Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.
Ο Σκοτεινός Ιππότης, Η Επιστροφή (The Dark Knight Rises) του Κρίστοφερ Νόλαν
Οκτώ χρόνια μετά την τελευταία βασιλεία του τρόμου στην Γκόθαμ, μια νέα απειλή, με επικεφαλής τον τρομοκράτη Μπέιν που απειλεί την ολοσχερή καταστροφή της, πνίγει την πόλη και προκαλεί την εμφάνιση του Μπάτμαν που για τόσο καιρό είναι αδρανής.
Ο Μπρους Γουέιν έχει κατάθλιψη. Απομονωμένος στην έπαυλή του, ως ερημίτης, προσπαθεί να ανταπεξέρθει στην ιδέα ότι πλησιάζουμε στο τέλος του κόσμου όπως τον ξέρουμε. Μαζί του και οι άνθρωποι γύρω του, από τον πιστό Αλφρεντ μέχρι τον τελευταίο νεοϋορκέζο. Αυτή η μελαγχολία του τέλους διαπερνά ολόκληρη την ταινία – δε μιλάμε για το τέλος της θαυμαστής τριλογίας του Κρίστοφερ Νόλαν, μιλάμε για το τέλος της ανθρώπινης ύπαρξης όπως έχει εξελιχθεί ως σήμερα, που αλλάζει σε κάτι μη αναγνωρίσιμο και βαθιά ανησυχητικό. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 22:50 στο Star
Maleficent: Η Δύναμη του Σκότους (Maleficent: Mistress of Evil) του Χοακίμ Ρένινγκ
Η ιστορία συναντά τη Μαλέφισεντ και τη βαφτιστήρα της, κατ' επιλογή κόρη της, στο μαγεμένο δάσος του οποίου, πια, η μικρή έχει γίνει βασίλισσα. Οσο τη Μαλέφισεντ διαποτίζει μια ελαφριά μελαγχολία, η Ορόρα λάμπει από έρωτα για τον Πρίγκιπα Φίλιπ που της ζητά να παντρευτούν. Μόνο που το πρώτο δείπνο «γνωριμίας» των πεθερικών πηγαίνει κατά διαβόλου. Η μητέρα του Φίλιπ, η βασίλισσα Ινγκριθ, είναι αποφασισμένη αυτός ο γάμος να μη γίνει ποτέ και βάζει σε λειτουργία ένα μυστικό σχέδιο δολοπλοκίας, πιο τρομακτικό κι από τα κέρατα της Μαλέφισεντ. Η σκοτεινή νεράιδα, πάλι, προσβεβλημένη κι αποδιωγμένη από τον κόσμο των ανθρώπων για άλλη μια φορά, ηγείται μιας επίθεσης των ομοίων της εναντίον του βασιλείου των θνητών, έχοντας ως διακύβευμα, αυτή τη φορά, την αγάπη της Ορόρα.
Δεύτερη περιπέτεια για τη σατανική Maleficent. Με την Αντζελίνα Τζολί, φυσικά. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 22.30 στον Alpha
Ο Αγγλος Ασθενής του Αντονι Μινγκέλα
Ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος τελειώνει, μια νεαρή νοσοκόμα φροντίζει έναν άνδρα που υποφέρει από σοβαρά εγκαύματα, απ' όταν το αεροπλάνο του καταρρίφθηκε. Με μια σειρά από φλας μπακ γνωρίζουμε την ιστορία του και τη μοιραία ερωτική σχέση που καθόρισε τη ζωή του. Ρέιφ Φάινς, Κριστίν Σκοτ Τόμας, Ζιλιέτ Μπινός, Γουίλεμ Νταφόε, 9 Βραβεία Οσκαρ το 1997, σ' ένα από τα ομορφότερα ρομαντικά μελοδράματα όλων των εποχών.
Η ταινία προβάλλεται στις 00.30 στο Σκάι
Ad Astra του Τζέιμς Γκρέι
O Ρόι του Μπραντ Πιτ είναι ένας αστροναύτης στο κοντινό μέλλον που εργάζεται στην μεγαλύτερη κεραία που έχει κατασκευαστεί ποτέ, προορισμένη να αποκαλύψει τα σημάδια της εξωγήινης ζωής που πρέπει να υπάρχει εκεί έξω. Οταν όμως ένα ατύχημα σχεδόν του κοστίζει τη ζωή, ο Ρόι στρατολογείται με έναν ακόμα πιο σημαντικό στόχο: να ανακαλύψει τι τελικά συνέβη στην τελευταία αποστολή που εξαφανίστηκε μυστηριωδώς ψάχνοντας σημάδια εξωγήινης ζωής και να βρει την αιτία των όλο και πιο συχνών παγκόσμιων ηλεκτρικών εκκενώσεων που προέρχονται από τα βάθη του διαστήματος και θέτουν σε κίνδυνο την ίδια την επιβίωση του πλανήτη.
Οπτικά εντυπωσιακό και αφηγηματικά άκρως υποσχόμενο, το «Ad Astra» του Τζέιμς Γκρέι επιλέγει να συμπληρώσει τελικά τα πανέμορφα κάδρα του με υπεραπλουστευμένες απαντήσεις και εύκολες επιλογές. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix..
Η ταινία προβάλλεται στις 21.00 στο Open
Ο Ανθρωπος που Σκότωσε το Δον Κιχώτη (Τhe Man Who Killed Don Quixote) του Τέρι Γκίλιαμ
O Tόμπι είναι 35χρονος σκηνοθέτης διαφημιστικών - ξιπασμένος, μεγαλομανής και κακομαθημένος. Δε δέχεται καμία παρατήρηση, δε σέβεται κανένα πρότζεκτ, κανένα παραγωγό, κανένα μπάτζετ και, πάνω από όλα, ο κυνισμός της δουλειάς έχει σκοτώσει κάθε προσωπικό όραμα. Τον συναντάμε στην επαρχιακή Ισπανία να γυρίζει μία διαφημιστική καμπάνια, με κεντρικό ήρωα κι εύρημα τον Δον Κιχώτη, εκ μέρους μίας ρωσικής βότκας (προϊόν που λανσάρει πάμπλουτος μαφιόζος χρηματοδότης), περιτριγυρισμένος από γλοιώδεις ατζέντηδες, ανόητους μεσήλικες παραγωγούς που ποζάρουν με trophy wives, κι ένα απελπισμένο συνεργείο που δεν μπορεί να στήσει πλάνο μέσα στο γραφειοκρατικό χαμό. Μέχρι που ένας πλανόδιος Ρομ δίνει στον Τόμπι ένα παλιό DVD και του θυμίζει την προηγούμενη φορά που γύρισε ταινία για το θρύλο του Θερβάντες. Οταν ήταν φοιτητής κι έκανε την πτυχιακή του, χρησιμοποιώντας τους κατοίκους του γειτονικού χωριού για πρωταγωνιστές.
Αραγε ζει ακόμα ο Χαβιέ, ο υποδηματοποιός που έπαιξε τον Δον Κιχώτη του; Εχει μεγαλώσει η Ανχέλικα, η 15χρονη χωριατοπούλα Δουλτσινέα του; Ο Τόμπι κλέβει μια μηχανή από το σετ και δραπετεύει από τη τεχνοκρατική ζωή του. Δεν είναι όμως έτοιμος για όσα θα ανακαλύψει. Κάθε πράξη έχει συνέπεια κι η αθώα πτυχιακή του ταινία έχει αφήσει πολύ πιο ισχυρό το σημάδι της σε όσους συμμετείχαν. Η Ανχέλικα καταστράφηκε ακολουθώντας το όνειρο της χολιγουντιανής πρωταγωνίστριας (έγινε call girl με πρόσφατο πελάτη τον Ρώσσο μαφιόζο κι αφεντικό του Τόμπι), ενώ ο Χαβιέ δεν υπάρχει πια. Ο γέροντας υποδηματοποιός ζει κι αναπνέει με τις παραισθήσεις του μυαλό του - ότι είναι όντως ο Δον Κιχώτης, σε αποστολή από το Θεό, πολεμώντας τους δαίμονες που θέλουν να τον μπερδέψουν και να τεστάρουν την πίστη του. Βλέποντας τον Τόμπι, ο «Δον» μπερδεύεται ακόμα περισσότερο πιστεύοντας ότι επέστρεψε ο Σάντσο Πάντσα του. Η μία παρεξήγηση φέρνει την άλλη και οι δυο τους ξεκινούν όντως μία μεγάλη περιπέτεια, όπου ο καθένας βλέπει αυτό που θέλει (ή αυτό που μπορεί) να δει...
Μετά τον διαβόητο, αντίξοο, πολυετή αγώνα του για να την ολοκληρώσει, ο Γκίλιαμ παραδίδει την ταινία του στο κοινό. Κι αναρωτιόμαστε: είναι τόσο κοντά στο πρότζεκτ που, ως άλλος Δον Κιχώτης, βλέπει κάστρα εκεί που είναι μόνο ερείπια και χάος; Διαβάστε εδώ την γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 00.05 στο Nova Cinema 1
Μη Φεύγεις, Βάντα (My Wonderful Wanda) της Μπετίνα Ομπερλι
Η Βάντα του τίτλου είναι μια 35χρονη Πολωνή που έχει μεταναστεύσει στην Ελβετία και δουλεύει φροντίζοντας τον ανήμπορο πατριάρχη μιας πλούσιας οικογένειας, στην κομψή, πολυτελή βίλα τους. Η Βάντα έχει αφήσει τα δικά της παιδιά στην πατρίδα της και κάνει ό,τι μπορεί για να τους στέλνει χρήματα. Με κάθε στραβοπάτημα, η οικογένεια διώχνει τη Βάντα. Με κάθε νέα ανάγκη, την καλεί πίσω. Οταν η Βάντα μείνει έγκυος από το πιο απρόσμενο μέλος της οικογένειας, τόσο εκείνη, όσο και όλοι οι κάτοικοι του σπιτιού θα κληθούν να κοιτάξουν τις δικές τους αλήθειες κατά πρόσωπο.
Μπορούν τα λεφτά να αγοράσουν τα πάντα; Η κωμωδία της Μπετίνα Ομπερλι που διακρίθηκε στο φεστιβάλ της Τραιμπέκα και στο Φεστιβάλ του Βανκούβερ εξηγεί... Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo
Δε Θέλω να Γίνω Δυσάρεστος Αλλα Πρέπει να Μιλήσουμε για Κάτι Πολύ Σοβαρό του Γιώργου Γεωργόπουλου
Ο Αρης είναι ένας 35χρονος που μεγάλωσε με τη βεβαιότητα ότι η ζωή του ανήκει. Αυτό το γνωστό δικαίωμα/προνόμιο που κουβαλούν αβίαστα στο βλέμμα και τη συνείδησή τους μερικοί άνθρωποι. Σταδιακά κέρδισε την εμπιστοσύνη του ιδιοκτήτη του εργοστασίου που εργάζεται, ανέβηκε στην πυραμίδα εξουσίας, και τώρα περιμένει να πάρει τα κλειδιά της διεύθυνσης. Αν όμως στην επαγγελματική του ζωή έδειξε πίστη, πειθαρχία κι επιμονή, στην προσωπική του έφευγε. Αφηνε πίσω σχέσεις, υποσχέσεις, συντρόφους. Ολες οι πρώην του αισθάνονται προδομένες. Ενας άντρας που φροντίζει με επιμέλεια το bonsai δεντράκι που κρατά στο κομοδίνο του, αλλά όχι τις γυναίκες που κρατά αγκαλιά στο κρεβάτι του. Ενα γύρισμα της τύχης όμως τον φέρνει αντιμέτωπο με το παρελθόν και τον εαυτό του. Γίνεται φορέας ενός νέου κι άκρως επικίνδυνου ιού, που οι γιατροί ακόμα δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν. Ο ιός μεταδίδεται με τη σεξουαλική επαφή, μεταλλάσσεται γοργά και καταλήγει θανατηφόρος, αλλά μόνο για τις γυναίκες. Η viral επιδημία έχει εξαπλωθεί μέσα σε λίγες μέρες σε όλο τον κόσμο - γυναίκες πεθαίνουν στους δρόμους, στα αυτοκίνητα, στα γραφεία. Οι άντρες όχι. Παραμένουν μόνο φορείς. Ο Αρης είναι η μοναδική ελπίδα για τη δημιουργία ενός εμβολίου. Αρκεί, γυρνώντας προς τα πίσω, να ξανασυναντήσει όλες τις γυναίκες της ζωής του και να ανακαλύψει ποια σύντροφός του τον κόλλησε αρχικά. Εκείνες τον μισούν. Εκείνος, δεν θέλει να γίνει δυσάρεστος, αλλά πρέπει να μιλήσουν για κάτι πολύ σοβαρό.
Με τη δεύτερη ταινία του, ο σκηνοθέτης του «Tungsten» αποδεικνύει ότι έχει μία ξεχωριστή κινηματογραφική γλώσσα στην οποία επιτρέπουμε και τις πιο δυσάρεστες αλήθειες. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία είναι διαθέσιμή για αγορά σε streaming στο viva.gr
Uppercase Print του Ράντου Ζούντε
Η ιστορία του Μούγκουρ Καλινέσκου, ενός Ρουμάνου εφήβου που ζωγράφιζε με γκράφιτι μηνύματα διαμαρτυρίας εναντίον του καθεστώτος του Νικολάε Τσαουσέσκου και συνελήφθη, ανακρίθηκε και τελικά έγινε αποδιοπομπαίος τράγος των μυστικών υπηρεσιών. Ο αντισυμβατικός Ρουμάνος του «Δεν Με Ενδιαφέρει αν Μείνουμε στην Ιστορία ως Βάρβαροι» και της Χρυσής Αρκτου «Ατυχές Πήδημα ή Παλαβό Πορνό» σε μια δραματοποιημένη εξιστόρηση μιας ιστορίας που συγκλόνισε τη Ρουμανία, ιστορική όσο και διαχρονική αλλά και - δυστυχώς - επίκαιρη για την ελευθερία του λόγου και την αντίσταση στον κόσμο σήμερα.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο ArteKino
Τα Αρπακτικά του Πιέτρο Καστελίτο (2020) του Πιέτρο Καστελίτο
Δυο οικογένειες φαινομενικά ασύμβατες: η οικογένεια Παβόνε και η οικογένεια Βιζμάρα. Μεγαλοαστοί και διανοούμενοι τα μέλη της πρώτης, προλετάριοι και φασίστες τα μέλη της δεύτερης. Δυο αντιφατικοί πόλοι που ζουν στην ίδια αστική ζούγκλα, τη Ρώμη. Ένα απλό ατύχημα θα οδηγήσει τους δυο πόλους στη σύγκρουση. Και η τρέλα ενός 25χρονου θα φανερώσει το πραγματικό πρόσωπο του καθενός γιατί κανένας τους δεν είναι αυτό που δείχνει να είναι. Γιατί όλοι τους είναι αρπαχτικά.
Η φαινομενική σύγκρουση της φιλελεύθερης και μεγαλοαστικής οικογένειας, που μένει στο κέντρο της Ρώμης, με την λαϊκή οικογένεια, που τα μέλη της κατοικούν στην εργατική συνοικία της Όστια και στηρίζουν νεοφασιστικά πολιτικά μορφώματα, αποτελεί την αφορμή για μια καυστική κριτική με στόχο την εποχή μας. Δεν υπάρχουν καλοί και κακοί -όλοι τους έχουν ακατονόμαστα μυστικά και όλοι τους συμπεριφέρονται σαν αρπακτικά.
Η ταινία θα προβάλλεται από τις 28 Δεκεμβρίου μέχρι και τις 10 Ιανουαρίου στο Italy on Stage.
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς