Buzz

Γιατί ο Ράιαν Γκόσλινγκ έκανε μούσα του την Κριστίνα Χέντρικς; (όχι ότι θέλει κι εξήγηση…)

στα 10

Η πρώτη ταινία που θα υπογράψει ως σκηνοθέτης ο Ράιαν Γκόσλινγκ βρήκε την έμπνευσή της – όπως και τόσα άλλα – στη Τζόαν των «Mad Men» και συμπρωταγωνίστριά του στο «Drive».

Γιατί ο Ράιαν Γκόσλινγκ έκανε μούσα του την Κριστίνα Χέντρικς; (όχι ότι θέλει κι εξήγηση…)

Το «How To Catch a Monster» είναι έτοιμο να ξεκινήσει γυρίσματα, με τον Ράιαν Γκόσλινγκ στην καρέκλα του σκηνοθέτη – και το γραφείο του σεναριογράφου! Η μυστηριώδης ταινίας είναι ένα μεταμοντέρνο παραμύθι που δανείζεται στοιχεία από τα είδη της φαντασίας, του φιλμ νουάρ και του θρίλερ. Η ιστορία θέλει μία χωρισμένη μητέρα, την Μπίλι, να ζει σε μία σουρεαλιστική πόλη που καταρρέει και να παρασύρεται σε μία μακάβρια, σκοτεινή περιπέτεια, όταν ο έφηβος γιος της ανακαλύπτει και εξαφανίζεται σε μία υπόγεια πολιτεία κάτω από το νερό. Στην ταινία θα πρωταγωνιστεί η Κριστίνα Χέντρικς και γύρω της η αγαπημένη του Γκόσλινγκ, Εβα Μέντες, η Σίρσα Ρόναν, ο Μπεν Μέντελσον και ο «Doctor Who» Ματ Σμιθ.

Σε συνέντευξη που έδωσε στους New York Times, ο Ράιαν Γκόσλινγκ μίλησε για την αφορμή που του έδωσε την ιδέα και το θάρρος για την ταινία του: «Στο ‘Drive’ του Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν υπάρχει μια σκηνή, σ’ ένα μοτέλ, όπου η ηρωίδα της Κριστίνα δολοφονείται άγρια. Σ’ αυτή τη σκηνή, βλέποντας την ταινία, το κοινό σηκώθηκε όρθιο και χειροκροτούσε. Ηταν το πιο παράξενο πράγμα στο οποίο έχω συμμετάσχει ποτέ και, κατά κάποιον τρόπο, η ταινία μου σχετίζεται με το συναίσθημα αυτής της εμπειρίας.»

Για να καταλάβετε περισσότερα, θυμηθείτε το εν λόγω απόσπασμα από το «Drive» στο παρακάτω βίντεο.

Εάν, στο μεταξύ, σας έλειψε λίγος Ράιαν Γκόσλινγκ, διαβάστε περισσότερα για το «How to Catch a Monster» εδώ, δείτε clips από το «Τhe Place Beyond the Pines» του Ντέρεκ Σιανφράνς εδώ και τη νέα αφίσα της ταινίας στο gallery, δείτε εδώ φωτογραφίες του «Only God Forgives» του Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν και διαβάστε περισσότερα για την καινούρια - χωρίς οριστικό τίτλο - ταινία του Τέρενς Μάλικ εδώ. Φτάνουν αυτά;