Διαβάστε παρακάτω, μόνον εάν παρακολουθείτε το «Game of Thrones» και είδατε ήδη το 6ο επεισόδιο του 6ου κύκλου - για τους υπόλοιπους, ακολουθούν γιγαντιαία spoilers!
Διαβάστε ακόμη:
- «Game of Thrones», Κύκλος 6, Επεισόδιο 01: Σημειώσεις
- «Game of Thrones», Κύκλος 6, Επεισόδιο 02: Σημειώσεις
- «Game of Thrones», Κύκλος 6, Επεισόδιο 03: Σημειώσεις
- «Game of Thrones», Κύκλος 6, Επεισόδιο 04: Σημειώσεις
- «Game of Thrones», Κύκλος 6, Επεισόδιο 05: Σημειώσεις
«Blood of my Blood» ο τίτλος του επεισοδίου, με σκηνοθέτη τον Τζακ Μπέντερ (του «Lost», μεταξύ άλλων), που συναντήσαμε και στο «The Door» την περασμένη εβδομάδα. Ενα επεισόδιο όπου οι οικογενειακοί δεσμοί, αίματος ή όχι, παίρνουν το πάνω χέρι στις ισορροπίες εξουσίας και τις προθέσεις εκδίκησης. Ο Μπέντερ στήνει το επεισόδιό του με με μια νοηματική ροή από τη μια ιστορία στην άλλη, με συναισθηματικό βάρος και μια ομορφιά, είτε πρόκειται για τα εξπρεσιονιστικά καδραρίσματα της Αρια, είτε για τις σκηνές πλήθους, είτε, φυσικά, για το «μητρικό» φινάλε της Ντενέρις. Επιπλέον, αυτό εδώ είναι ένα επεισόδιο που υπαινίσσεται ότι, σύντομα, κατά Ρίβεραν μεριά, οι Σταρκ θα κληθούν ξανά ν' αντιμετωπίσουν τους Λάνιστερ που είναι, άλλωστε κι η αφετηρία και ο άξονας πλοκής ολόκληρης της σειράς.
Διαβάστε ακόμη: Η παράδοξη απολογία των δημιουργών του «Game of Thrones» για το επεισόδιο 605
Να, λοιπόν, τι κρατήσαμε από το επεισόδιο 606 και χαιρετισμούς στην οικογένεια!
Οι νεκροί δεν αναπαύονται Το επεισόδιο ξεκινά από εκεί, ακριβώς, όπου τελείωσε το προηγούμενο – ο Χόντορ έχει μείνει (για πάντα) πίσω, το ίδιο κι οι White Walkers κι η Μίρα κοπιάζει να σέρνει τον Μπραν μέσα στα χιόνια, με πυξίδα της το άγνωστο. Ο Μπραν είναι ακόμα σε κατάσταση γουοργκ και βλέπει ένα flashback από το βαθύ παρελθόν του Γουέστερος αλλά μαζί και τη δική του πτώση και το φόνο του Ρομπ, γρήγορα σα να μοντάρει ο Γιαν ντε Μποντ. Στο όραμα του Μπραν πρωταγωνιστεί ο Ερις και το απειλητικό του «κάφτε τους όλους!», σημάδι που παίρνει βαθύτερο νόημα στην εξέλιξη του επεισοδίου, καθώς ο μαγνήτης θα τραβήξει ξανά τους Λάνιστερ εναντίον των Σταρκ. Πάνω που η Μίρα εξαντλείται κι ο Μπραν ξυπνά και οι λιγούρικοι ήχοι των wights ακούγονται απ’ τα δέντρα καθώς τους κυκλώνουν, κάνει την εμφάνισή τους ένα μυστηριώδης αναβάτης, μαυροφορεμένος, με κουκούλα και δρέπανο, ίδιος ο Χάροντας, σπάει, καίει, εξοντώνει τα φρικτά απέθαντα πλάσματα και παίρνει στο άτι του Μπραν και Μίρα προς κάποιου είδους προσωρινή σωτηρία.
Ο άγνωστος δεν είναι άλλον από τον Μπέντζεν Σταρκ που, βόρεια από το Τείχος, δέχτηκε επίθεση από τους White Walkers αλλά επιβίωσε χάρη στη βοήθεια των Παιδιών του Δάσους – εκείνος, κάπου μεταξύ ζωντανών κι υπερανθρώπων πια, επιβεβαιώνει αυτό που ήδη ξέραμε, ότι ο Μπραν έχει πάρει τη θέση του Three Eyed Raven και τον καθησυχάζει ότι, όταν οι Walkers βρεθούν ξανά αντιμέτωποι με τους ανθρώπους, σύντομα δηλαδή, θα είναι έτοιμος να δράσει.
Πατέρες και γιοί Ο Σαμ κι η Γκίλι κοντεύουν να φτάσουν στο σπιτικό των Τάρλι για να συναντήσουν τα σόγια του κι εκείνος από νευρικότητα τής αναλύει τη χλωρίδα της περιοχής: διαχρονική αλήθεια, τα πεθερικά είναι πάντα τα ίδια κι αυτοί ούτε που ξέρουν από πού κρατάει η σκούφια της Γκίλι η οποία, εντάξει, Αγρια είναι, δε δουλεύει και στο ροντέο. Ομως όταν η μικρή οικογένεια φτάσει στην κομψή και γαλήνια έπαυλη των Τάρλι, ο μικρός Σάμγουελ θα φέρει την οικογένεια κοντά, ως προς τα θηλυκά μέλη της τουλάχιστον – γιατί είναι, όντως, πολύ νόστιμο και πονηρό μπεμπάκι – κι η Γκίλι δεν πιστεύει πόσο καλά πάνε τα πράγματα με τη μητέρα και την αδελφή του Σαμ.
Guess who’s coming to dinner Η Γκίλι έχει γίνει σαν την Ελάιζα Ντουλίτλ στο «Ωραία μου Κυρία» με το δανεικό αμπιγιέ φόρεμα, όμως το δείπνο έχει πιο «σκοτεινή» ατμόσφαιρα, ενδεικτική και στον χαμηλό φωτισμό από κεριά στη σάλα, τα σκιασμένα πρόσωπα (ο υπέροχος Τζέιμς Φόκνερ στο ρόλο του μπαμπά Τάρλι). Ο Ράντι Τάρλι ανέκαθεν θεωρούσε τον γιο του μαλθακό, τώρα τον βρίσκει ακόμα «μαλακό και χοντρό» κι ανίκανο και δεν πείθεται για τα προσόντα του ούτε όταν η Γκίλι (sweet) απαριθμεί τα ηρωικά του κατορθώματα. Δεν μπορεί με τίποτα ν’ αποδεχτεί μια Αγρια για νύφη του, δέχεται ωστόσο, υπεροπτικά, να κρατήσει στο σπίτι την Γκίλι ως υπηρέτρια και τον μικρό ως μπάσταρδο, αλλά εξοστρακίζει τον Σαμ. Εκείνος, σε μια από τις τρυφερές σκηνές που πάντα περιβάλλουν αυτό το απροσδόκητο ζευγάρι, απογαλακτίζεται μια για πάντα, παίρνει τη δική του οικογένεια (Γκίλι – μπέιμπι) και το οικογενειακό σπαθί από βαλυριανό ατσάλι (που άρα θα φανεί χρήσιμο προσεχώς) και φεύγει οριστικά από την αφιλόξενη οικογενειακή εστία.
I want to live like common people Το βλήμα ο Τόμεν δέχεται την πρόταση του Σπουργίτη για τη δημόσια διαπόμπευση της Μάρτζερι, το ολόδικό της walk of atonement. O Τόμεν συναντά και τη Μάρτζερι στο κελί της, περιποιημένη και καθαρή πια και μαζί μιλούν σα λοβοτετμημένοι για τον Σπουργίτη «-είναι πιο… -ναι, είναι…». Η Μάρτζερι μοιάζει να έχει κάνει και την αυτοκριτική της, να έχει αποδεχτεί ότι ήταν η Αντζελίνα του Κινγκς Λάντινγκ, αλλά του λέει όλο νόημα, αναφερόμενη, δήθεν, στον αδελφό της τον Λόρας, πώς όλοι πρέπει να εξιλεωθούμε και να ζητήσουμε άφεση αμαρτιών – μήπως εννοεί και τον Τόμεν; Μήπως είναι ήδη μέσα στο κόλπο που διοργανώνει η Σέρσεϊ με τη γιαγιά Ολένα;
New age of harmony Κάθε άλλο. Η Μάρτζερι, πάντα υπολογίστρια, έχει δει προς τα πού φυσά ο άνεμος (με τα σπουργίτια) και τάσσεται μαζί τους. Οσο ο Σπουργίτης κάνει το γνωστό του κήρυγμα λίγο πριν την αναμενόμενη διαπόμπευση, ο καραγκιόζης μπαμπάς Ταϊρέλ, ο πάντα επιβλητικός Τζέιμι κι η γιαγιά Ολένα (σίγουρα κι η Σέρσεϊ από το Red Keep λίγο παραπέρα), ετοιμάζονται για την επίθεση, για την υπεράσπιση της τάξης τους, της οικογένειάς τους, του αίματός τους. Δεν θα χρειαστεί: ο Σπουργίτης αλλάζει τροπάριο, ανακοινώνει τη σύζευξη του βασιλικού ζεύγους Μάρτζερι-Τόμεν με τη σέκτα του. Ο κόσμος παραληρεί. Ρούμπος για τον Σπουργίτη και πανέξυπνη κίνησε marketing. Είτε πιστεύουμε ότι η Μάρτζερι κι ο Τόμεν πράγματι είδαν το φως του Θεού (και τη χρησιμότητα ταύτισης Κράτους και Εκκλησίας), είτε ότι η νεαρή βασίλισσα έχει σχέδιο στο μυαλό της κι εμείς επιλέγουμε το δεύτερο.
Απίθανη η σκηνή του πλήθους, βγαλμένη από τη μεσαιωνική Βενετία. Στα ενδότερα, ο Τόμεν κάθεται στον iron throne που καιρό είχαμε να τον δούμε κι ο Τζέιμι στερείται του αξιώματός του και παίρνει δυσμενή μετάθεση για κάπου που ακόμα δε γνωρίζουμε και που σίγουρα δεν θα είναι η Χαβάη. Είναι το Ρίβεραν, για να «βοηθήσει» τον Γουόλντερ Φρέι να το ξαναπάρει πίσω από τον Blackfish.
Ο Τζέιμι έχει άλλους σκοπούς, να πληρώσει αδρά τον Μπρον να δολοφονήσει τον Σπουργίτη και τη φάρα του, γιατί διέλυσε την οικογένειά τους, όμως η Σέρσεϊ επιμένει: ό,τι δε σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό και η κατάληψη του Ρίβεραν μοιάζει μια καλή επεκτατική αρχή αυτή τη στιγμή. Ακολουθεί steamy love scene μεταξύ των δυο αδελφών/εραστών/γονιών/δολοπλόκων εξουσιαστών που, μέσα σ’ όλη την καταστροφή, μοιάζουν να ξαναερωτεύτηκαν όσο ποτέ: «Μόνο εμείς υπάρχουμε στον κόσμο». Kiss kiss bang bang.
Ηθοποιός σημαίνει φως Η Αρια τα περνά χάρμα ξαναβλέποντας τη γνωστή παράσταση «Δυναστεία: Οι Λάνιστερ» που, τώρα, βρίσκεται στο σημείο της δολοφονίας του Τζόφρι από, δήθεν μου, τον Τίριον κι αμέσως μετά τη δολοφονία του Τάιγουιν από τον βασιλικτόνο και πατροκτόνο. Σύμφωνα με την αποστολή του Τζάκεν, η Αρια βάζει το δηλητήριο στην κρασοκανάτα της πρωταγωνίστριας Λέιντι Κρέιν, η οποία, ωστόσο, κάπως τη συγκίνησε υποδυόμενη τη Σέρσεϊ με τη θλίψη της μάνας – έτσι η Αρια, σε σκηνή βγαλμένη από Γούντι Αλεν, προτείνει και αλλαγές στο έργο. Ο θιασάρχης, συγγραφέας, σκηνοθέτης και ηθοποιός Ιζεμπάρο – o Ρίτσαρντ Ε. Γκραντ που ελπίζουμε να δούμε πολύ ακόμα - δε σηκώνει input από κανέναν και πάνω που η Λέιντι Κρέιν πάει να πιει το δηλητηριασμένο κρασί, η Αρια μπαίνει φουριόζα, της το πετάει απ’ τα χέρια και την προειδοποιεί να προσέχει τη νεαρή ηθοποιό ανταγωνίστριά της γιατί τη θέλει νεκρή. Γιατί η Αρια ένοιωσε τη θέρμη με την οποία η Λέιντι Κρέιν τής έδειξε ενδιαφέρον, γιατί κατάλαβε ότι επρόκειτο να γίνει μια δολοφόνος της σειράς, γιατί γνωρίζει καλά τον πόνο του θανάτου και γιατί, τελικά, δεν τη λένε «κανένα», τη λένε Mercy, Ελεημοσύνη κι ίσως η Αρια έχει αποφασίσει ν’ αποτινάξει το μίσος από πάνω της και να κάνει κάτι πιο παραγωγικό.
Τζίφος το σχέδιο του Τζάκαρ, πόσω μάλλον που η Γουέιφ, η κακή συμμαθήτρια, είναι μέσα στο δωμάτιο και παρακολουθεί όλη τη σκηνή. Ο Τζάκεν απογοητεύεται από αυτήν την αποτυχία και δίνει άδεια στη Γουέιφ να σκοτώσει την Αρια, να την κάνει ένα ακόμα πρόσωπο στον τοίχο. Ομως το πάντα ατρόμητο κοριτσάκι, βγάζει το Βελόνι, το σπαθάκι της από την κρυψώνα του στα βράχια και κοιμάται μαζί του – όπως πάντα, έτοιμη για όλα και, τώρα, μετά και την εκπαίδευση του Τζάκεν, τόσο πιο σοφή και αυτοδύναμη.
Ο Γουόλντερ Φρέι κατσαδιάζει τους γιους και στρατηγούς του που έχασαν το Ρίβεραν από τον Blackfish και τους ξαναστέλνει πίσω με νόμισμα εκβιασμού τον Εντμιουρ. Οχι, η σκηνή αυτή δεν είναι παρένθεση, είναι μια σημαντική προοικονομία του πώς ο Κόκκινος Γάμος θα πάρει, ίσως, την εκδίκηση που απαιτούν τα γεγονότα. Κι ότι, ασφαλώς, η επόμενη σκηνή μάχης της σειράς στήνεται στο Ρίβεραν, όπου θα συναντηθούν ο Blackfish, οι Φρέι, το στρατόπεδο των Σταρκ με Τζον, Σάνσα και Μπρίεν κι οι Λάνιστερ με απεσταλμένο τον Τζέιμι.
I will take what is mine Η Ντενέρις υπολογίζει, με βοήθεια κι ελαφρύ φλερτ από τoν Νταάριο, ότι χρειάζεται μια βδομάδα για να φτάσει με τ’ άλογα στη Μιρίν και μετά 1.000 πλοία για να μεταφέρει το λαό της και τους πολεμιστές της στο Γουέστερος. Πολύς κόπος, χρόνος και άγχος για να κρατήσεις τους άντρες της πιστούς στο επεκτατικό όραμά της. Η Ντενέρις έχει τη λύση στη γωνία.
Στο δευτερόλεπτο καλεί το γιο της, τον Ντρόγκον και, ανεβασμένη στη ράχη του, με τις ιαχές των Ντοθράκι ν’αντηχούν, ούτως ή άλλως, ως το Γουέστερος, τους κάνει δικούς της, για πάντα, έτοιμους να πολεμήσουν γι’ αυτήν, να κατακτήσουν τα επτά βασίλεια γι’ αυτήν, να ζήσουν και να πεθάνουν γι’ αυτήν. Κι ο Νταάριο την κοιτά λιώμα και με λατρεία. Γιατί, δεν πάει να σφάζονται οι Σταρκ με τους Λάνιστερ απέναντι, ποιος μπορεί ν' αντισταθεί στο σεξ απίλ, τους δράκους, τη μονομανία και το μοναδικό girl power της Ντενέρις;
Διαβάστε περισσότερα για το «Game of Thrones» εδώ και ραντεβού την ερχόμενη Δευτέρα για την ανασκόπηση του επεισοδίου #607!
Δείτε το trailer του «Game of Thrones» #607 εδώ:
Διαβάστε ακόμη:
- «Game of Thrones», Κύκλος 6, Επεισόδιο 01: Σημειώσεις
- «Game of Thrones», Κύκλος 6, Επεισόδιο 02: Σημειώσεις
- «Game of Thrones», Κύκλος 6, Επεισόδιο 03: Σημειώσεις
- «Game of Thrones», Κύκλος 6, Επεισόδιο 04: Σημειώσεις
- «Game of Thrones», Κύκλος 6, Επεισόδιο 05: Σημειώσεις
Περισσότερο «Game of Thrones»:
- Ο Κόναν Ο' Μπράιεν δοκιμάζει το νέο video game «Overwatch» με το καστ του «Game of Thrones»
- Η παράδοξη απολογία των δημιουργών του «Game of Thrones» για το επεισόδιο 605
- Ο Κιτ Χάρινγκτον επιτέλους μπορεί να μιλήσει ελεύθερα για τον Τζον Σνόου
- Οι μεγάλες επιστροφές στο δεύτερο επεισόδιο του έκτου κύκλου του «Game of Thrones»
- Davos alert! Ο Λίαμ Κάνινγχαμ παρουσιάζει μία αποκλειστική σκηνή του «Game of Thrones 6»
- Τρεις νέες σκηνές, τρία βήματα πιο βαθιά στον έκτο κύκλο του «Game of Thrones»
- Ας παίξουμε ένα Game of… Butts
- Οι νεκροί έρχονται στο πιο σκοτεινό και επικό τρέιλερ του 6ου κύκλου του «Game of Thrones»
- Με τα στόματα κλειστά στην πρεμιέρα του έκτου κύκλου του «Game of Thrones» στο Λος Αντζελες
- To ΗΒΟ τρολάρει τους φανατικούς με τον τίτλο και την υπόθεση της πρεμιέρας του 6ου κύκλου του «Game of Thrones»
- Ο Τζόναθαν Πράις αποκαλύπτει αποκλειστικά στο Flix τις εξελίξεις στον έκτο κύκλο του «Game of Thrones»
- «Είναι ο Τζον Σνόου νεκρός;»: Το καστ του «Game of Thrones» απαντάει
- Σπαθί ή 80s Heavy Metal γκρουπ; Το καστ του «Game of Thrones» χάνει τη μπάλα...
- Οι γυναίκες των σεναριογράφων του «Game of Thrones» τους απειλούν: φέρτε πίσω τον Τζον Σνόου αλλιώς χωρίζουμε
- Το νέο trailer του «Game of Thrones» υποψιάζει τι κοιτά η Ντενέρις όταν σηκώνει τα μάτια ψηλά
- Game of Thrones 6: Ηρθε το trailer και τι... wicked games παίζει!
- «Game of Thrones»: Οι νεκροί μιλούν στο teaser του 6ου κύκλου