Buzz

O Εντι Ρεντμέιν είναι έτοιμος και για το επόμενο Οσκαρ του!

στα 10

Τελικά δεν ήταν καθόλου τυχαία η βράβευση του Εντι Ρεντμέιν με το Οσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου για τη «Θεωρία των Πάντων». Η επόμενη ταινία του Βρετανού ηθοποιού τον βρίσκει στο ρόλο μιας πρωτοπόρου τρανσέξουαλ και ήδη στο δρόμο για τα Οσκαρ του 2016.

O Εντι Ρεντμέιν είναι έτοιμος και για το επόμενο Οσκαρ του!

H πρώτη φωτογραφία από το «The Danish Girl» του Τομ Χούπερ βρίσκει τον σκηνοθέτη του «Λόγου του Βασιλιά» να συνεργάζεται για δεύτερη φορά με τον Εντι Ρεντμέιν μετά τους «Αθλιους», σε αυτό που οδηγεί με συνοπτικές διαδικασίες τον Βρετανό ηθοποιό ξανά φαβορί για το Οσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου στα Οσκαρ του 2016.

Ο Ρεντμέιν υποδύεται τον Αϊναρ Βένεγκερ - πιο γνωστό ως Λίλι Ελμπε, έναν από τους πρώτες άντρες που έκαναν εγχείρηση φύλου για να γίνει γυναίκα. Η ταινία επικεντρώνεται στη σχέση με τη γυναίκα του Γκέρντα (την υποδύεται η Αλίσια Βικάντερ) και στον τρόπο με τον οποίο η αλλαγή φύλου επηρέασε τις ζωές τους.

Τοποθετημένο στη δεκαετία του '20, το «The Danish Girl» αφηγείται την ερωτική ιστορία ανάμεσα στο ζωγράφο Βένεγκερ, ο οποίος πείστηκε από τη συζυγό του, επίσης καλλιτέχνη, να ποζάρει με γυναικεία ρούχα μετά από την απουσία ενός μοντέλου, με αποτέλεσμα σταδιακά να θελήσει να μεταμορφωθεί σε γυναίκα.

The Danish Girl 607 H Λίλι Ελμπε σε φωτογραφία της εποχής

Διαβάστε ακόμη: Oscars 2015: Ο Στίβεν Χόκινγκ συγχαίρει τον Εντι Ρεντμέιν για το Οσκαρ του

Το πρότζεκτ δεν είναι καινούριο, αφού για χρόνια προσπαθούσαν να το υλοποιήσουν αρχικά ο Τόμας Αλφρεντσον («Ασε το Κακό να Μπει») και στη συνέχεια ο Λάσε Χάλστρομ («Chocolat»), με υποψήφιες ηθοποιούς για το ρόλο της Ελμπε από τη Νικόλ Κίντμαν και τη Μαριόν Κοτιγιάρ μέχρι τη Σαρλίζ Θερόν και τη Ρέιτσελ Βάις.

Να, όμως, που το γύρισμα της τύχης (σε μια σωστή επιλογή) έφερε έναν άντρα να υποδυθεί την Ελμπε και μάλιστα έναν από τους σπουδαιότερους νέους Βρετανούς ηθοποιούς που κανείς φυσικά δεν περίμενε να τον θαυμάσει μόνο στη «Θεωρία των Πάντων», αφού το ταλέντο του είχε επισημανθεί πολλές φορές ήδη από τις εμφανίσεις του στους «Αθλιους» του Τομ Χούπερ, στο «Μια Εβδομάδα με τη Μέριλιν», στο «The Other Boleyn Girl» και στο «Savage Grace» μαζί με την Τζούλιαν Μουρ.

Διαβάστε ακόμη: Ο ιδιοφυής κύριος Εντι Ρεντμέιν αποκαλύπτεται!

O Ρεντμέιν δήλωσε πως «παρατηρεί τη γυναικεία φυσιολογία» και πως για να υποδυθεί τη Λίλι δουλεύει μαζί με την κινησιολόγο Αλεξάντρα Ρέινολντς που τον βοήθησε στην ενσάρκωση του Στίβεν Χόκινγκ στη «Θεωρία των Πάντων»: «Κοιτάζουμε μαζί τα πάντα από τη θηλυκή οπτική γωνία. Πως να κάθομαι, πως να περπατάω, πως να ποζάρω, πως να βγάζω ένα ζευγάρι κάλτσες, πως να φοράω τακούνια και πως να περπατάω μέσα σε αυτά. Ολα. Η ιστορία του Βένεγκερ και της συζύγου του είναι μια σπουδή πάνω στην αυθεντικότητα, την ταυτότητα και την αγάπη. Νομίζω ότι είναι ο πιο ευαίσθητος ρόλος που έχω παίξει ποτέ. Εχω μιλήσει με μέλη της τρανς κοινότητας, ως μέρος της έρευνας για το ρόλο, αν και φυσικά ο σεξουαλικός προσανατολισμός βρισκόταν σε νηπιακά βήματα το 1920. Ο κίνδυνος μια τέτοιας εχγείρησης ήταν τεράστιος εκείνη την εποχή. Αυτό που έκανε ο Εϊναρ ήταν πολύ θαρραλέο.»

The Danish Girl 607 Ο Εντι Ρεντμέιν στην πρώτη φωτογραφία από το «The Danish Girl»

Το «The Danish Girl» βασίζεται στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Ντέιβιντ Εμπερσχοφ που κυκλοφόρησε το 2000 και αφηγείται τη μυθοπλαστική βιογραφία της Λίλι Ελμπε, μιας από τις πρώτες γυναίκες/πρώην άντρας που έκανε εγχείρηση αλλαγής φύλου.

Το «The Danish Girl» δεν αποκλείεται να φέρει τον Εντι Ρεντμέιν και πάλι υποψήφιο για Οσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου και αν θεωρήσουμε πολύ πιθανή και την υποψηφιότητα της Τζούλιαν Μουρ στο «Freeheld» στο ρόλο της λεσβίας αστυνομικής ντετέκτιβ Λόρελ Εστερ που συγκλόνισε με την ιστορία της όταν διεκδίκησε δικαστικά την απόδοση της συνταξής της στη συντροφό της όταν έμαθε ότι πάσχει από καρκίνο σε τελευταίο στάδιο, τότε και οι δύο φετινοί νικητές έρχονται με φόρα και για τα επόμενα Οσκαρ, ενώ μπορούμε ήδη να μαντέψουμε πως η θεματική των επόμενων Οσκαρ θα είναι... queer.

Διαβάστε ακόμη: Αντε και του χρόνου ακόμη ένα Οσκαρ στην Τζούλιαν Μουρ για το «Freeheld»