Στην Τουρκία δεν εκτιμούν ακριβώς τις υποκριτικές ικανότητες της Τζούλιαν Μουρ!

BUZZ 01 APR 2015  /  Μανώλης Κρανάκης

Τι Οσκαρ και κουραφέξαλα... Το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού της Τουρκίας «έκοψε» διαφημιστικό της χώρας με πρωταγωνίστρια την Τζούλιαν Μουρ επειδή οι υπεύθυνοι της καμπάνιας βρήκαν ότι «δεν έπαιζε καλά».

Το ρεπορτάζ δίνει η τουρκική εφημερίδα Hürriyet που αναφέρει πως το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού της χώρας ακύρωσε μια διαφημιστική ταινία με πρωταγωνίστρια την Τζούλιαν Μουρ, όταν η πρόσφατα βραβευμένη με Οσκαρ για το «Still Alice» ηθοποιός αρνήθηκε να ξαναγυρίσει τις σκηνές της.

Οπως αναφέρει η εφημερίδα, το Υπουργείο δεν έμεινε ικανοποιημένο από την ερμηνεία της, αλλά τα προβλήματα είχαν ξεκινήσει πολύ νωρίτερα, όταν οι υπεύθυνοι της διαφημιστικής καμπάνιας αλλά και διαφημιστικές της χώρας, είχαν φέρει αντιρρήσεις για την επιλογή της Τζούλιαν Μουρ ως πρωταγωνίστριας του συγκεκριμένου διαφημιστικού λόγω της γενικότερα «καταθλιπτικής της περσόνας». Αντιδράσεις είχε προκαλέσει η επιλογή της Μουρ και για το γεγονός πως θα ήταν «μια γυναίκα» αυτή που θα διαφήμιζε τις ομορφιές της Τουρκίας, αλλά και η απαίτηση της Μουρ να φαίνεται και το σώμα της στην ταινία, πράγμα που οι κρατικοί υπεύθυνοι είχαν προσπαθήσει να αποφύγουν.

Διαβάστε ακόμη: Η Τζούλιαν Μουρ ως... έργο τέχνης!

Η Μουρ θα έπαιζε σε ένα φιλμάκι με τίτλο «Home of» όπου υποτίθεται ότι επέστρεφε στα παιδικά της ταξίδια στην Τουρκία, όταν μαζί με την οικογένειά της ακολουθούσε τον στρατιωτικό πατέρα της στα διάφορα ταξίδια του στον κόσμο. Το σενάριο την ήθελε να ταξιδεύει στην Τουρκία μέσα σε ένα αεροπλάνο (που θα κατασκευαζόταν σε σκηνικό ειδικά για την καμπάνια που θα κόστιζε 4 εκατομμύρια δολάρια), ενώ σε flashbacks θα βλέπαμε την Μουρ να μεγαλώνει επιστρέφοντας ξανά και ξανά στη χώρα.

Η παρουσία της υποστηρίχθηκε από τη διαφημιστική εταιρεία που την επέλεξε, αφού σύφμωνα με τους υπεύθυνους ο σκοπός της καμπάνιας ήταν να προσελκύσουν στη χώρα Αμερικάνους, Βρετανούς και γενικότερα πλούσιους τουρίστες που θα γοητεύονταν από την προσωπικότητα της Τζούλιαν Μουρ. Μετά την άρνηση της ηθοποιού και την ακύρωση της καμπάνιας από το Υπουργείο, η διαφημιστική που είχε προσλάβει τέσσερις διαφορετικούς φωτογράφους για τις ανάγκες της (αναμεσά του και ο Στιβ ΜακΚάρι του National Geographic) υπολογίζεται ότι έχασε τουλάχιστον 1.5 εκατομμύριο δολάρια.

Οπως αντιλαμβανόμαστε όλοι, η σχέση της Τζούλιαν Μουρ με την Τουρκία μόλις διαταράχθηκε αναδρομικά και για πάντα...

Διαβάστε ακόμη:

Συνεχίζοντας την πλοήγηση σας στο flix.gr, συμφωνείτε στην εγκατάσταση cookies στον υπολογιστή σας. Μάθετε περισσότερα.