Στα τέλη του 2021 o δημιουργός της σειράς «Squid Game» Χουάνγκ Ντονγκ-χιούκ επιβεβαίωσε πως η σειρά θα επιστρέψει για μια δεύτερη σεζόν λέγοντας τότε πως «υπήρξε τόση πίεση, τόση ζήτηση και τόση αγάπη για μια δεύτερη σεζόν. Ετσι σχεδόν νιώθω ότι δεν μας αφήνετε με άλλη επιλογή. Αλλά, θα πω ότι θα υπάρξει πράγματι μια δεύτερη σεζόν. Είναι στο κεφάλι μου αυτή τη στιγμή. Είμαι στη διαδικασία σχεδιασμού αυτή τη στιγμή. Αλλά πιστεύω ότι είναι πολύ νωρίς για να πούμε πότε και πώς θα συμβεί αυτό.»
Αργότερα το Netflix έδωσε και επίσημα το πράσινο φως στην δεύτερη σεζόν της σειράς μαζί με ένα πρώτο μικρό teaser από αυτήν.
Η 2η σεζόν του «Squid Game» έχει επιτέλους ημερομηνία πρεμιέρας στο Netflix, με τον streamer να ανακοινώνει επίσης ότι το επιτυχημένο κορεάτικο δράμα ανανεώθηκε για τρίτη και τελευταία σεζόν. Η 2η σεζόν θα κυκλοφορήσει στις 26 Δεκεμβρίου, ενώ η τρίτη σεζόν θα κάνει πρεμιέρα το 2025.
Επιπλέον, ο δημιουργός της σειράς, σκηνοθέτης και εκτελεστικός παραγωγός Χουάνγκ Ντονγκ-χιούκ δημοσίευσε μια επιστολή στους φανς στην οποία έγραψε ανάμεσα σε άλλα πως «είμαι ενθουσιασμένος που βλέπω τον σπόρο που φυτεύτηκε στη δημιουργία ενός νέου Squid Game να μεγαλώνει και να αποδίδει καρπούς μέσω του τέλος αυτής της ιστορίας».
Διαβάστε ακόμα: Πρώτες φωτογραφίες από τη δεύτερη σεζόν του «Squid Game»
Σύμφωνα με την επίσημη περίληψη της 2ης σεζόν «τρία χρόνια μετά τη νίκη του Squid Game, ο Παίκτης 456 παραμένει αποφασισμένος να βρει τους ανθρώπους πίσω από το παιχνίδι και να βάλει τέλος στο μοχθηρό άθλημά τους. Χρησιμοποιώντας αυτή την περιουσία για να χρηματοδοτήσει την αναζήτησή του, ο Gi-hun ξεκινά με τα πιο προφανή μέρη: αναζητά τον άντρα με κοφτερό κοστούμι που παίζει ddakji στο μετρό. Αλλά όταν οι προσπάθειές του τελικά αποφέρουν αποτελέσματα, ο δρόμος προς την κατάρριψη της οργάνωσης αποδεικνύεται πιο επικίνδυνος από ό,τι φανταζόταν: για να τελειώσει το παιχνίδι, πρέπει να ξαναμπεί σε αυτό».
Η κορεάτικη σειρά έχει καταφέρει να γίνει μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της διαδικτυακής πλατφόρμας έχοντας προσελκύσει 11 εκατομμύρια συνδρομητές μέσα σε 25 δηλαδή ημέρες από την ημέρα της πρεμιέρας του στις 17 Σεπτεμβρίου 2021, σε όλον τον κόσμο.