Δεν είναι κάτι που δεν το περιμέναμε, αλλά η δεύτερη σεζόν του «Squid Game» στο Netflix κατάφερε να σπάσει όλα τα ρεκόρ.
Η 2η σεζόν έκανε το ντεμπούτο της με 68 εκατομμύρια προβολές τις πρώτες τέσσερις ημέρες της διαθεσιμότητας — περισσότερες από κάθε άλλη σειρά του Netflix στην εβδομάδα πρεμιέρας της, ξεπερνώντας το ρεκόρ που σημείωσε το «Wednesday» με 50,1 εκατομμύρια προβολές το 2022.
Διαβάστε ακόμα: Ερχεται ο Ντέβιντ Φίντσερ στο σύμπαν του «Squid Game»;
Η σεζόν κατάφερε επίσης να μπει γρήγορα στη λίστα του Netflix με τους πιο δημοφιλείς μη αγγλόφωνους τηλεοπτικούς τίτλους όλων των εποχών στο Νο. 7, το οποίο υπολογίζεται στις πρώτες 91 ημέρες τηλεθέασης κάθε σειράς. Η 1η σεζόν του «Squid Game» βρίσκεται επί του παρόντος στην κορυφή αυτής της λίστας με 265,2 εκατομμύρια προβολές, αλλά η 2η σεζόν σίγουρα έχει χρόνο για να ξεπεράσει ενδεχομένως αυτό το όριο.
Οπως και ήταν αναμενόμενο αυτό έκανε τη 2η σεζόν τον τίτλο με τις περισσότερες προβολές του Netflix της εβδομάδας 23-29 Δεκεμβρίου. Ολο αυτό έδωσε και στην 1η σεζόν μια νέα ώθηση στις προβολές της, καθώς σημείωσε επίσης ανανεωμένο ενδιαφέρον και κατατάσσεται ως η Νο. 3 μη αγγλόφωνη τηλεοπτική σειρά της εβδομάδας με 8,1 εκατομμύρια προβολές.
Ο δεύτερος τίτλος της εβδομάδας με τις περισσότερες προβολές συνολικά ήταν η ταινία «Carry-On» με πρωταγωνιστή τον Τάρον Εγκερτον (34,9 εκατομμύρια προβολές) ακολουθούμενη από την ταινία «The Six Triple Eight» σε σκηνοθεσία του Τάιλερ Πέρι (23,3 εκατομμύρια).