Οταν το animation θέλει να είναι σκοτεινό, να μιλήσει για διαφορετικότητα, για το τέρας που κρύβουμε όλοι μέσα μας και δε φοβάται να γίνει ρομαντικά μακάβριο, τότε έχει σκηνοθέτη. Και τον λένε Τιμ Μπάρτον.
Η ιστορία του «Ψυχρά κι Ανάποδα» («Frozen»), το φετινό animation που έσπασε κάθε ρεκόρ στα ταμεία και έφτασε μέχρι τα Οσκαρ, είχε ένα τέτοιο υπόγειο μήνυμα - για όσα κοριτσάκια δεν είναι μόνο πριγκίπισσες, αλλά και τέρατα μαζί.
Μόνο που ως kids-friendly κινούμενο σχέδιο, η τελική του όψη και εικόνα, ο ρυθμός και το ύφος του ήταν καλογυαλισμένα και προσεγμένα στον τόνο τους ώστε να θυμίζουν αυτόματα μία καθησυχαστική οικογενειακή ταινία της Disney.
Τι θα γινόταν όμως αν την ίδια ιστορία φιλοτεχνούσε η τρυφερή γκοθ καρδιά του Τιμ Μπάρτον; Αν το σκίτσο αποκτούσε τεράστια θλιμμένα μάτια, σκελετωμένα σκιάχτρα κορμιά, κι όλες τις κυριολεκτικές και συμβολικές διαταραγμένες αποχρώσεις του γκρι;
Η εικαστικός Yoko σχεδίασε ενδεικτικά πώς θα έμοιαζαν οι δύο αδελφές ηρωίδες, οι πρίγκιπες, αλλά και οι sidekick φίλοι τους, αν είχε κάτσει στην σκηνοθετική και δημιουργική καρέκλα ο Μπάρτον.
Κι έφτιαξε μία ταινία που θέλουμε να δούμε.
Χαζέψτε την:
Διαβάστε περισσότερα: