεργο κυριεύει τον Σάλβο. Τη σέβεται; Τη λυπάται; Την ερωτεύεται; Αντικατοπτρίζει στη δική της αναπηρία να δει, τη δική του να αισθάνεται; Ο Σάλβο την απαγάγει, το σκάει μαζί της. Κρύβονται σ' ένα εγκατελειμένο εργοστάσιο στην άκρη της πόλης, και μία περίεργη σχέση, ανάμεσα στο φως και το σκοτάδι, την καταδίκη και την κάθαρση, τη ζωή και το θάνατο, ξεκινά... Το ντεμπούτο των Ιταλών σεναριογράφων Αντόνιο Πιάτζα και Φάμπιο Γκρασαντόνια είναι ένα τολμηρό κινηματογραφικό εγχείρημα. Μία υπόκλιση στη φόρμα των κλασικών ευρωπαϊκών φιλμ νουάρ, στο genre που θέλει τους ήρωες σιωπηλούς, όσο το λόγο έχει η εικόνα, το στήσιμο των κάδρων, η υγρή κινηματογράφηση, το συμβολικό κιαροσκούρο. Βραβείο στην Εβδομάδα Κριτικής του 66ου Φεστιβάλ Καννών. Διαβάστε εδώ περισσότερα για το «Salvo».
«Μαθήματα Ενηλικίωσης» («The Sessions») του Μπεν Λιούιν - 13 Δεκεμβρίου / ΟΤΕ CINEMA 1HD
Ο δημοσιογράφος και ποιητής Μαρκ Ο' Μπράιαν έχει ζήσει όλη του τη ζωή καθηλωμένος στο φορείο και το οξυγονούχο σκάφανδρό του. Χτυπημένος από παιδί από πολιομυελίτιδα, ο 38χρονος τετραπληγικός άντρας είναι αναγκασμένος να αφήνεται στις φροντίδες των εκάστοτε νοσοκόμων του, εγκλωβισμένος σ' ένα σώμα που δεν υπακούει. Δεν σημαίνει όμως ότι δεν νιώθει, δεν ζητά, δεν ποθεί. Λίγο πριν κλείσει τα 40, ο Μαρκ αποφασίζει ότι δεν θέλει πλέον να είναι παρθένος. Θέλει να κάνει σεξ, βαρέθηκε να εκσπερματώνει τυχαία, άβολα και ντροπιασμένα - κάθε φορά που κυνικά χέρια τον πιάνουν για να τον αλλάξουν ή να τον κάνουν μπάνιο. Αρχικά ζητά τη συμβουλή του ιερέα του, καθώς η καθολική πίστη παίζει μεγάλο ρόλο υποστήριξης και επιβίωσης στην άτυχη ζωή του. Μετέπειτα, καταφεύγει στην Σέριλ Κόεν-Γκριν, μία ειδικό που παραδίδει μαθήματα ενηλικίωσης: 6 συνευρέσεις που συνδυάζουν την ψυχαναλυτική υποστήριξη με την ίδια την πρακτική του σεξ. Δεν πρόκειται για πόρνη - η Σέριλ είναι θεραπεύτρια με πτυχία, σύζυγο, παιδί και υποθήκη. Εκείνη θα του μάθει, βήμα βήμα, πώς να αποκτήσει τον έλεγχο του μόνου μορίου του σώματός του που λειτουργεί. Εκείνος, άθελά του, θα την εμπνεύσει να χάσει λίγο το δικό της έλεγχο... Η ταινία βασίζεται στην αληθινή ιστορία του Ο' Μπράιαν, όπως ο ίδιος την διηγήθηκε σε άρθρο του το 1990 στο περιοδικό The Sun, με τίτλο «On Seeing a Sex Surrogate» («Οι Συνευρέσεις μου με μία Πρακτικό του Σεξ»). Η πλοκή μας επιστρέφει στο 1988, όταν ο Ο' Μπράιαν ήταν όντως 38 ετών, και πράγματι πέρασε αυτή την διαδικασία για να κάνει για πρώτη φορά σεξ. Η επιτυχία του 65χρονου σκηνοθέτη και σεναριογράφου Μπεν Λιούιν (ο οποίος είχε 18 χρόνια να κάνει ταινία!) είναι ότι ξέρει να ισορροπεί εξαιρετικά, ίσως γιατί στη ζωή περπατά κι ο ίδιος με παραπληγικές πατερίτσες: δεν επαναπαύεται στην δύναμη της φράσης «αληθινή ιστορία», δεν υπογραμμίζει διδακτικά, ούτε εξαργυρώνει γλυκανάλατα κι εύκολα την τραγωδία του Ο' Μπράιαν. Του χαρίζει ευφυείς ατάκες γοητευτικού αυτοσαρκασμού, πλημμυρίζει την εικόνα με φως και χρώματα, αποφεύγει τη μιζέρια, αλλά κοιτά κατάματα την αλήθεια, κινηματογραφεί και μοντάρει με στόχο τη σοβαρότητα της υπόκωφης κωμωδίας. Το αποτέλεσμα είναι ένας τόνος γήινης ανθρωπιάς και καλοδεχούμενου κυνισμού, ο οποίος ξεγυμνώνει ακόμα και εμάς στις καρέκλες μας. Υποψηφιότητα για Οσκαρ Β' Γυναικείου Ρόλου στην εξαιρετική Ελεν Χαντ. Διαβάστε εδώ περισσότερα για τα «Μαθήματα Ενηλικίωσης».
«Χίτσκοκ» («Hitchcock») του Σάσα Τζερβάζι - 14 Δεκεμβρίου / ΟΤΕ CINEMA 1HD
Το παρασκήνιο γύρω από τη δημιουργία του «Psycho», της ταινίας που ο Αλφρεντ Χίτσκοκ γύρισε το 1960, αμέσως μετά την επιτυχία του «Στη Σκιά των Τεσσάρων Γιγάντων» σαν απάντηση σε όσους πίστεψαν πως ήταν έτοιμος να αποσυρθεί... Με οδηγούς του τον Αντονι Χόπκινς στο μυθικό ρόλο του Χίτσκοκ και την Ελεν Μίρεν στο ρόλο της πιστής και αφοσιωμένης συζύγου του, Αλμα, ο Σάσα Τζερβάζι επιστρέφει στη χρυσή εποχή του Χόλιγουντ για να αφηγηθεί τη συναρπαστική ιστορία ενός ανθρώπου που αγαπούσε τις γυναίκες σχεδόν όσο και το σινεμά και που για μοναδική φορά στη ζωή του αποφάσισε να παίξει μόνο με τους δικούς του όρους παραδίδοντας ένα ανυπέρβλητο αριστούργημα που στοίχειωσε την ιστορία του σινεμά. Σε δεύτερους ρόλους η Σκάρλετ Τζοχάνσον, η Τζέσικα Μπίελ και η Τόνι Κολέτ συμπληρώνουν το μωσαϊκό των ημερών του Αλφρεντ Χίτσκοκ, σε μια ταινία που αποθεώνει όχι μόνο το ταλέντο του αλλά και τον ιδιόρρυθμο ψυχισμό που τον έχρισε ως έναν από τους σπουδαιότερους δημιουργούς της έβδομης τέχνης. Διαβάστε εδώ περισσότερα για το «Xίτσκοκ».
Ευρωπαϊκά Βραβεία 2014 - 16 Δεκεμβρίου / OTE CINEMA 2
Η τελετή απονομής των Βραβείων της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Κινηματογράφου θα γίνει στις 13 Δεκεμβρίου στη Ρίγα της Λετονίας και μπορείτε να τη δείτε αποκλειστικά στο ΟΤΕ CINEMA 2 στις 16 Δεκεμβρίου στις 22.00. Ο ΟΤΕ ΤV, επίσημος χορηγός επικοινωνίας των ευρωπαϊκών βραβείων θα μεταδώσει τη λαμπερή βραδιά στην οποία συμμετέχουν όλα τα αστέρια του ευρωπαϊκού κινηματογράφου. Εκεί θα μάθουμε αν το «Ida» του Πάβελ Παβλικόφσκι θα κερδίσει το βραβείο Καλύτερης Ταινίας ή αν τα μέλη της Ακαδημίας θα προτιμήσουν το πιο τολμηρό «Nymph()maniac» του Λαρς φον Τρίερ, αν η Μαριόν Κοτιγιάρ θα ανακηρυχθεί Ευρωπαία Ηθοποιός της χρονίας για το «Δυο Μέρες, Μια Νύχτα» των Ζαν-Πιερ και Λικ Νταρντέν ή αν το βραβείο θα κερδίσει η Βαλέρια Μπρουνι Τεντέσκι για το «Ανθρώπινο Κεφάλαιο», αν ο Τομ Χάρντι θα σηκωθεί στη σκηνή για να παραλάβει το βραβείο Ευρωπαίου Ηθοποιού για το «Locke». Τις περισσότερες από τις υποψήφιες ταινίες (ανάμεσα στις οποίες το «Ida», το «Nymph()maniac», το «Winter Sleep», το «Ανθρώπινο Κεφάλαιο», το «Le Weekend», το «Sacro Gra») μπορείτε να τις δείτε στον ΟΤΕ ΤV. Διαβάστε εδώ περισσότερα για τις υποψηφιότητες των βραβείων της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Κινηματογράφου για το 2014.
«Κοτόπουλο με Δαμάσκηνα» («Poulet aux Prunes») των Μαρζάν Σατραπί και Βενσάν Παρονό - 27 Δεκεμβρίου / ΟΤΕ CINEMA 1HD
Ο μεσήλικας διάσημος βιολιστής Νασέρ Αλί Καν, τριγυρίζει στα μαγαζιά που πωλούν μουσικά όργανα ψάχνοντας να αντικαταστήσει το πολύτιμο του Stradivarius που έσπασε. Οταν συνειδητοποιεί ότι αυτό είναι αδύνατον, παίρνει την απόφαση να πεθάνει, ξαπλώνει στο κρεβάτι του και απαρνιέται τη ζωή του. Εκεί τον επισκέπτονται αναμνήσεις από το παρελθόν, κι εμείς μαθαίνουμε σταδιακά τι συμβόλιζε αυτό το βιολί και αν η αγάπη αντικαθίσταται τελικά ποτέ... Η Μαρζάν Σατραπί και ο Βανσάν Παρονό μας επιστρέφουν στην Τεχεράνη της δεκαετίας του 50, δύο δεκαετίες πριν την ισλαμική εξέγερση, και συνθέτουν μία πλούσια, χορταστική, μυρωδάτη, εξωτική αλληγορία. Σε πρώτο επίπεδο, πρόκειται για μία ερωτική ιστορία που σου ραγίζει την καρδιά. Ο Νασέρ ερωτεύεται την Ιράν αλλά τη χάνει - και συμβιβάζεται σ' έναν μέτριο γάμο και στην γεμάτη πόνο μουσική του. Σ' ένα δεύτερο διάβασμα, η Σατραπί (όπως και το «Persepolis» έτσι και το «Κοτόπουλο με Δαμάσκηνα» βασίζεται σε δικό της graphic novel) μας κλείνει το μάτι: η πρόωρα γερασμένη κοπέλα με τα θλιμμένα μάτια που συμβολίζει τον μεγάλο, χαμένο έρωτα ονομάζεται «Ιράν». Χρειάζεται στ' αλήθεια να πει κάτι παραπάνω για τη χώρα που άφησε πίσω; Διαβάστε περισσότερα για το «Κοτόπουλο με Δαμάσκηνα».
Banshee - Κάθε Τρίτη στις 22.00 / ΟΤΕ CINEMA 1HD
Eνας κατάδικος χωρίς όνομα αποφυλακίζεται και ξεκινά το δρόμο του προς την περιοχή των Aμις, κάπου στα ανοιχτά της Πενσιλβάνια, σε μια μικρή φανταστική πόλη ονόματι Μπάνσι. Η πόλη αυτή έχει τον σερίφη της, έχει τον ιδιοκτήτη σαλούν (έναν άλλον πρώην κατάδικο ονόματι Σούγκαρ που παίζει ο Φράνκι Φεζόν του «Wire»), έχει τις γυναίκες, τους σκληρούς άντρες που προκαλούν αλλήλους σε μονομαχίες- είναι ένα κανονικότατο γουέστερν. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Γιατί σε μια από αυτές τις συμπλοκές στο μπαρ του Σούγκαρ ο νέος σερίφης της πόλης, που μόλις έχει φτάσει και κανείς δεν ξέρει ποιος είναι ή πώς μοιάζει, σκοτώνεται. Ο ήρωάς μας κρύβει το πτώμα και παίρνει την ταυτότητά του. Και γίνεται ακόμα καλύτερο. Ο παλιός του μεγάλος έρωτας, η Κάρι, πάλαι ποτέ Ανα (παιγμένη από τη γοητευτική Ιβάνα Μιλίσεβιτς), είναι τώρα παντρεμένη με τον δημόσιο κατήγορο, κάνοντας τα πράγματα ακόμα πιο πολύπλοκα για τον νέο μας κατάδικο-που-έγινε-σερίφης Λούκας Χουντ. Αυτό είναι το νέο του όνομα και τον υποδύεται ο Αντονι Σταρ, τον οποίον δεν γνωρίζαμε προηγουμένως αλλά είναι απολύτως τέλειος για αυτό το ρόλο. Pulp, παλιομοδίτικο με την καλή έννοια και ξέφρενα απολαυστικό, το «Banshee» υπογράφεται από τον Αλαν Μπολ και σε κάνει να κολλάς χωρίς κανένα ενδοιασμό. Διαβάστε εδώ περισσότερα για το «Banshee».
Tags: OTE TV