Με το περσινό «Από Μηχανής», ο Αλεξ Γκάρλαντ πραγματοποίησε το σκηνοθετικό του ντεμπούτο με μια ταινία που απέσπασε πολυάριθμα βραβεία (ανάμεσά τους ένα Οσκαρ Οπτικών Εφέ και μια υποψηφιότητα καλύτερου σεναρίου) και μας σύστησε το επόμενο It-Girl του Χόλιγουντ, την Αλίσια Βικάντερ. Πάνω απ’ όλα, όμως, ο συγγραφέας, σεναριογράφος και συνεργάτης του Ντάνι Μπόιλ έκανε με απόλυτη επιτυχία το πέρασμα στη σκηνοθεσία, αποδεικνύοντας ότι διαθέτει στυλ, έμπνευση, άποψη και την ικανότητα να μας χαρίσει το σκεπτόμενο είδος επιστημονικής φαντασίας που τόσο έχουμε ανάγκη.
Ο Γκάρλαντ επιστρέφει στο είδος με το υπερφιλόδοξο «Annihilation», το οποίο βασίζεται στο πρώτο, ομώνυμο βιβλίο της τριλογίας του συγγραφέα Τζεφ Βαντερμίρ και εκτυλίσσεται κατά κύριο λόγο μέσα σε μια μυστηριώδη, απαγορευμένη περιοχή που ονομάζεται Area X. Αποκομμένη από τον υπόλοιπο κόσμο εδώ και δεκαετίες, η περιοχή έχει παραδοθεί στο έλεος της φύσης, μόνο που αυτός ο παραδεισένιος κήπος της Εδέμ που έχει καταπνίξει κάθε σημάδι ανθρώπινου πολιτισμού κρύβει κάτι πολύ πιο μυστηριώδες και επικίνδυνο.
Διαβάστε ακόμη: O Αλεξ Γκάρλαντ είναι ο «από μηχανής» Θεός του εαυτού του
Μια ομάδα τεσσάρων γυναικών επιστημόνων (μία ανθρωπολόγος, μία βιολόγος, μία τοπογράφος και μία ψυχολόγος) αποτελούν τη 12η αποστολή που καταφτάνει στη αχαρτογράφητη αυτή terra incognita με σκοπό να καταγράψει το αινιγματικό μέρος που μοιάζει να αψηφά τους κανόνες της φύσης, αλλά και να μάθει γιατί σχεδόν όλες οι προηγούμενες αποστολές οδηγήθηκαν στην καταστροφή.
Με ένα εντυπωσιακό επιτελείο ηθοποιών που περιλαμβάνει τους Νάταλι Πόρτμαν, Τζένιφερ Τζέισον Λι, Τζίνα Ροντρίγκεζ, Τέσα Τόμπσον και Οσκαρ Αϊζακ, η ταινία ολοκληρώνει αυτές τις μέρες τα γυρίσματά της, αλλά μέσα στον πυρετό της προετοιμασίας κάποια από τα μέλη του καστ και ο διευθυντής φωτογραφίας Ρομπ Χάρντι δημοσίευσαν στους προσωπικούς τους λογαριασμούς στο instragram φωτογραφίες από τα σετ και τα γυρίσματα του φιλμ, καθώς και εικόνες που αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης, ανάμεσά τους και το αριστούργημα επιστημονικής φαντασίας του Αντρέι Ταρκόφσκι, «Stalker».
Μπορεί μεν οι συγκεκριμένες φωτογραφίες να μην προέρχονται ακριβώς από την ίδια την ταινία, ωστόσο αν το τελικό αποτέλεσμα αναδίδει έστω και στο ελάχιστο την ίδια αίσθηση με αυτά τα υπέροχα πρώτα δείγματα, τότε ίσως βρεθούμε μπροστά σε μια από τις πιο όμορφες ταινίες της χρονιάς. Δυστυχώς, όμως, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2017 για να το διαπιστώσουμε. Στο ενδιάμεσο βυθιστείτε στην απόκοσμη ατμόσφαιρα των φωτογραφιών παρακάτω...
Διαβάστε ακόμη
Tags: Άλεξ Γκάρλαντ, Annihilation