Σας ξύπνησε το ξυπνητήρι σας με το «I Got You Babe»; Ξεκίνησε άλλη μία Δευτέρα, άλλη μία εβδομάδα, άλλη μία μέρα με τον ίδιο τρόπο;
Γιατί ο Μπιλ Μάρεϊ έπαθε ένα deja vu - πολύ ευχάριστο για εμάς. Αναβίωσε σκηνές από τη «Μέρα της Μαρμότας» (Groundhog Day) του Χάρλοντ Ράιμς, 27 χρόνια μετά!
Φυσικά, μόνο και μόνο για τις αναγκες μίας διαφήμισης που προβλήθηκε σε διάλειμμα του χθεσινού Super Bowl.
Δείτε περισσότερα: Super Bowl 2020: δείτε όλα τα special promos
Οπως κάθε χρόνο οι διαφημίσεις που παίζουν στο διάλειμμα του Super Bowl έχουν για πρωταγωνιστές διάσημους σταρ του σινεμά, της μουσικής και των media και η πρεμέρα τους αποτελεί ένα special event, ξεχωριστό ακόμη και από τον ίδιο τον αγώνα. Eχουν ακριβές παραγωγές (μόνο τα ονόματα που πληρώνουν για να πρωταγωνιστήσουν είναι A listers) και πληρώνουν χρυσό κάθε δευτερόλεπτο στο slot του αγώνα που θα παιχτούν.
Καθώς χθες ήταν η Μέρα της Μαρμότας (2 Φεβρουαρίου) η ιδέα των διαφημιστών ήταν πανέξυπνη: και, κάπως έτσι, ο Μπιλ ξαναξύπνησε ως... «Φιλ», έκλεψε την μαρμότα της μικρής του κωμόπολης και την πήγε βόλτα με το (να το διαφορετικό στοιχείο) κατακόκκινο Jeep του.
Πατήστε το play:
Θυμηθείτε κι αυτό: Ο Μπράιαν Κράνστον κλέβει λίγη από τη... «Λάμψη» του Τζακ Νίκολσον