Αναμφίβολα θα ήταν μια από τις πιο άβολες στιγμές της βραδιάς, ειδικά όταν από πέρσι –όταν ο Κέισι Αφλεκ κατόρθωσε να ξεπεράσει τον σκόπελο των κατηγοριών για παρενόχληση και να φτάσει έως την βράβευσή του για τον ρόλο του στο «Μια Πόλη Δίπλα στη Θάλασσα»- μέχρι σήμερα έχουν μεσολαβήσει τόσα όπως η θύελλα αποκαλύψεων για της συστηματικής σεξουαλικής βίας μερίδας των ανδρών του Χόλιγουντ και το κίνημα #metoo.
Ο ηθοποιός δηλώνει ότι δεν θέλει η παρουσία του στην σκηνή να κλέψει το ενδιαφέρον από την νίκη της φετινής υποψήφιας, αλλά φυσικά δεν θέλει επίσης να έρθει ξανά στην επιφάνεια κάτι που αν είχε αναφερθεί τους προηγούμενους μήνες κι όχι έναν χρόνο πριν, πολύ απλά θα του είχε στερήσει όχι μόνο το Οσκαρ, μα πιθανότατα και την καριέρα του.
Διαβάστε ακόμη: Ολα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις υποψηφιότητες των 90ών Οσκαρ
Για την ιστορία στη διάρκεια της περασμένης οκσαρικής περιόδου ο Αφλεκ κράτησε το στόμα του κλειστό και το Χόλιγουντ λίγο πολύ αποσιώπησε την υπόθεση του οικονομικού συμβιβασμού που είχε κάνει με την παραγωγό Μέγκ Γουάιτ και την διευθυντή φωτογραφίας Μαγκνταλένα Γκόρκα για την ανάρμοστη συμπεριφορά του στα γυρίσματα του «I'm Still Here».
Οι δυο γυναίκες είχαν μιλήσει για συστηματική λεκτική βία και σεξουαλική παρενόχληση με τον Αφλεκ να προτρέπει το συνεργείο να τις αποκαλεί «αγελάδες» να τους συμπεριφέρεται άσχημα –ακόμη και να τους δείχνουν τα γεννητικά τους όργανα- ενώ η Γκόρκα είχε καταθέσει ότι ένα βράδυ ξύπνησε βρίσκοντας τον Αφλεκ στο κρεβάτι της με τα εσώρουχά του και την αναπνοή του να μυρίζει αλκοόλ.
Με τον Χοακίν Φίνιξ στα γυρίσματα του «I'm Still Here»
Δείτε ακόμη: Ο Τζίμι Κίμελ έχει εφιάλτες από την περσινή απονομή στο νέο σποτ των Οσκαρ
Πολλοί ήταν αυτοί που είχαν κατηγορήσει τους ψηφοφόρους των Οσκαρ για δύο μέτρα και δύο σταθμά όταν ο Αφλεκ παρά το ότι ήρθε σε συμφωνία με τις δύο γυναίκες και δεν αρνήθηκε τις κατηγορίες, κέρδισε το Οσκαρ την στιγμή που ο Νέιτ Πάρκερ και η «Γέννηση Ενός Εθνους» βγήκαν νωρίς από την κούρσα για ανάλογες κατηγορίες.
Κι αν πέρσι στην απονομή η Μπρι Λάρσον που παρέδωσε το Οσκαρ στον Αφλεκ αρνήθηκε να χειροκροτήσει, κάτι μας λέει πως αν ο ηθοποιός ανέβαινε φέτος στην σκηνή για να ανακοινώσει το Οσκαρ πρώτου γυναικείου ρόλου, οι αντιδράσεις θα ήταν πολύ πιο μαζικές κι έντονες.