Industry

Ξέρουμε πόσοι… δροσιστήκατε με τη «Βροχερή Μέρα στη Νέα Υόρκη» του Γούντι Aλεν

στα 10

Σχεδόν 30.000 θεατές έδωσαν το παρόν στη νέα ρομαντζάδα του σταθερά δημοφιλούς στη χώρα μας δημιουργού.

Ξέρουμε πόσοι… δροσιστήκατε με τη «Βροχερή Μέρα στη Νέα Υόρκη» του Γούντι Aλεν

Μπορεί να ήταν «Μια Βροχερή Μέρα στη Νέα Υόρκη» για τους ερωτοχτυπημένους ήρωες της νέας κομεντί του Γούντι Αλεν, πάντως για το ίδιο το φιλμ το τετραήμερο στην Ελλάδα ήταν κάτι παραπάνω από φωτεινό: 29.980 εισιτήρια σε 51 αίθουσες σε όλη τη χώρα, ή αλλιώς 600 περίπου θεατές μέσο όρο ανά αίθουσα.

Η έναρξη της «χειμερινής» σεζόν είναι θριαμβική. Μαζί με τα 71.667 εισιτήρια που συγκέντρωσε το «Κάποτε στο Χόλιγουντ» από 191 οθόνες (80.461 σύνολο μέχρι τώρα, συνυπολογισμένων των previews), το σύνολο της τελευταίας ουσιαστικά κινηματογραφικής εβδομάδας του Αυγούστου ξεπερνά τους 101.000 θεατές μόνο με τους δύο αυτούς τίτλους.

Cafe Society «Café Society», από το 2016

Να θυμίσουμε πως η προηγούμενη ταινία του Aλεν, το δράμα εποχής «Wonder Wheel», που είχε ανοίξει με 13.844 εισιτήρια σε 62 οθόνες για να ολοκληρώσει την πορεία της στα 40.337, είναι η λιγότερο επιτυχημένη του την τελευταία δεκαετία, ίσως επειδή βγήκε καταχείμωνο, Δεκέμβριο του 2017, ενώ το κοινό συνδέει πλέον την γουντιαλενική εμπειρία με καλοκαίρι και θερινά. Εξ ου και τα υψηλά νούμερα του «Café Society», που είχε ξεκινήσει με 34.981 θεατές από 45 αίθουσες ακριβώς τρία χρόνια πριν, τέλη Αυγούστου του 2016, για να σταματήσει στα 105.174.

Πάντως «σκανάροντας» προς τα πίσω και μέχρι τις αρχές της δεκαετίας τη φιλμογραφία του 84χρονου δημιουργού, που βγάζει ακούραστα και μια ταινία ετησίως (ήδη ολοκλήρωσε στην Ισπανία τα γυρίσματα της επόμενής του, «Rifkin’s Festival», με τους Κριστόφ Βαλτζ, Έλενα Ανάγια, Τζίνα Γκέρσον, Λουί Γκαρέλ, Σερζί Λοπέζ και Γουάλας Σον), παρατηρούμε αύξοντα αριθμό στους θεατές.

Magic in the Moonlight «Μαγεία στο Σεληνόφως», από το 2014

Ενώ το 2015 ο καθαρά δραματικός «Παράλογος Ανθρωπος» είχε μαζέψει 92.224 εισιτήρια συνολικά, η ρομαντική κομεντί «Μαγεία στο Σεληνόφως» είχε κόψει 105.926 το 2014, η οσκαρική «Θλιμμένη Τζάσμιν» 159.958 το 2013 και το σπονδυλωτό «Στη Ρώμη με Αγάπη» 166.590 το 2012.

Midnight in Paris «Μεσάνυχτα στο Παρίσι», από το 2011

Το δε 2011 ήταν η χρονιά της μεγαλύτερης εν Ελλάδι επιτυχίας του Αλεν για την τρέχουσα δεκαετία, του «Μεσάνυχτα στο Παρίσι», με 212.965 θεατές, σύνολο υπερδιπλάσιο από εκείνα των δύο αμέσως προηγούμενων ταινιών του, «Θα Συναντήσεις Εναν Ψηλό Μελαχρινό Ανδρα» (101.000 το 2010) και «Κι Αν Σου Κάτσει;» (85.021 το 2009).