Buzz

«Glimpses of the Moon»: Το νέο όνειρο του Φράνσις Φορντ Κόπολα

of 10

Μετά το «Megalopolis», ο θρύλος του σινεμά επιστρέφει με νέες, τολμηρές ιστορίες.

«Glimpses of the Moon»: Το νέο όνειρο του Φράνσις Φορντ Κόπολα

Ο Φράνσις Φορντ Κόπολα είναι από εκείνους τους δημιουργούς που δεν το βάζουν κάτω, όσα κι αν ρισκάρουν. Ακόμη κι αν το «Megalopolis» του έφερε μια τεράστια οικονομική πληγή – ξόδεψε πάνω από 120 εκατ. δολάρια από την τσέπη του – ο 85χρονος σκηνοθέτης δεν δείχνει να σταματά. Ηδη ετοιμάζει όχι μία αλλά δύο νέες ταινίες, με δικά του μέσα, σα να θέλει να αποδείξει ότι παραμένει ακούραστος.

Η πρώτη λέγεται «Glimpses of the Moon» και φαίνεται πως μπαίνει άμεσα σε παραγωγή. Στην Καλαβρία έχουν ξεκινήσει audition και τα γυρίσματα αναμένονται Νοέμβριο–Δεκέμβριο, σε ένα πολύ σφιχτό πρόγραμμα, λιγότερο από 30 μέρες. Ο Κόπολα είχε πει καιρό πριν ότι το σενάριο ήταν έτοιμο, απλώς περίμενε την κατάλληλη στιγμή. Το χαρακτηρίζει «ταινία με περιορισμένο προϋπολογισμό», αλλά όλοι ξέρουμε πως το μέτρο είναι σχετικό όταν μιλάμε για κάποιον που μόλις έκαψε εκατομμύρια σε μια ουτοπία.

Διαβάστε ακόμα: Το «Megadoc», που αποκαλύπτει το παρασκήνιο του «Megalopolis» του Φράνσις Φορντ Κόπολα, έχει τρέιλερ

Francis Ford Coppola

Το «Glimpses of the Moon» περιγράφεται ως «παράξενο μιούζικαλ με ύφος ’30s». Δεν ξέρουμε ακόμα ποιοι ηθοποιοί θα μπλέξουν, αλλά θα βασιστεί χαλαρά στο ομώνυμο μυθιστόρημα της Ίντιθ Γουόρτον, με δόσεις από την κομεντί του Λίο ΜακΚάρεϊ «The Awful Truth». Ενα ζευγάρι χωρίζει φιλικά, αλλά σύντομα ανακαλύπτει ότι το να κόψεις δεσμούς δεν είναι τόσο εύκολο.

Ο Κόπολα μιλά για μουσική, χορό, για ένα «ιδιόρρυθμο γλύκισμα». Σε κάποιους θύμισε το «One From the Heart» (1981). Αυτή τη φορά όμως, αντί να βάλει όλο το βάρος στην τσέπη του, έχει και βοήθεια από κρατικές επιχορηγήσεις. Δεν θα είναι φθηνό, αλλά σίγουρα δεν θα φτάσει τις διαστάσεις του «Megalopolis».

Ενα πάντως είναι σίγουρο: ο Κόπολα δεν παραιτείται. Ακόμα κι όταν η βιομηχανία ή το κοινό δεν τον ακολουθούν, εκείνος κυνηγά το όραμά του. Κι ίσως αυτή η εμμονή, που τον φέρνει στα όρια της οικονομικής καταστροφής, είναι που τον κάνει να μοιάζει με έναν από τους τελευταίους αληθινούς ρομαντικούς του σινεμά.