Buzz

To «Godzilla vs. Kong» έσκισε και στα σινεμά και στο... σπίτι

στα 10

Τι σημαίνει η επιτυχία της ταινίας και στις αίθουσες αλλά και στo ΗΒΟ Max όπου βγήκε ταυτόχρονα.

Flix Team
To «Godzilla vs. Kong» έσκισε και στα σινεμά και στο... σπίτι

Με 48.5 εκατομμύρια δολάρια τις πέντε πρώτες μέρες προβολής του στην Αμερική, το «Godzilla vs. Kong» έκανε φυσικά το καλύτερο άνοιγμα της εποχής της πανδημίας και πλησιάζει τα 300 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, δίνοντας ελπίδες στην παγκόσμια αγορά για μια δυναμική επιστροφή στις αίθουσες.

Την ίδια στιγμή, η ταινία του Ανταμ Γουίνγκαρντ επιβεβαιώνει το γεγονός πως μια ταινία μπορεί να κάνει επιτυχία στις αίθουσες ακόμη κι αν την ίδια στιγμή είναι διαθέσιμη σε κάποια πλατφόρμα - στην Αμερική το «Godzilla vs. Kong» κυκλοφόρησε ταυτόχρονα και στο HBO Max με μηνιαία συνδρομή 15 δολάρια, όσο κοστίζει δηλαδή ένα μέσο εισιτήριο στη χώρα.

Μιλώντας στo Variety, ο Σον Ρόμπινς, αναλυτής στο Box Office Pro αναφέρει: «Το γεγονός πως η ταινία προκαλέι τόσο μεγάλο ενδιαφέρον στις αίθουσες, παρά την επιλογή του να την δεις σε streaming στο σπίτι, υπογραμμίζει την πολιτιστική δύναμη της εξόδου για σινεμά σαν ένα κοινωνικό γεγονός. Αυτό δεν είναι μόνο μια νίκη για την ταινιά αλλά και μια επισφράγιση της ευρύτερης ιστορίας και του μέλλοντος της εξόδου για σινεμά.»

Η έλλειψη αξιόπιστης μέτρησης για τις θεάσεις στις πλατφόρμες (γεγονός παγκόσμιο, σε κάθε περίπτωση) δεν αφήνει, ωστόσο, περιθώρια συγκριτικών αναλύσεων που θα οδηγούσαν σε ασφαλή συμπεράσματα. H Warner Bros. αναφέρει γενικόλογα πως η ταινια είχε μεγαλύτερο κοινό από οποιαδήποτε άλλη ταινία στο HBO Max από το λανσάρισμά του μέχρι σήμερα, δήλωση που δεν βοηθάει να κατανοήσει κανείς αν τελικά η ταυτόχρονη αυτή έξοδος υπήρξε αντί για επιζήμια, μέχρι και διπλά κερδοφόρα για τη Warner.

Godzilla vs. Kong

H Warner έχει ανακοινώσει πως για το 2021 όλες οι ταινίες της θα κυκλοφορήσουν ταυτόχρονα με τις αίθουσες στην πλατφόρμα του HBO Max, ενώ για το 2022 θα υπάρχει ένα παράθυρο 45 ημερών ανάμεσα στην έξοδο στην αίθουσα και την προβολή στην πλατφόρμα. Τα τελευταία νέα μιλούν για μια στροφή της τελευταίας στιγμής σε σχέση με το «Dune», αλλά γι' αυτό διαβάστε εδώ περισσότερα.

Από τις μεγάλες ταινίες που αναμένονται το επόμενο διάστημα, ο «A Quiet Place II», το «Top Gun: Maverick» και το «F9» θα βγουν με προτεραιότητα στα σινεμά, πριν καταλήξουν στις πλατφόρμες που αντιστοιχούν στην κάθε ταινία. Η «Cruella» της Disney θα βγει ταυτόχρονα και στο Disney+, ενώ το μιούζικαλ «In the Heights» θα προβληθεί ταυτόχρονα στο ΗΒΟ Max.

«Μαθαίνουμε καθώς προχωράμε. Τα στούντιο πειραματίζονται και προσπαθούν να καταλάβουν πως θα προσεγγίσουν τους θεατές εν μέσω πανδημίας. H Warner πιστεύει στην έξοδο στις αίθουσες», δηλώνει ο Τζεφ Γκολντστάιν, Πρόεδρος της Warner Bros. για το κομμάτι της διανομής στην Αμερική. «Οι θεατές περίμεναν για μια ταινία - event όπως το "Godzilla vs. Kong" για να το δουν στη μεγάλη οθόνη και τα νούμερα δεν λένε ψέματα.»

Τα νέα μοιάζουν ενθαρρυντικά για το νέο μοντέλο διανομής που έτσι κι αλλιώς μοιάζει να καθιερώνεται στην εποχή της πανδημίας και την εποχή μετά από αυτήν. Ολα θα κριθούν όταν θα διακυβεύεται η επιτυχία μιας ταινίας πολύ μικρότερης από το «Godzilla vs. Kong». Η ιστορία, λογικά, συνεχίζεται...

Για την ώρα, δεν έχει προβλεφθεί ημερομηνία εξόδου για το «Godzilla vs. Kong» στην Ελλάδα

Godzilla vs. Kong