Industry

Ο Τζορτζ Κλούνεϊ κι ο Ματ Ντέιμον πίνουν ένα πολύ ακριβό καφεδάκι

στα 10

Το πρόσωπο της Nespresso είναι, εδώ και καιρό, ο Τζορτζ Κλούνεϊ, αλλά στο νέο σποτ της εταιρείας φέρνει μαζί του καλή παρέα και μεγάλο μπάτζετ.

Ο Τζορτζ Κλούνεϊ κι ο Ματ Ντέιμον πίνουν ένα πολύ ακριβό καφεδάκι

Ο Τζορτζ Κλούνεϊ είναι εδώ και λίγα χρόνια το πρόσωπο της Nespresso, σε διαφημιστικά σποτ νόστιμα όσο ο καφές που διαφημίζουν. Το τελευταίο τέτοιο ταινιάκι σκηνοθετεί ο Γκραντ Χέσλοβ, παλιός γνώριμος του Κλούνεϊ. Οχι μόνο έπαιζε στο «Good Night, and Good Luck.», την ταινία που μας έπεισε μια για πάντα ότι ο Κλούνεϊ είναι, εκτός των άλλων και καλός σκηνοθέτης, αλλά και αντίστροφα, ο Κλούνεϊ συμμετείχε ως ηθοποιός στην δεύτερη σκηνοθετική απόπειρα του Χέσλοβ, το εξαιρετικά διασκεδαστικό «The Men Who Stare at Goats» του 2009. Εξ άλλου, ο Χέσλοβ ήταν ο παραγωγός στις περισσότερες ταινίες του Κλούνεϊ («Good Night, and Good Luck.», «Leatherheads», «The Ides of March», αλλά και στο «The American», το «Argo» και το πολυαναμενόμενο «August: Osage County». Για να κλείσει ο κύκλος, ο Κλούνεϊ φέρνει μαζί του, αυτή τη φορά, στο σποτ της Nespresso, τον Ματ Ντέιμον, πρωταγωνιστή στο «The Monuments Men», την τελευταία ταινία σε σκηνοθεσία του Κλούνεϊ, που θα κάνει την πρεμιέρα της στο φετινό Φετιβάλ Βερολίνου, με παραγωγό και πάλι, φυσικά, τον Χέσλοβ (διαβάστε και δείτε περισσότερα εδώ). Το απίστευτο της ιστορίας είναι ότι ο Ματ Ντέιμον πληρώθηκε γι’ αυτό το σποτ 150.000 δολάρια ανά δευτερόλεπτο εμφάνισης στην οθόνη, δηλαδή, για να μην κάνετε τις πράξεις, 3 εκατομμύρια δολάρια για 20 δευτερόλεπτα. Αν υπολογίσετε πόσο κοστίζει αυτό, θα διαπιστώσετε ότι πρόκειται για ένα πολύ, πολύ ακριβό καφεδάκι.

Δείτε παρακάτω το νέο διαφημιστικό σποτ της Nespresso.