Προχωρώντας με αργά βήματα στην ανοχή και την αποδοχή της διαφορετικότητας, η Ακαδημία δεν θα μπορέσει φέτος να αγνοήσει το «The Danish Girl» του Τομ Χούπερ, την ταινία που βρίσκει τον Εντι Ρέντμεϊν στο ρόλο του ζωγράφου Αϊναρ Βένεγκερ - πιο γνωστού ως Λίλι Ελμπε, έναν από τους πρώτους άντρες που έκαναν εγχείρηση φύλου για να γίνει γυναίκα πίσω στην δεκαετία του 1930.
Σε μια εποχή όπου από το «Orange is the New Black» μέχρι το «Transparent» και από εκεί στη σαρωτική επέλαση της Κέιτλιν Τζένερ, ο όρος «διεμφυλικός» κερδίζει τη θέση που του αξίζει στην εκπροσώπησή του στη σύγχρονη κουλτούρα, το «The Danish Girl» έρχεται ακριβώς τη στιγμή που χρειάζεται για να δηλώσει δυνατά - όπως κάνουν τα υπέροχα πόστερ του - «βρες το κουράγιο να είσαι ο εαυτός σου.»
Το πρότζεκτ δεν είναι καινούριο, αφού για χρόνια προσπαθούσαν να το υλοποιήσουν αρχικά ο Τόμας Αλφρεντσον («Ασε το Κακό να Μπει») και στη συνέχεια ο Λάσε Χάλστρομ («Chocolat»), με υποψήφιες ηθοποιούς για το ρόλο της Ελμπε από τη Νικόλ Κίντμαν και τη Μαριόν Κοτιγιάρ μέχρι τη Σαρλίζ Θερόν και τη Ρέιτσελ Βάις.
Να, όμως, που το γύρισμα της τύχης (σε μια σωστή επιλογή) έφερε έναν άντρα να υποδυθεί την Ελμπε και μάλιστα έναν από τους σπουδαιότερους νέους Βρετανούς ηθοποιούς που κανείς φυσικά δεν περίμενε να τον θαυμάσει μόνο στη «Θεωρία των Πάντων», αφού το ταλέντο του είχε επισημανθεί πολλές φορές ήδη από τις εμφανίσεις του στους «Αθλιους» πάλι του Τομ Χούπερ, στο «Μια Εβδομάδα με τη Μέριλιν», στο «The Other Boleyn Girl» και στο «Savage Grace» μαζί με την Τζούλιαν Μουρ.
Μαζί με τον Εντι Ρέντμεϊν πρωταγωνιστεί η Αλίσια Βικάντερ, ενώ οι δυο τους ετοιμάζονται για τα κόκκινα χαλιά του Φεστιβάλ Βενετίας και του Φεστιβάλ Τορόντο, πριν περπατήσουν - στα σίγουρα - κάθε πιθανό χαλί της προοσκαρικής κούρσας μέχρι και τα Οσκαρ.
Διαβάστε εδώ τα πάντα για το Επίσημο Πρόγραμμα του 72ου Φεστιβάλ Βενετίας
Διαβάστε ακόμη: