Αρκετοί είναι εκείνοι που θεωρούν πως οι τελευταίες ταινίες του Ρίντλεϊ Σκοτ έχουν χάσει από εκείνη τη μαγεία των παλιότερων ταινιών του. Και μπορεί με τον «Μονομάχο ΙΙ», μια από τις καλύτερες του τα τελευταία χρόνια, να έδειξε πως κανείς άλλος δεν μπορεί να κάνει ταινίες όπως ο ίδιος, αλλά για τον δυο φορές υποψήφιο για Οσκαρ διευθυντή φωτογραφίας της και πολύχρονο συνεργάτη του, Τζον Μάθιεσον, ο Σκοτ συνεχίζει να έχει μια πιο «τεμπέλικη» προσέγγιση στην σκηνοθεσία.
Μιλώντας στο podcast «DocFix» είχε πολλά να πει για το πώς η διαδικασία της δουλειάς στον «Μονομάχο ΙΙ» ήταν διαφορετική από τη συνεργασία με τον Σκοτ στο παρελθόν. «Είναι πραγματικά τεμπέλικη Τώρα με το CGI μπορείς να καθαρίσεις τα πάντα. Αν αφήνεις πράγματα να φαίνονται στη λήψη, τις κάμερες, τα μικρόφωνα, τα κομμάτια του σετ που κρέμονται, τις σκιές από τα μπουμ, έλεγε απλά καθαρίστε το με CGI».
Διαβάστε ακόμα: Ο Ρίντλεϊ Σκοτ απαντά για το κομμένο γκέι φιλί στον «Μονομάχο ΙΙ»
Πέρα από αυτό ο Μάθιεσον είπε για το πώς ο Σκοτ χρησιμοποιήσε μια προσέγγιση πολλαπλής κάμερας σε μια σκηνή αντί για μία λήψη τη φορά. Αν και αυτό μπορεί να είναι καλό για την εκτέλεση πολλών εργασιών ταυτόχρονα, ο Μάθιεσον υποστηρίζει ότι υπάρχουν πολλά που χάνονται όταν έχει κάποιος τόσες πολλές κάμερες που λειτουργούν ταυτόχρονα. «Είναι αρκετά ανυπόμονος, οπότε του αρέσει να παίρνει όσα περισσότερα μπορεί αμέσως. Δεν είναι πολύ καλό για τον κινηματογράφο. Κοιτάξτε τις παλιότερες ταινίες του και η εμβάθυνση στα πράγματα ήταν σε μεγάλο βαθμό μέρος του φωτισμού. Δεν μπορείς να το κάνεις αυτό με πολλές κάμερες, αλλά θέλει απλώς να τα κάνει όλα».
Και συνέχισε λέγοντας «το να έχω πολλές κάμερες δεν νομίζω ότι έχει κάνει τις ταινίες καλύτερες. Φαίνεται αρκετά βιαστικό. Αυτό έχει αλλάξει σε αυτόν. Αλλά αυτός είναι ο τρόπος που θέλει να το κάνει και δεν μου αρέσει και δεν νομίζω ότι αρέσει σε πολλούς, αλλά ο κόσμος λατρεύει τις ταινίες του και αυτός είναι ο Ρίντλεϊ Σκοτ και μπορεί να κάνει ό,τι θέλει».
Μπορείτε να ακούσετε ολόκληρο το podcast παρακάτω.