Περίπου μια εβδομάδα πριν το «Star Trek Into Darkness» βγει στις αμερικάνικες αίθουσες, το promotion έχει πάρει φωτιά (σχεδόν παρόμοια με αυτή του Enterprise στο τρέιλερ της ταινίας - δείτε το εδώ) και εκτός από όσα έχουν να κάνουν με την ίδια την ταινία, στην προωθητική καμπάνια έρχεται να προστεθεί και ένα διαφημιστικό της Audi που φιλοδοξεί να καλύψει το κενό ανάμεσα στο μύθο της σειράς και την αναγέννησή της δια χειρός Τζέι Τζέι Εϊμπραμς.
Τι σημασία έχει που το διαφημιστικό που μπορείτε να δείτε παρακάτω είναι τρομερά βαρετό και ανέμπνευστο, όταν μπροστά στα μάτια σου έχει τις δύο γενιές των Κάπτεν Σποκ αντιμέτωπους σε ένα παιχνίδι εξουσίας; Και τι σημασία έχει γενικά οτιδήποτε. όταν νιώθεις ασφαλής πως ο Λέοναρντ Νιμόι στα 82 του χρόνια είναι σίγουρα περήφανος που η νέα γενιά μπορεί να βρει κάτι από τον θρυλικό δικό του Σποκ στον υπέροχο Ζάκαρι Κουίντο;
Περισσότερο «Star Trek Into Darkness»:
- «Shall we Begin?»: νέο τρέιλερ για το «Star Trek Into Darkness»
- To πόστερ του «Star Trek Into Darkness» μιλάει...
- «Star Trek Into Darkness»: Καινούριο εντυπωσιακό τρέιλερ
- «Star Trek Into Darkness»: νέο trailer, περισσότερη εικόνα καταστροφής
- «Star Trek Into the Darkness»: πρώτο trailer!
- Ο Τζέι Τζέι Εϊμπραμς οργάνωσε μυστική προβολή του «Star Trek Into Darkness» για ετοιμοθάνατο φαν
- Ο Τζέι Τζέι Εϊμπραμς στην... κουζίνα του «Downton Abbey»