Buzz

Το Μάιο στο ΑΣΤΟΡ η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται μετά τα μεσάνυχτα

στα 10

Συνεχίζοντας τα επιτυχημένα μεταμεσονύκτια Σάββατα, το Αστορ επιλέγει για το Μάιο τέσσερις ιστορίες εκδίκησης.

Flix Team
Το Μάιο στο ΑΣΤΟΡ η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται μετά τα μεσάνυχτα

Για όλο το Μάιο, κάθε Σάββατο μετά τα μεσανυχτα, στον κινηματογράφο ΑΣΤΟΡ της πλατείας Κοραή, τέσσερις ιστορίες εκδίκησης έρχονται για να υπενθυμίσουν ένα από τα πλέον αρχετυπικά θέματα στην ιστορία του σινεμά, αλλά και τέσσερις από τις πιο ωραίες ταινίες των τελευταίων χρόνων που επιστρέφουν με άγριες διαθέσεις.

Blue Ruin 607

Τα Ερείπια Είναι Πάντα Θλιμμένα (Blue Ruin) του Τζέρεμι Σολνιέ - Σάββατο 7 Μαΐου

Ο Ντουάιτ Εβανς είναι ένας μυστηριώδης άστεγος: ζει μαζεύοντας κονσερβοκούτια απ’ όπου βρει, ανοίγοντας σπίτια για να κάνει μπάνιο, αναζητώντας τροφή στα σκουπίδια. Το αυτοκίνητο του, μια μπλε Πόντιακ, είναι το σπίτι του, ένα σκουριασμένο σιδερένιο κουτί γεμάτο τρύπες από σφαίρες. Όταν ο Ντουάιτ βρει μπροστά του την αστυνομία δεν θα εκπλαγεί - μόνο που οι αρχές δεν τον αναζητούν για τις παρανομίες του, αλλά για να τον ενημερώσουν ότι ο άνθρωπος που πριν είκοσι χρόνια δολοφόνησε τους γονείς του αποφυλακίστηκε. Πανικόβλητος, ο Ντουάιτ ξεκινά ένα οδοιπορικό εκδίκησης, μόνο που αποδεικνύεται ανίκανος να το φέρει σε πέρας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για το «Τα Ερείπια Είναι Πάντα Θλιμμένα».

Big Bad Wolves 607

Στο Στόμα των Λύκων (Big Bad Wolves) των Ααρον Κεσάλες και Ναβότ Παπουσάντο - Σάββατο 14 Μαΐου

Ο χειρότερος εφιάλτης μιας κοινωνίας ζωντανεύει: ένας παιδόφιλος serial killer αναστατώνει ένα ήσυχο προάστιο του Τελ Αβίβ. Τελευταίο κρούσμα: απάγει ένα μικρό κοριτσάκι και οι αρχές το ανακαλύπτουν λίγες μέρες μετά στο δάσος αποκεφαλισμένο. Ο Μίκι, ένας αστυνομικός ντετέκτιβ με αμφίβολες μεθόδους ανάκρισης, υποπτεύεται τον (φαινομενικά;) φιλήσυχο δάσκαλο του τοπικού σχολείου. Τον ανακρίνει με τα πρωτοπαλίκαρά του, αλλά καθώς δεν καταφέρνει να αποσπάσει την ομολογία του, αναγκάζεται να τον αφήσει ελεύθερο. Ομως τον παρακολουθεί μέρα και νύχτα (παρόλο που ο διοικητής του τον ξηλώνει από την υπόθεση). Οπως και τους δύο παρακολουθεί κι ο πατέρας του νεκρού κοριτσιού, ο οποίος έχει νοικιάσει ένα σπίτι στο δάσος όπου η ηχομόνωση του υπογείου καλείται να τον βοηθήσει να εκτελέσει το σχέδιο εκδίκησής του. Απάγει και τους δύο άντρες (τον Μίκι περισσότερο γιατί βρέθηκε στα πόδια του), τους οδηγεί στη φωλιά του και ξεκινά ένα παραλλήρημα βασανισμών. Ο παιδόφιλος θα ομολογήσει και θα τιμωρηθεί για τα εγκλήματά του. Είναι όμως αυτός ο πραγματικός ένοχος; Σε διψασμένες για αυτοδικία κοινωνίες, έχει καμία σημασία η δικαιοσύνη ή μόνο η τυφλή εκδίκηση; Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για το «Στο Στόμα των Λύκων».

Το Μικρό Ψάρι

Μικρό Ψάρι του Γιάννη Οικονομίδη - Σάββατο 21 Μαΐου, παρουσία του Γιάννη Οικονομίδη και Βαγγέλη Μουρίκη

Στα 19 του, ο Στράτος διέπραξε ένα έγκλημα πάθους. Πέρασε τη μισή του ζωή στη φυλακή, κάτω από την προστασία ενός αρχινονού του υποκόσμου, του Λεωνίδα. Μια μέρα, κατά τη διάρκεια μιας συμπλοκής ανάμεσα σε αντίπαλες συμμορίες, ο Λεωνίδας του έσωσε τη ζωή. Ο Στράτος αυτό δεν το ξέχασε ποτέ. Ελεύθερος πια, ο Στρατός δουλεύει τη νύχτα σε ένα αρτοποιείο, ενώ τη μέρα εκτελεί συμβόλαια θανάτου. Όλα του τα χρήματα τα δίνει στον Γιώργο, τον αδελφό του Λεωνίδα, που οργανώνει ένα παράτολμο σχέδιο απόδρασης για να βγάλουν τον Λεωνίδα από την φυλακή. Το μόνο πράγμα που απασχολεί τον Στράτο είναι να εξοφλήσει το χρέος του στον Λεωνίδα. Η μέρα της απόδρασης, η πιο σημαντική μέρα της ζωής του, πλησιάζει... Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για το «Μικρό Ψάρι».

In Order of Disappearance 607

Με Σειρά Εξαφάνισης (In Order of Disappearance) του Χανς Πέτερ Μόλαντ - Σάββατο 28 Μαΐου

Tέσσερα χρόνια μετά το «A Somewhat Gentle Man», ο Χανς Πετερ Μόλαντ επιστρέφει και πάλι με τον Στέλαν Σκάρσγκαρντ στον πρωταγωνιστικό ρόλο, δίνοντάς του αυτή τη φορά το επώνυμο Dickman, που όπως μαθαίνουμε στην ταινία, έχει και στην νορβηγική γλώσσα την ίδια σημασία με αυτή στα αγγλικά. Το επώνυμο δεν είναι η μόνη ατυχία του ήρωα όμως, ο οποίος μπορεί να κερδίζει ένα βραβείο ως «ο πολίτης της χρονιάς» για την αφοσίωση με την οποία καθημερινά καθαρίζει το χιόνι με το τεράστιο εκχιονιστικό μηχάνημα του από έναν επαρχιακό, δρόμο, αλλά πολύ γρήγορα δέχεται ένα πολύ σοβαρό πλήγμα. Ο γιος του βρίσκεται νεκρός από υπερβολική δόση ναρκωτικών, αν κι εμείς ήδη ξέρουμε ότι δολοφονήθηκε από δύο μπράβους. Οταν κι ο Ντίκμαν ανακαλύπτει πως ο θάνατος του γιου του δεν ήταν ατύχημα, θα αποφασίσει να βρει τους υπεύθυνους και να τους σκοτώσει, γιατί όπως λέει είναι καθήκον ενός πατέρα να παίρνει εκδίκηση για τον θάνατο του γιου του. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για το «Με Σειρά Εξαφάνισης».

Διαβάστε περισσότερα στην επίσημη σελίδα του ΑΣΤΟΡ στο Facebook

ΑΣΤΟΡ ΕΚΔΙΚΗΤΕΣ ΜΑΙΟΣ 2016