Flix at home

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Τετάρτη, 25 Ιουνίου

στα 10

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Τετάρτη, 25 Ιουνίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


a pigeon sat on a branch main

Ενα Περιστέρι Εκατσε Σε Ενα Κλαδί Συλλογιζόμενο την Υπαρξή του (En Duva Satt pa en Gren och Funderade pa Tillvaron) του Ρόι Αντερσον

Δύο πλανόδιοι πωλητές αστείων παιχνιδιών και τρικ περιφέρονται σε μια «ανορθόδοξη» πραγματικότητα, στην οποία κανείς δεν μοιάζει να εκτιμά την συνεισφορά τους στη συλλογική διασκέδαση.

Μια ακόμη γλυκόπικρη, διαπεραστική ματιά του Ρόι Αντερσον στην ζωή, βραβευμένη με τον Χρυσό Λέοντα στο φεστιβάλ Βενετίας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 00.00 στο Κανάλι της Βουλής

this is the end main

Το Τέλος του Κόσμου (This is the End) των Ιβαν Γκόλντμπεργκ, Σεθ Ρόγκεν

Έξι φίλοι ηθοποιοί παγιδεύονται στο σπίτι του Τζέιμς Φράνκο, καθώς περίεργες βιβλικές καταστροφές σαρώνουν το Λος Άντζελες. O κόσμος γύρω τους καταρρέει, οι προμήθειές τους λιγοστεύουν και ο εκνευρισμός από την ασφυκτική συμβίωση γίνεται όλο και πιο έντονος. Η φιλία τους δοκιμάζεται τόσο μέσα στο σπίτι, όσο και έξω, όταν τελικά αποφασίζουν να εγκαταλείψουν το σπίτι και να τα βγάλουν πέρα με το τέλος του κόσμου.

Ετσι θα μοιάζει το τέλος του κόσμου, στο Ευαγγέλιο του Ιβαν Γκόλντμαν και του Σεθ Ρόγκεν: με μια wtf, ξέφρενη, αθυρόστομη buddy κωμωδία στη συσκευασίας μιας ταινίας καταστροφής. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 00.00 στην ΕΡΤ 1

What Is Life Worth

What Is Life Worth της Σάρα Κολάντζελο

Τι αξίζει η ζωή; Πώς ο νόμος βάζει μια τιμή στην ύπαρξη κάποιου; Μετά τις επιθέσεις του 2001 στο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου και στο Πεντάγωνο, το Κογκρέσο διορίζει τον δικηγόρο Κένεθ Φάινμπεργκ να ηγηθεί της επιτροπής αποζημίωσης των θυμάτων της 11ης Σεπτεμβρίου. Αλλά πώς μπορεί να αποτιμήσει τις ζωές που χάθηκαν; Παγιδευμένος ανάμεσα σε δικηγόρους που θέλουν να μηνύσουν και των λόμπι των αεροπορικών εταιρειών που ανυπομονούν να συμβιβαστούν, ο Φάινμπεργκ πρέπει να μεσολαβήσει για μια συμφωνία με τις οικογένειες των θυμάτων. Όταν έρθει αντιμέτωπος με τον Τσαρλς Γουλφ ,που ηγείται ενός αντι-κινήματος "Fix the Fund" του οποίου η σύζυγος πέθανε στους πύργους, ο Φάινμπεργκ αρχίζει να μαθαίνει το ανθρώπινο κόστος της τραγωδίας. Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τις τρομοκρατικές επιθέσεις στο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου. Έχουν γυριστεί ταινίες που το πραγματεύονται, αλλά η νέα ταινία Worth καταδύεται στις ιστορίες των θυμάτων και στη νομική μάχη που ακολούθησε.

H ταινία προβάλλεται στις 22.30 στην ΕΡΤ 2

eyes wide shut main

Μάτια Ερμητικά Κλειστά (Eyes Wide Shut) του Στάνλεϊ Κιούμπρικ

Η εξομολόγηση μιας ερωτικής φαντασίωσης, της γυναίκας του Αλις, πυροδοτεί μια έκρηξη ζήλιας στο γιατρό Μπιλ Χάρφορντ, ο οποίος στην προσπάθειά του να την απατήσει, βιώνει μια σειρά από παράδοξες ερωτικές περιπέτειες, που μοιάζουν να κινούνται περισσότερο στο πεδίο της φαντασίωσης παρά της πραγματικότητας.

Ο αριστουργηματικό επίλογος της σπουδαίας φιλμογραφίας του Στάνλεϊ Κιούμπρικ.

Η ταινία προβάλλεται στις 02.45 στο Star

safe sex

Safe Sex των Μιχάλη Ρέππα, Θανάση Παπαθανασίου

Μια σατιρική ταινία με θέμα τα κυρίαρχα μοντέλα ερωτικής συμπεριφοράς σήμερα. Παρακολουθούμε πολλά διαφορετικής κουλτούρας και κοινωνικής τάξης ζευγάρια και τη σχέση τους με το σεξ, σε παράλληλες ιστορίες που ενώνονται με έναν ξεκαρδιστικό τρόπο.

Η ταινία προβάλλεται στις 22.30 στον Alpha

American Animals 607

Μια Αμερικάνικη Ληστεία (American Animals) του Μπαρτ Λέιτον

Το 2004, δυο φοιτητές του Πανεπιστημίου Τρανσιλβάνια στο Λέξινγκτον του Κεντάκι, ο καλλιτέχνης, εσωστρεφής Σπένσερ και ο φαφλατάς, loud Γουόρεν, που παλεύει να κρατήσει την αθλητική υποτροφία του, έχουν μια παράτολμη ιδέα: να κλέψουν από τη βιβλιοθήκη τα «Πουλιά της Αμερικής» και, επί τη ευκαιρία, την «Καταγωγή των Ειδών» του Δαρβίνου που βρίσκεται επίσης εκεί. Είναι έτοιμοι να υπερπηδήσουν τα δυο βασικά εμπόδια: πώς θα πουλήσουν τα τόσο σπάνια, εμβληματικά βιβλία; Εχουν μια άκρη στο Αμστερνταμ. Πώς θα σχεδιάσουν τη ληστεία; Θα δουν πολλά heist movies. Κι αυτό και κάνουν, με προδιαγεγραμμένη την αποτυχία.

H αληθινή ιστορία για μια από τις πιο εξωφρενικές ληστείες στην ιστορία της Αμερικής, μια απολαυστικά μεταμοντέρνα ταινία για τις διαφορετικές όψεις της αλήθειας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στη 01.45 στον ΣΚΑΪ

Το Τελευταίο Σημείωμα 607

Το Τελευταίο Σημείωμα του Παντελή Βούλγαρη

Ελλάδα 1944, στρατόπεδο συγκέντρωσης Χαϊδαρίου. Ο Ναπολέων Σουκατζίδης εκτελεί χρέη διερμηνέα του γερμανού διοικητή του στρατοπέδου, Καρλ Φίσερ. Ο Ναπολέων είναι ένας από τους 200 ανθρώπους που έχουν επιλεγεί για να εκτελεστούν την 1η Μαΐου στην Καισαριανή, ως αντίποινα για τον θάνατο τεσσάρων Γερμανών από τη δράση της ελληνικής αντίστασης. Την ημέρα της εκτέλεσης θα βρεθεί μπροστά σε ένα δίλημμα ζωής, όταν ο Φίσερ, θα του δώσει τη δυνατότητα να εξαιρεθεί βάζοντας όμως στη θέση του κάποιον άλλον.

Ο Παντελής Βούλγαρης επιστρέφει στην πολύπαθη σύγχρονη ελληνική ιστορία για να αποδείξει για άλλη μια φορά, παρά τα ελαττώματα του «Τελευταίου Σημειώματος», την ειλικρίνεια των προθέσεών του και την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί άμεσα με το κοινό. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo

cosmic candy 607

Cosmic Candy της Ρηνιώς Δραγασάκη

Η Αννα, μοναχική και ιδιόρρυθμη ταμίας, αναγκάζεται να πάρει υπό την προστασία της το δεκάχρονο κορίτσι του διπλανού διαμερίσματος, την Πέρσα, ύστερα από την μυστηριώδη εξαφάνιση του μπαμπά της. Κολλημένη πάνω από μια δεκαετία στο πολύχρωμο συνθετικό περιβάλλον του σουπερμάρκετ - που ίδρυσε ο πατέρας της πριν πεθάνει - η Άννα δυσκολεύεται να επικοινωνήσει με την υπερκινητική και ενθουσιώδη Πέρσα, πόσο μάλλον να την βοηθήσει να βρει τον δικό της πατέρα.

Δυο κορίτσια διανύουν, μαζί, τη διαδρομή από την αδεξιότητα στη στοργή, στο ντεμπούτο της Ρηνιώς Δραγασάκη, με τη Μαρία Κίτσου πρωταγωνίστρια. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο Videorama

Birdman 607

Birdman ή Η Απρόσμενη Αρετή της Αφέλειας (Birdman or The Unexpected Virtue of Ignorance, 2015) του Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιαρίτου

Ο Μάικλ Κίτον, σ’ έναν πρωταγωνιστικό ρόλο στον οποίο οδηγούνταν σ’ ολόκληρη την καριέρα και τη ζωή του, είναι μεγαλειώδης. Ο ήρωάς του, ο Ρίγκαν Τόμσον, είναι ένας πάλαι ποτέ διάσημος εμπορικός κινηματογραφικός ηθοποιός – ο «Birdman» ενός υπερηρωικού franchise – ο οποίος, έχοντας πια μεγαλώσει και θέλοντας ν’ αναζητήσει την «αλήθεια» της τέχνης του, στρέφεται στο θέατρο, στο αμείλικτο σανίδι, διασκευάζοντας, σκηνοθετώντας και πρωταγωνιστώντας σε έργο του Ρέιμοντ Κάρβερ. Το ταλέντο του και η εμπειρία της ζωής τού έχουν προσδώσει – νομίζει – υπερηρωικές τηλεκινητικές ικανότητες αλλά η νέα στροφή στην καριέρα του αποδεικνύεται δύσκολη, όχι μόνο επειδή το κοινό τον έχει ξεχάσει και η κριτική τον σνομπάρει, αλλά κυρίως επειδή ο «Birdman» μέσα του τού μιλά ακατάπαυστα, προτρέποντάς τον να παρατήσει την ψευτοκουλτούρα και να «πετάξει» άλλη μια φορά στο εμπορικό σινεμά, παρασύροντας στο πέρασμά του εκατομμύρια θεατών. Γύρω του, η μειλίχια, γεμάτη κατανόηση σύζυγος, η αδύναμη κόρη που πολεμά με την αποτοξίνωση, ο φοβισμένος παραγωγός/δικηγόρος, οι συμπρωταγωνιστές του, γίνονται μάρτυρες μιας αυτοκαταστροφικής πορείας προς… τα πάνω. Απέναντί του, η νέμεσή του, ο «αληθινός» θεατρικό ηθοποιός, ο Μάικ του Εντουαρντ Νόρτον, βυθίζεται χωρίς δεύτερη σκέψη στην τέχνη, αψηφώντας, δήθεν, την κοινή γνώμη, χωρίς να χρειάζεται «αποδοχή κι αγάπη».

Συναρπαστική κινηματογραφικά, απλοϊκή και μάλλον αλαζονική νοηματικά, η νέα ταινία του Αλεχάντρο Ινιάριτου έρχεται να μάς θυμίσει ότι ο Μάικλ Κίτον είναι σπουδαίος ηθοποιός, αλλά κι ότι οι ηθοποιοί είναι πλάσματα ανασφαλή κι ευάλωτα. Αλήθεια; Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Netflix

εξέλιξη

Εξέλιξη του Περικλή Χούρσογλου

Ο 18χρονος Νίκος και ο πατέρας του, Ανδρέας, ταξιδεύουν με το τρένο από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη. Ο Ανδρέας θέλει να δει το πανεπιστήμιο όπου σπουδάζει ο γιος του μαθηματικά, να κάνουν παρέα. Αλλά το μόνο που έχει ο νεαρός κατά νου είναι να συναντήσει μια ώρα αρχύτερα τη φίλη του. 40 χρόνια, μετά, ο Νίκος, οικογενειάρχης, κινηματογραφιστής και καθηγητής σκηνοθεσίας στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, ξεκινά να πάει στον σταθμό Λαρίσης για ν’ ανέβει στην συμπρωτεύουσα, όπως κάνει κάθε εβδομάδα. Όμως δεν είναι μια συνηθισμένη νύχτα. Την επομένη ορκίζεται για την προαγωγή του στην ανώτερη βαθμίδα διδασκαλίας -«εξέλιξη» στην ακαδημαϊκή ορολογία. Στο παρά πέντε, αποφασίζει να πείσει τον πατέρα του να ταξιδέψουν μαζί. Να κάνουν τη βόλτα που πάντα επιθυμούσε ο κύριος Αντρίκος, να επισκεφθούν με την ευκαιρία και τους εκεί συγγενείς τους. Θα είναι και για τους δύο μια βόλτα γεμάτη θύμησες, άλλοτε όμορφες κι άλλοτε πικρές, εξομολογήσεις και απολογισμούς που θα σκαλίσουν λάθη κι ενοχές. Ένα ταξίδι στη χώρα των θαυμάτων θαρρείς για τον γέροντα, λαμπερών και σκοτεινών, μια χαρά ανείπωτη για τον ξεναγό, κι ας γκρινιάζει που και που ο μπαμπάς. Και για τον Περικλή Χούρσογλου, εδώ σε μια καθαρά βιωματική φιλμική κατάθεση, μια ευκαιρία να επαναπροσδιορίσει το δικό του ήθος ως άνθρωπος, γιος, πατέρας, σύζυγος, καλλιτέχνης, δάσκαλος. Οχι ξέχωρα αλλά όλα μαζί, κάτι που κατά κανόνα ισχύει για τους δημιουργούς που ταυτίζουν τη ζωή με το έργο τους.

Η νέα ταινία του Περικλή Χούρσογλου, το δικό του προσωπικο «8 1/2», ένα συγκινητικό ταξίδι επαναπροσδιορισμού και αυτογνωσίας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διάθεσιμη στο ΕΡΤFlix