Industry

Η ισχύς εν τη ενώσει: ο σκηνοθέτης του «Ain’t Them Bodies Saints» και το πιο γενναιόδωρο κινηματογραφικό marketing

στα 10

Διαβάστε πώς ένας σκηνοθέτης που αγαπά το ανεξάρτητο σινεμά προωθεί ταινίες συναδέλφων μαζί με τη δική του.

Η ισχύς εν τη ενώσει: ο σκηνοθέτης του «Ain’t Them Bodies Saints» και το πιο γενναιόδωρο κινηματογραφικό marketing

Το «Ain’t Them Bodies Saints» του Ντέιβιντ Λόουερι (διαβάστε και δείτε περισσότερα εδώ) ήταν η μία από τις φετινές ανεξάρτητες ταινίες που προκάλεσαν τη μεγαλύτερη αίσθηση στο Φεστιβαλικό κύκλωμα. Εκανε την πρεμιέρα της στο Σάντανς, προβλήθηκε με επιτυχία στις Κάννες στην Εβδομάδα Κριτικής κι έκανε θεατές και επαγγελματίες να μιλούν για το διάδοχο του Τέρενς Μάλικ.

Χθες, Παρασκευή, το «Ain’t Them Bodies Saints» βγήκε στις αμερικανικές αίθουσες για να διεκδικήσει την ψήφο του κοινού. Μαζί με την ταινία του Λόουερι, σ’ έναν προγραμματισμό πρωτοφανούς σινεφιλίας, βγήκαν στις αίθουσες τρεις ακόμα ανεξάρτητες ταινίες: το «Short Term 12» του Ντέστιν Ντάνιελ Κρίτον με ντεμπούτο στο Φεστιβάλ του Σιατλ, το «You’re Next» του Ανταμ Γουίνγκαρντ και το «Drinking Buddies» του Τζο Σουόνμπεργκ.

Οπως έγραψε στους θεατές ο Λόουερι στο blog του, «Θέλω να δείτε την ταινία μου. Σας εκλιπαρώ να δείτε τις άλλες τρεις, γιατί τις έκαναν οι φίλοι μου και τις αγαπώ»! Κι έτσι, ο Λόουερι αποφάσισε να προτείνει ένα κίνητρο για το κοινό: όσοι μέσα στο Σαββατοκύριακο δουν και τις τέσσερις ταινίες κι ανεβάσουν στον λογαριασμό του Λόουερι στο twitter φωτογραφίες από τα εισιτήριά τους, θα παραλάβουν ένα δώρο, ένα συλλεκτικό αντικείμενο από το σετ της ταινίας.

Η κίνηση του Ντέιβιντ Λόουερι όχι μόνο δημιούργησε μια αίσθηση ενότητας στην κινηματογραφική κοινότητα, αλλά προέτρεψε και τους άλλους σκηνοθέτες να συμβάλλουν στο πρότζεκτ. Το «You’re Next» ανακοίνωσε ότι προσφέρει μια από τις μάσκες των ζώων που κατασκευάστηκαν κι εμφανίζονται στην ταινία, ο Τζο Σουόνμπεργκ χαρίζει υπογεγραμμένα σουβέρ του «Drinking Buddies» και το «Short Term 12» υπογεγραμμένα soundtracks.

Αποτέλεσμα, με μια απλή, χαριτωμένη κίνηση αγνού σινεφιλικού πάθους, οι τέσσερις low budget ταινίες έχουν, όλες μαζί, προκαλέσει μεγαλύτερο θόρυβο στο web απ’ ό,τι θα μπορούσαν ποτέ να ξυπνήσουν οι ομάδες marketing των διανομέων τους. Εξυπνα και πάμφθηνα!