Βραβευμένη με δύο Οσκαρ για τα σενάρια των «Δωμάτιο με Θέα» και «Howard’s End», σταθερή σεναριογράφος στις ταινίες του Τζέιμς Αϊβορι και καταξιωμένη συγγραφέας η Ρουθ Πράουερ Τζαμπβάλα πέθανε το 2013 και το τελευταίο κείμενο που δημοσίευσε ήταν το «The Judge’s Will» στο New Yorker, την ιστορία ενός ηλικιωμένου δικαστή στην Βομβάη ο οποίος προσπαθεί να εξασφαλίσει στην διαθήκη του, την νεαρή ερωμένη του με την οποία μοιράζεται την ζωή του, απέναντι στην γυναίκα του με την οποία μοιράζονται μόνο την ίδια στέγη και τίποτα άλλο.
Δείτε ακόμη: Αυτές είναι οι ταινίες που περιμένουμε να δούμε στο 75ο Φεστιβάλ Βενετίας
Ο Αλεξάντερ Πέιν είχε εξασφαλίσει τα κινηματογραφικά δικαιώματα της ιστορίας αμέσως μετά την δημοσίευσή της, αλλά η ιδέα της ταινίας είχε μείνει στο συρτάρι μέχρι τώρα. Και παρ΄ ότι τα νέα ήθελαν τον σκηνοθέτη να βάζει μπροστά ένα άλλο πρότζεκτ, όλα δείχνουν ότι το «The Judge’s Will» θα είναι αυτό που θα προηγηθεί.
Αμέσως μετά την βράβευση του Τζέιμς Αϊβορι με το Οσκαρ για το σενάριο του «Να Με Φωνάζεις Με Τ' Ονομά Σου», ο Πέιν του πρότεινε να αναλάβει εκείνος την διασκευή του σεναρίου του «The Judge’s Will» και δεδομένης της στενής του σχέσης με την συγγραφέα της ιστορίας, ο Αϊβορι είπε ενθουσιαστικά ναι.
Κθώς ετοιμάζεται να παραδώσει το σενάριό του πριν το τέλος του χρόνου, ο Αίβορι λέει ότι βρήκε ενδιαφέρουσα την απόφαση του Πέιν να μεταφέρει την δράση της ταινίας από την Ινδία στο Σικάγο καθώς όπως λέει «η ιστορία ενός πλούσιο άντρα που έχει μια ερωμένη και θέλει να την φροντίσει μετά τον θάνατό του, θα μπορούσε να συμβεί οπουδήποτε».
Δείτε επίσης:
Tags: Αλεξάντερ Πέιν, Τζέιμς Αϊβορι