To Ciné-Club του Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδος ανανεώνει τον κύκλο προβολών του δίνοντας για ένα τρίμηνο Λευκή κάρτα σε μία διακεκριμένη προσωπικότητα του ελληνικού κινηματογράφου, η οποία προτείνει τρεις αγαπημένες ταινίες. Για τους μήνες Οκτώβριο, Νοέμβριο και Δεκέμβριο του 2024, η Λευκή κάρτα δίνεται στην Ελληνίδα σκηνοθέτιδα Εύα Στεφανή.
Στις κινηματογραφικές βραδιές που θα πραγματοποιηθούν το κοινό θα έχει την ευκαιρία να ανακαλύψει ή να ξαναδεί σπουδαίες ταινίες του γαλλικού και γαλλόφωνου κινηματογράφου, με ελληνικούς υπότιτλους και ελεύθερη είσοδο.
Οι 3 προβολές της Λευκής κάρτας στην Εύα Στεφανή:
1η προβολή | Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2024, 20:00
Η Αταλάντη (L’Atalante), του Jean Vigo (88' - 1934 - Γαλλία)
με τους: Michel Simon, Dita Parlo, Jean Dasté
Η νεαρή σύζυγος ενός ναυτικού, αναζητώντας διέξοδο στη μονοτονία της ζωής στη φορτηγίδα «l'Atalante», αφήνεται να παρασυρθεί από τους πειρασμούς της ωραίας ζωής στην πόλη, οδηγώντας τον σύζυγό της σε απόγνωση. Όμως, βαθιά απογοητευμένη, επιστρέφει κοντά του. Το νιόπαντρο ζευγάρι ξαναβρίσκει την ευτυχία πλέοντας κατά μήκος των ποταμών, παρέα με τον γερο-ναυτικό Jules. Ένα αριστούργημα του παγκόσμιου κινηματογράφου!
2η προβολή | Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2024, 20:00
Playtime, του Jacques Tati (124' -1967 - Γαλλία)
με τους: Jacques Tati, Barbara Dennek, Jacqueline Lecome
Μια ομάδα Αμερικανίδων τουριστριών επιλέγει ένα ταξιδιωτικό πακέτο που τους επιτρέπει να περνούν ένα εικοσιτετράωρο σε μία πρωτεύουσα. Φτάνοντας στο αεροδρόμιο του Orly, συνειδητοποιούν ότι το αεροδρόμιο της γαλλικής πρωτεύουσας δε διαφέρει σε τίποτα από όλα τα άλλα. Καταφθάνοντας στο Παρίσι, διαπιστώνουν επίσης ότι το τοπίο δε διαφέρει κατά πολύ από εκείνο των άλλων πρωτευουσών...
3η προβολή | Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024, 20:00
Δίχως Στέγη, δίχως Νόμο (Sans toit ni loi), της Agnès Varda (105' – 1985 - Γαλλία)
με τους: Sandrine Bonnaire, Macha Méril, Stéphane Freiss
Eνα περιπλανώμενο κορίτσι βρέθηκε νεκρό από το κρύο. Το ζήτημα αφορά έναν αστυνομικό ή έναν κοινωνιολόγο; Τι μπορούμε να μάθουμε για εκείνη και πως αντέδρασαν αυτοί με τους οποίους συναντήθηκε; Αυτό είναι το θέμα του Δίχως Στέγη, δίχως νόμο. Η κάμερα ακολουθεί στενά τη Μόνα και εξιστορούνται οι δύο τελευταίοι μήνες της περιπλάνησης της. Περιπλανιέται. Στήνει τη σκηνή της κοντά σε ένα γκαράζ ή ένα νεκροταφείο. Περπατάει, μέχρι το τέλος των αντοχών της.
Αναζητήστε περισσότερες πληροφορίες για τις προβολές στην επίσημη ιστοσελίδα του Γαλλικού Ινστιτούτου, καθώς και στα προφίλ του σε Facebook και Instagram.