Μπορεί να μη διαθέτουν το βάρος και την επιρροή που ασκούν τα βραβεία των διαφόρων ενώσεων κριτικών στην οσκαρική κούρσα, σίγουρα όμως αποτελούν μια σοβαρή ένδειξη για τις ανεξάρτητες εκείνες ταινίες που θα καταφέρουν να εισβάλλουν στις οσκαρικές υποψηφιότητες (και ενδεχομένως και στις βραβεύσεις), δίπλα στα πιο ηχηρά στουντιακά μεγαθήρια.
Ο λόγος για τα Independent Spirit Awards, τα βραβεία που υποστηρίζουν και αναγνωρίζουν τις σημαντικότερες ανεξάρτητες αμερικανικές ταινίες της σεζόν και που πέρσι βράβευσαν το «Moonlight» ως καλύτερη ταινία πριν το κάνει η Ακαδημία. Φέτος, όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω, δίνουν τη σαφή ένδειξη πως τόσο το «Get Out» του Τζόρνταν Πιλ, όσο και το «Call me by your Name» του Λούκα Γκουαντανίνο αλλά και το «The Florida Project» του Σον Μπέικερ θα τρυπώσουν ακριβώς όπως τους αξίζει στις υποψηφιότητες των Οσκαρ.
Να σημειώσουμε στις ευχάριστες εκπλήξεις την υποψηφιότητα του Θύμιου Μπακατάκη για τη φωτογραφία του «The Killing of a Sacred Deer» του Γιώργου Λάνθιμου, αν και η ταινία αγνοήθηκε στις μεγάλες κατηγορίες - έχει ακόμη μια υποψηφιότητα στον Β' Ανδρικό Ρόλο για τον Μπάρι Κέογκαν.
Διαβάστε ακόμη: Oscars 2018: Ρεκόρ χωρών στην κούρσα για το Οσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας
The Florida Project
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ
Call Me by Your Name
The Florida Project
Get Out
Lady Bird
The Rider
Λούκα Γκουαντανίνο
ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ
Γιόνας Καρπινιάνο για το «A Ciambra»
Λούκα Γκουαντανίνο για το «Call Me by Your Name»
Τζόρνταν Πιλ για το «Get Out»
Σον Μπέικερ για το «The Florida Project»
Μπένι και Τζος Σάφντι για το «Good Time»
Κλόε Ζάο για το «The Rider»
Menashe
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΩΤΗ ΤΑΙΝΙΑ
Columbus
Ιngrid Goes West
Menashe
Oh Lucy
Patti Cake$
Lady Bird
Α' ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΡΟΛΟΣ
Σάλμα Χάγιεκ για το «Beatriz at Dinner»
Φράνσις ΜακΝτόρμαντ για το «Three Billboards Outside Ebbing, Missouri»
Μάργκο Ρόμπι για το «I, Tonya»
Σίρσα Ρόναν για το «Lady Bird»
Σινόμπου Τερατζίμα για το «Oh Lucy»
Ρεγκίνα Γουίλιαμς για το «Life and Nothing More»
The Disaster Artist
A' ΑΝΔΡΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ
Τιμοτέ Σαλαμέ για το «Call Me by Your Name»
Χάρις Ντίκινσον για το «Beach Rats»
James Franco, “The Disaster Artist
Ντάνιελ Καλούγια για το «Get Out»
Ρόμπερτ Πάτινσον για το «Good Time»
The Big Sick
Β' ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΡΟΛΟΣ
Χόλι Χάντερ για το «The Big Sick»
Αλισον Τζάνεϊ για το «I, Tonya»
Λόρι Μέτκαλφ για το «Lady Bird»
Λόις Σμιθ για το «Marjorie Prime»
Τάλια Λένις Γουέμπστερ για το «Good Time»
Call Me By Your Name
Β' ΑΝΔΡΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ
Νάμντι Ασομούγκα για το «Crown Heights»
Αρμι Χάμερ για το «Call Me by Your Name»
Μπάρι Κέογκαν για το «The Killing of a Sacred Deer»
Σαμ Ρόκγουελ για το «Three Billboards Outside Ebbing, Missouri»
Μπένι Σάφντι για το «Good Time»
Get Out
ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Lady Bird
The Lovers
Three Billboards Outside Ebbing, Missouri
Get Out
Beatriz at Dinner
Columbus
ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΩΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Donald Cried
The Big Sick
Women Who Kill
Columbus
Ingrid Goes West
The Killing of a Sacred Deer
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
The Killing of a Sacred Deer
Columbus
Beach Rats
Call Me by Your Name
The Rider
The Rider
ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΝΤΑΖ
Good Time
Call Me by Your Name
The Rider
Get Out
I, Tonya
A Ghost Story
ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΖΟΝ ΚΑΣΣΑΒΕΤΗΣ
A Ghost Story
Dayveon
Life and Nothing More
Most Beautiful Island
The Transfiguration
ΒΡΑΒΕΙΟ ΡΟΜΠΕΡΤ ΑΛΤΜΑΝ
«Mudbound»
Last Men in Aleppo
ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ
The Departure
Faces Places
Last Men in Aleppo
Motherland
Quest
I Am Not a Witch
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΑΙΝΙΑ
Μια Φανταστική Γυναίκα
120 Χτύποι το Λεπτό
Lady Macbeth
I Am Not a Witch
Χωρίς Αγάπη
Διαβάστε ακόμη
- Τιμητικά Oσκαρ 2017: Με το βλέμμα μπροστά, σε μια άλλη «πραγματικότητα» και εκτός συνόρων
- Αυτά είναι τα 170 ντοκιμαντέρ που διεκδικούν μια υποψηφιότητα για Οσκαρ
- Οσκαρική συνάντηση γιγάντων στο πρώτο τρέιλερ για το «The Post» του Στίβεν Σπίλμπεργκ
- «Daybreak»: Η Αλβανική πρόταση για τα Οσκαρ είναι μαζί και μια ελληνική υπόθεση
- «The Wife»: Μήπως ήρθε η ώρα για το Οσκαρ της Γκλεν Κλόουζ;
- Time to fly: Η Σίρσα Ρόναν βγάζει φτερά για το Οσκαρ με το «Lady Bird»
- Ενα Οσκαρ για τον Γκάρι Ολντμαν (και όχι μόνο επειδή του το χρωστάνε)
- H Μέριλ Στριπ είναι έτοιμη για ακόμη ένα Οσκαρ (αυτή τη φορά σε ταινία του Στίβεν Σπίλμπεργκ)