Την ίδια ακριβώς στιγμή που έγινε γνωστό πως η Κρίστεν Στιούαρτ επιλέχθηκε ως το επίσημο πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας του νέου αρώματος «Florabotanica» του οίκου Balenciaga, εμφανίστηκε και στο διαδίκτυο μία από τις καταχωρήσεις της καμπάνιας που την αποθεώνει ως ακόμη ένα λουλούδι ικανό να κάνει την αίσθηση της όσφρησης να έρθει σε...οργασμό.
Η υπεύθυνη πωλήσεων του αρώματος στην Αμερική δήλωσε πως το «λουλούδι που περιέχεται στη διαφήμιση δεν είναι μόνο ένα όμορφο λουλούδι αλλά και ένα επικίνδυνο λουλούδι» και πως «ο Νικολά Γκεσγκιέρ που σχεδιάσε το κόνσεπτ της καμπάνιας ήθελεα να αναποδογυρίσει την παράδοση του οίκου και να παρουσιάσει κάτι μοντέρνο».
Σε δηλώσεις της, η Στιούαρτ δήλωσε φανατική του οίκου αλλά και ενθουσιασμένη με το «Florabotanica»: «Υπάρχει κάτι τόσο φυσικό που σε κάνει να νιώθεις ζωντανή. Νομίζω πως σαν νέα κοπέλα - και αν λάβει κανείς υπόψη του πως δεν έχω φορέσει ποτέ άρωμα στη ζωή μου - σε τοποθετεί σε ένα επίπεδο που αποσπά την προσοχή όσων είναι γύρω σου. Νιώθω πολύ τυχερή που μου αρέσει το άρωμα, γιατί θα έκανα τα πάντα για τον Νικολά Γκεσγκιέρ...»
Η έναρξη της καμπάνιας του οίκου Balenciaga συμπίπτει με το βαρύ πυροβολικό της καμπάνιας του δεύτερου μέρους της «Χαραυγής», ακόμη κι αν το εν λόγω άρωμα δεν είναι απαραίτητο ότι σε κάνει αθάνατη και διψασμένη για αίμα όπως συμβαίνει με την Μπέλα Σουάν στο πολυαναμενόμενο φινάλε του «Twilight».
Δείτε ακόμη: