
Σε μία ακόμα επίθεση κατά του Χόλιγουντ, ο διαβόητος Γερμανός σκηνοθέτης Ούβε Μπολ βρήκε ξανά τον δρόμο προς τα φώτα της δημοσιότητας, όχι μέσω κάποιας νέας ταινίας, αλλά με μια οργισμένη ανάρτηση στο Facebook, γεμάτη πυρά, προσβολές και... καθόλου σημεία στίξης.
Ο Μπολ, γνωστός για τις κάκιστα δεχθείσες μεταφορές video games στον κινηματογράφο («House of the Dead», «Alone in the Dark»), ξέσπασε κατά της κινηματογραφικής βιομηχανίας, την οποία κατηγορεί ότι δεν τον αποδέχτηκε ποτέ επειδή, όπως λέει, «δεν θα ξεπουλιόταν ποτέ». Στην ανάρτησή του, περιγράφει ένα περιστατικό από τα γυρίσματα της ταινίας του «In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale», κατά το οποίο οι παραγωγοί Ράνταλ Εμετ και Τζορτζ Φέρλα, τους οποίους αποκαλεί «σκατένιους παραγωγούς του Χόλιγουντ», έβαλαν τα πόδια τους στην καρέκλα του στο video village. Η αντίδραση του Μπολ ήταν άμεση: τους έβρισε και τους έδιωξε, εκείνοι χαμογέλασαν, και τελικά αποχώρησαν.
Το ξέσπασμα δεν σταμάτησε εκεί. Ο Μπολ πέρασε στην επίθεση εναντίον των μεγάλων αστέρων της βιομηχανίας, όπως τους Ρόμπερτ ντε Νίρο, Αλ Πατσίνο, Μπρους Γουίλις και Νίκολας Κέιτζ, κατηγορώντας τους ότι πούλησαν την υστεροφημία τους για τα χρήματα των Εμετ/Φέρλα. «Να πάνε όλοι να γαμηθούν», γράφει χαρακτηριστικά, ενώ συνοψίζει το πρόβλημα του Χόλιγουντ ως ένα μείγμα «σεξ, απληστίας, θεάματος και άγχους».
Διαβάστε ακόμα: Ο Αρμι Χάμερ θα παίξει στη νέα ταινία του Ούβε Μπολ «The Dark Knight»
Ο σκηνοθέτης έκανε επίσης αναφορά σε ταινίες όπως τα Tropic Thunder, Maps to the Stars και The Studio, τις οποίες θεωρεί σπάνια δείγματα αυτοκριτικής του Χόλιγουντ. Ωστόσο, καταλήγει πως η σύγχρονη βιομηχανία έχει καταστραφεί από «woke ψυχοπαθείς» χωρίς «πραγματική αίσθηση γούστου».
Ο Ούβε Μπολ έχει χτίσει τη φήμη του γύρω από την έντονη αδιαφορία του για την κριτική και την αποτυχία. Με πολλές από τις ταινίες του να φιγουράρουν στις χειρότερες λίστες του IMDb, έχει δηλώσει στο παρελθόν πως είναι «η μόνη ιδιοφυΐα σε ολόκληρη τη γαμημένη βιομηχανία του κινηματογράφου». Εχει χαρακτηρίσει σκηνοθέτες όπως ο Μάικλ Μπέι και ο Ιλαϊ Ροθ «γαμημένους καθυστερημένους» και έχει προκαλέσει δημοσιογράφους σε αγώνες μποξ λόγω αρνητικών κριτικών.
Το πιο φιλόδοξο και αμφιλεγόμενο έργο του παραμένει το «Auschwitz» του 2011 — μια βαριά και δύσκολη 73λεπτη ταινία για το Ολοκαύτωμα, την οποία ο ίδιος αποκάλεσε «το αριστούργημά του». Και παρότι αποσύρθηκε από τον κινηματογράφο το 2016 για να ασχοληθεί με τη γαστρονομία, φαίνεται πως ο Μπολ δεν μπορεί να μείνει για πολύ καιρό μακριά από το δράμα — είτε μπροστά, είτε πίσω από την κάμερα.