Δεν είναι μόνο ότι, έχει κερδίσει ήδη διθυραμβικές κριτικές, ότι διεκδικεί με αξιώσεις τα μεγαλύτερα βραβεία της χρονιάς (μπορείτε να τα πείτε κι Οσκαρ) κι ότι οι εισπράξεις του ξεπέρασαν ακόμη και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις.
Το «Gravity» είναι ένα από εκείνα τα φιλμ που μοιάζουν να βρίσκουν τον στόχο από κάθε άποψη, αποτελώντας όχι μόνο μια εισπρακτική επιτυχία, αλλά κι ένα θέμα για συζήτηση, από τους συναδέλφους στο γραφείο, στο διάλειμμα για φαγητό, έως σε αναλύσεις και πάνελ.
Η υπαρξιακή διαστημική περιπέτεια του Τζορτζ Κλούνεϊ και της Σάντρα Μπούλοκ είναι ένα από εκείνα τα topics που κάνουν το twitter να παίρνει φωτιά και δίνουν την ευκαιρία στον οποιονδήποτε, να έχει άποψη για το οτιδήποτε: από την επιστήμη πίσω από την ταινία και την πιθανότητα κάτι τέτοιο να συμβεί στ΄αλήθεια, μέχρι την ύπαρξη του θεού και το εσωτερικό κενό του ανθρώπου.
Το «Gravity» είναι μια από εκείνες τις ταινίες που θα μείνουν κλασσικές κι αν θέλετε ένα ακόμη στοιχείο για να αντιληφθείτε το γιατί, ρίξτε μια ματιά στον τρόπο που εμπνέει τους ανθρώπους πέρα από την αυστηρά κινηματογραφόφιλη κοινότητα.
Δύο παραδείγματα πιο κάτω στις εναλλακτικές αφίσες που σχεδίασαν μια σειρά από graphic designers -για το shortlist.com, αλλά όχι μόνο
ή την χιουμοριστική ματιά στο φιλμ με τους «πιο ειλικρινείς τίτλους για την ταινία» που εμπνεύστηκε το Funnyordie.com. Απολαύστε...
Διαβάστε ακόμη:
Tags: Gravity