Buzz

Η Τζούλια είναι θεά

στα 10

Και στο Χόλιγουντ μπορεί να είναι και ο Θεός ο ίδιος. Τόση δύναμη έχει η Τζούλια Ρόμπερτς σύμφωνα με τον indie σκηνοθέτη Ντένις Λι, που ενώ η καινούργια ταινία του «Jesus Henry Christ» δεν έβρισκε χρηματοδότηση, η κοκκινομάλλα σταρ την έσωσε με μερικά τηλέφωνα.

Η Τζούλια είναι θεά
Η σύζυγος κι executive producer Τζούλια τα κάνει όλα

Υπάρχει φυσικά μία λογική εξήγηση πίσω από όλο αυτό. Οχι ότι δεν έχουμε εμπιστοσύνη στο ότι η Ρόμπερτς είναι αρκετά cool ώστε να υποστηρίζει το ανεξάρτητο σινεμά με αυτοθυσία, αλλά... κάπως βοήθησε ότι ο διευθυντής φωτογραφίας της ταινίας είναι ο σύζυγός της, Ντάνι Μόντερ.

Ο Μόντερ είναι φίλος και συνεργάτης του Ντένις Λι και στο σκηνοθετικό ντεμπούτο του, «Fireflies in the Garden», μία ταινία που παίχτηκε πριν από τρία χρόνια στο φεστιβάλ Βερολίνου, η Ρόμπερτς κρατούσε έναν μικρό ρόλο.

«Εχω φτάσει σε μία ηλικία που θέλω να συνεργάζομαι μόνο με ανθρώπους που εκτιμώ» εξηγεί η ίδια. «Αυτό έχουμε αποφασίσει με τον Ντάνι: να επιλέγουμε δουλειές και συνεργάτες γιατί μόνο τότε αξίζει τον κόπο. Γνωρίζω επίσης πολύ καλά το χολιγουντιανό παιχνίδι. Οπότε είναι χαρά μου να βοηθάω όταν οι υπόλοιπες πόρτες κλείνουν. Ολοι στο χώρο ξέρουν ότι όταν πιστεύω σε μία ταινία, τη στηρίζω με όλη μου τη δύναμη.»

Και πείθει και όλους του υπόλοιπους να τη στηρίξουν εξίσου: για το «Jesus Henry Christ» οι πρωταγωνιστές Τόνι Κολέτ και Μάικλ Σιν δέχτηκαν να παίξουν για ελάχιστα χρήματα («μαζί οι δύο μισθοί δεν αγοράζουν ούτε ένα Toyota» χαριτoλογεί ο Λι), ενώ τα γυρίσματα οργανώθηκαν και πραγματοποιήθηκαν μέσα σε 23 μέρες στον Καναδά.

«Εχω δουλέψει με αρκετούς σταρ που σου τάζουν ότι θα σε βοηθήσουν στην επόμενη δουλειά σου» λέει ο Λι. «Μόνο η Τζούλια το εννοούσε. Σήκωσε το τηλέφωνό της, συναντήθηκε, πίεσε. Σε αυτή χρωστάω την ταινία μου. Είναι μία θεά. Ή τουλάχιστον, για να χρησιμοποιήσω τον συμβολισμό της ταινίας, είναι ο αρχάγγελος Γαβριήλ...»

Ο συμβολισμός έχει να κάνει με «τον κρίνο που κατέστησε την Παρθένο Μαρία έγκυο». Κι αυτό γιατί η υπόθεση της ταινίας στρέφεται γύρω από ένα 12χρονο αγοράκι που ήρθε στη ζωή όταν η φεμινίστρια μητέρα του κατέφυγε σε τράπεζα σπέρματος. Τώρα προσπαθεί να καταλάβει τη γέννησή του και να βρει τον ... κρίνο - ή μάλλον, τον βιολογικό του πατέρα.

Ελπίζουμε σε κάτι περισσότερο δυνατό κινηματογραφικά από το «Fireflies in the Garden» - μία ταινία μεγάλων υποσχέσεων αλλά φλατ αποτελέσματος.