Flix at home

Τι βλέπουμε στο σπίτι τη Δευτέρα, 6 Νοεμβρίου

στα 10

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.

Flix Team
Τι βλέπουμε στο σπίτι τη Δευτέρα, 6 Νοεμβρίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


fingernails

Fingernails του Χρήστου Νίκου

Κεντρική ηρωίδα στο «Fingernails» είναι η Ανα, μια γοητευτική κοπέλα με εξωτερική συγκρότηση κι εσωτερική σύγκρουση. Με τον σύντροφό της, τον Ράιαν, θα ζήσουν για πάντα μαζί ευτυχισμένοι και δεν θα χωρίσουν ποτέ: αυτό τούς επιβεβαιώνει το τεστ «νέας» τεχνολογίας που καθορίζει την πορεία των ζευγαριών, παίρνοντας από τον καθένα και την καθεμιά ένα νύχι, βάζοντάς τα μαζί σε μια «τεχνολογική συσκευή», μεταξύ VCR και φούρνου μικροκυμάτων και συμπεραίνοντας εάν το ζευγάρι έχει τύχη, ή πρέπει να χωρίσει αμέσως. Μάλιστα, στον κόσμο της ταινίας λειτουργούν κι ειδικά «φροντιστήρια προετοιμασίας» για επιτυχία στο τεστ: σ' ένα τέτοιο πιάνει δουλειά η Ανα και η επαφή της με τη διαδικασία και με άλλα ζευγάρια εντείνει το στρες της, τις αμφιβολίες της για το εάν ο Ράιαν είναι, πράγματι, ο άνθρωπός της. Τις αμφιβολίες της, επίσης, εντείνει η γνωριμία της με τον προϊστάμενό της, τον Αμίρ, ο οποίος είναι εξίσου μη-σίγουρος για τη δική του ερωτική σχέση.

Μετά τα «Μήλα», η πρώτη αγγλόφωνη ταινία του Χρήστου Νίκου, με ζηλευτό καστ, παραγωγό την Κέιτ Μπλάνσετ, πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Τορόντο και διανομέα την Apple. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Apple TV+

after yang

Μετά τον Γιάνγκ (After Yang) του Κογκονάντα

Πλανήτης Γη, μακρινό μέλλον. Ο κόσμος που ξέραμε έχει καταστραφεί και οι άνθρωποι έχουν συνηθίσει στην νέα τους πραγματικότητα. Περνούν περισσότερες ώρες σε εσωτερικούς χώρους, συναναστρέφονται με χιλιάδες άλλους μέσα από οθόνες, χρησιμοποιούν αυτοκίνητα που δεν χρειάζεται να τα οδηγούν για να πάνε στον προορισμό τους. Ο Τζέικ και η Κίρα, ένα διαφυλετικό παντρεμένο ζευγάρι, έχουν υιοθετήσει την Μίκα, ένα κοριτσάκι από την Κίνα, και για να τη συνδέσουν με τις ρίζες, την κουλτούρα και τη γλώσσα της, αγόρασαν τον Γιανγκ - έναν «τεχνοσάπιεν μεγάλο αδελφό». Ενα ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης, τόσο προηγμένο που μπορεί να διδάξει τα πάντα στην Μίκα, τόσο ανθρωπόμορφο που καμιά φορά ξεχνάς ότι πρόκειται για μηχανή. Μία βλάβη όμως στο λειτουργικό του Γιανγκ τούς το θυμίζει. Ο Τζέικ, που έχει περισσότερο ελεύθερο χρόνο (έτσι κι αλλιώς το μαγαζί / οίκος τσαγιού που πεισματικά διατηρεί, στην δυστοπική εποχή τους μοιάζει με ρομαντική οικονομική αυτοκτονία), αναλαμβάνει να βρει τεχνικό που θα επισκευάσει τον Γιανγκ. Ομως αυτό σημαίνει να εξεταστεί το «μαύρο κουτί» του ρομπότ - κάτι περίπλοκο και απαγορευμένο (σε τέτοιες περιπτώσεις η εταιρία τα ανακυκλώνει). Ανοίγοντας το μαύρο κουτί, ο Τζέικ δεν ανακαλύπτει μόνο τι έχει πάει λάθος με το ρομπότ του. Αλλά και τι έχει πάει λάθος και με τον ίδιο. Οσο παρακολουθεί τις οικογενειακές μνήμες που ο Γιανγκ καταχώρησε στο εσωτερικό του, τόσο θυμάται τον παλιό εαυτό του - πριν γίνει ένας απογοητευμένος άντρας, ένας απών σύζυγος και πατέρας. Τώρα που ο Γιανγκ δεν υπάρχει, τώρα που η μικρή Μίκα δεν έχει κάποιον να την προσέχει, πώς θα επιβιώσει αυτή η οικογένεια; Τι θα συμβεί... μετά τον Γιανγκ;

Με τη δεύτερη ταινία του μετά το «Columbus», ο Kogonada αποδεικνύει ότι είναι ένας ανθρωπιστής σκηνοθέτης κι ένας φιλμικός φιλόσοφος. Το φουτουριστικό του sci-fi δεν κοιτά τόσο το μέλλον του κόσμου, όσο μάς βοηθά να κατανοήσουμε το παρόν και τους εαυτούς μας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo

The Road to La Paz

Ο Δρόμος για το Λα Παζ (Camino a La Paz / Road to La Paz) του Φρανσίσκο Βαρόνε

Ο Σεμπαστιάν είναι ένας 35χρονος άνεργος σύζυγος στο χτυπημένο από την κρίση σύγχρονο Μπουένος Αϊρες. Αστείος, γοητευτικός κι ανώριμος σαν αιώνιο παιδί βρίσκει μία εύκολη λύση για να βοηθήσει την κατάσταση στο σπίτι, όταν η γυναίκα του χάνει την υπομονή της μαζί του. Καθώς το τηλεφωνικό τους νούμερο μπερδεύεται συχνά με μία εταιρία μίσθωσης οδηγών, ο Σεμπαστιάν αποφασίζει να προσποιηθεί ότι εργάζεται κι ο ίδιος εκεί και να αποδέχεται τις κλήσεις πελατών για τη μεταφορά τους μέσα στην πόλη. Αυτό όμως σημαίνει ότι το 80ς Peugeot του θα γίνει ταξί, κάτι που τον στεναχωρεί: δεν είναι απλώς το μοναδικό περουσιακό του στοιχείο, αλλά και η μόνη κληρονομιά από τον, απογοητευμένο μαζί του, μακαρίτη πατέρα του. Οταν ένας ηλικιωμένος μουσουλμάνος μισθώνει τον Σεμπαστιάν για να τον οδηγήσει στο Λα Πας της Βολιβίας, ένα ιερό ταξίδι προσκύνημα για αυτόν, ο νεαρός άντρας θα ιχνηλατίσει άγνωστες για αυτόν διαδρομές και θα τρέξει πολλά χιλιόμετρα, μέσα του: θα ωριμάσει με τρόπους που δεν περίμενε και θα αποφασίσει συνειδητά να αλλάξει πορεία στη ζωή του.

O Φρανσίσκο Βαρόνε κάνει το σκηνοθετικό του ντεμπούτο με μία γλυκόπικρη ταινία δρόμου που μας έτρεξε πολλά χιλιόμετρα. Μέσα μας. Αργυρός Αλέξανδρος στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 22.00 στην ΕΡΤ 2

we bought a zoo

Ο Ζωολογικός μας Κήπος (We Bought a Zoo) του Κάμερον Κρόου

Μεταφορά της αληθινής ιστορίας του Μπέντζαμιν Μι, όπως εκείνος την καταγράφει στα απομνημονεύματά του («We Bought a Zoo»), η ταινία αφηγείται την περιπέτεια ενός χήρου δημοσιογράφου και των παιδιών του, όταν στην προσπάθεια να επιβιώσουν τον χαμό της μητέρας της οικογένειας μετακομίζουν σ' ένα σπίτι που έρχεται πακέτο μ' έναν παρατημένο ζωολογικό κήπο. Το εγχείρημα να ανακαινίσει κανείς μία έμψυχη επιχείρηση (200 σπάνια είδη ζώων και οι δεκάδες απλήρωτοι φροντιστές τους) για την οποία δεν γνωρίζει τίποτα, δίνει στον πατέρα την έμπνευση να ξαναρχίσει να ζει και τον τρόπο να επικοινωνήσει με τα παιδιά του.

Η νέα ταινία του Κάμερον Κρόου έχει όλα τα στοιχεία που συγκινούν: μία αληθινή ανθρώπινη ιστορία, δυνατούς πρωταγωνιστές και το τρυφερό βλέμμα ενός σκηνοθέτη που βλέπει τη ζωή σαν γλυκόπικρη ροκ μπαλάντα. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 00.20 στον ΣΚΑΪ

Inferno

Illuminati: Οι Πεφωτισμένοι (Angels & Demons) του Ρον Χάουαρντ

Ο καθηγητής του Χάρβαρντ και ειδικός της σημειολογίας Ρόμπερτ Λάνγκτον ξυπνάει σε ένα ιταλικό νοσοκομείο με αμνησία, έχοντας τρομερούς πονοκεφάλους και βλέποντας φρικτά και ακαταλαβίστικα οράματα. Για να σώσει την ίδια του τη ζωή ενώνει τις δυνάμεις του με τη Σιένα Μπρουκς, μια γιατρό που ελπίζει να τον βοηθήσει να ανακτήσει τη μνήμη του. Μαζί ξεκινούν έναν αγώνα δρόμου διασχίζοντας την Ευρώπη, ενάντια στο χρόνο που απειλεί να φέρει στο φως μια θανάσιμη συνομωσία ικανή να οδηγήσει σε αφανισμό ολόκληρη την ανθρωπότητα.

O Ρον Χάουαρντ φέρνει για τρίτη φορά στη μεγάλη οθόνη τον Ρόμπερτ Λάνγκτον, επιμένοντας σε ένα franchise που δεν κρύβει στην πραγματικότητα κανένα μυστικό, σε αντίθεση με τα τουλάχιστον συναρπαστικά όσο τα διαβάζεις best-seller του Νταν Μπράουν. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 00.10 στο Mega

three kings

Οι Τρεις Ηρωες (Three Kings) του Ντέιβιντ Ο. Ράσελ

Με τη λήξη του Πόλεμου του Κόλπου, τρεις Αμερικανοί στρατιώτες βρίσκουν τυχαία έναν χάρτη ο οποίος πιστεύουν ότι μπορεί να τους οδηγήσει στους... κρυμμένους θησαυρούς του Σαντάμ Χουσεΐν. Αγνοώντας τις διαταγές που τους δίνονται και με κίνδυνο να περάσουν στρατοδικείο, αποφασίζουν να κλέψουν το χρυσάφι για τον εαυτό τους.

H ταινία προβάλλεται στις 21.00 στο Open

the black phone

Νεκρό Τηλέφωνο (The Black Phone) του Σκοτ Ντέρικσον

Ο Φίνεϊ, ένα ντροπαλό αλλά έξυπνο 13χρονο αγόρι, απάγεται από έναν σαδιστή δολοφόνο και παγιδεύεται σε ένα κλειδωμένο υπόγειο όπου οι κραυγές του δεν ακούγονται πουθενά. Οταν ένα αποσυνδεδεμένο τηλέφωνο στον τοίχο αρχίζει να χτυπά, ο μικρός ανακαλύπτει ότι μπορεί να ακούσει τις φωνές των προηγούμενων θυμάτων του δολοφόνου. Οι νεκροί όμως θέλουν να βεβαιωθούν ότι αυτό που τους συνέβη δεν θα συμβεί και στον μικρό ήρωα.

Ο Ιθαν Χοκ στον πιο τρομακτικό ρόλο της καριέρας του σε παραγωγή, σκηνοθεσία και σενάριο του Σκοτ Ντέρικσον, δημιουργού των ταινιών «Sinister», «Ο Εξορκισμός της Εμιλι Ρόουζ» και «Doctor Strange». Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στι 23.50 στο Nova Cinema 2

SAW X

Saw X του Κέβιν Γκρόιτερτ

Για το δέκατο επετειακό της κεφάλαιο, η σειρά μας πηγαίνει πίσω στον χρόνο, κάπου ανάμεσα στο δεύτερο και το τρίτο «Saw» όπου ο Τζον Κράμερ ήταν ακόμα ζωντανός και ταξιδεύει στο Μεξικό ελπίζοντας σε μια θαυματουργή θεραπεία για τον καρκίνο του. Ωστόσο, σύντομα συνειδητοποιεί ότι η όλη επιχείρηση είναι ένα δόλιο σχέδιο που στοχεύει ευάλωτα άτομα.

O Jigsaw επιστρέφει... Και αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη on demand στο Vodafone TV