Είναι γνωστό πλέον πως ο Τζόν Γουότερς δεν μασάει τα λόγια του. Και μιλώντας στο The New Yorker, ως μέρος του προφίλ του φίλου του και σκηνοθέτη των ταινιών «Welcome to the Dollhouse» και «Happiness» Τοντ Σολόντζ, θεωρεί πλέον πως η γενιά των Gen Z προτιμούν να πληρώνουν για ταινίες της Marvel παρά για μικρά διαμαντάκια του ανεξάρτητου σινεμά.
«Ο Τοντ εξακολουθεί να έχει το γεγονός ότι οι ταινίες του αρέσουν μόνο στους διανοούμενους», είπε ο Γουότερς για τη φιλμογραφία του Σόλοντζ. «Αλλά νομίζω ότι, δυστυχώς, αυτό το κοινό εξασθενεί, επειδή οι νέοι θέλουν να πάνε να δουν ταινίες κόμικς σε ένα εμπορικό κέντρο και να κάνουν ταραχές μετά».
Ο Σόλοντζ παραδέχτηκε ότι έπρεπε ακόμη και να συμβιβαστεί με το γεγονός ότι μπορεί μην γίνει αποδεκτός ως «σκηνοθέτης του Χόλιγουντ», καθώς έμεινε μακριά από μεγάλες παραγωγές. «Νομίζω πως ήταν μετά την ταινία μου “Palindromes” που είπα πως τελικά δεν θα είμαι ποτέ ένας σκηνοθέτης του Χόλιγουντ. Στο μυαλό μου οι ταινίες μου είναι πολύ απλές αφηγηματικά και είναι συναρπαστικές. Απλά τυχαίνει να μην ασχολούνται με ανθρώπους που δεν τους αρέσει το θέμα».
Διαβάστε ακόμα: Ο Τζον Γουότερς ελπίζει να επιστρέψει σύντομα στις αίθουσες με το «Liarmouth»
Για την ώρα ο Γουότερς δουλεύει πάνω στη νέα του ταινία «Liarmouth» βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημά που έγραψε ο ίδιος το 2022, με την Ομπρεϊ Πλάζα θα υποδυόταν την ψυχαναγκαστική κλεπτομανή Μάρσα Σπρινκλ.
H επίσημη σύνοψη του «Liarmouth» μιλά για την Μάρσα Σπρινκλ η οποία είναι μια απατεώνισσα, κλέβει βαλίτσες και είναι μια αυθεντία στις μεταμφιέσεις. Τα σκυλιά και τα παιδιά τη μισούν. Η ίδια η οικογένειά της θέλει νεκρή. Είναι έξυπνη, είναι απελπισμένη, είναι ταραγμένη και είναι εκνευρισμένη όλη την ώρα. Την αποκαλούν Liarmouth—μέχρι που ένας τρελός άντρας την κάνει να πει την αλήθεια.
Μπορείτε να διαβάσετε το προφίλ του The New Yorker για τον Τοντ Σολόντζ εδώ.