
Μια είδηση που ακούγεται απίστευτη, αλλά φαίνεται να ισχύει: ο Μπράιαν Σίνγκερ, ο σκηνοθέτης που έχει «εξοριστεί» από το Χόλιγουντ τα τελευταία οκτώ χρόνια, γύρισε μυστικά το 2023 μια ταινία στην Ελλάδα, με πρωταγωνιστή τον βραβευμένο με Oσκαρ Γιον Βόιτ.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Variety, η ταινία είναι ένα δράμα πατέρα-γιου με φόντο μια σύρραξη στη Μέση Ανατολή. Μάλιστα, άνθρωπος που είδε την ολοκληρωμένη κόπια αλλά δεν σχετίζεται με την παραγωγή, χαρακτήρισε το αποτέλεσμα «μια πραγματικά καλοφτιαγμένη ταινία με προοπτικές για την περίοδο των βραβείων», προειδοποιώντας ωστόσο πως το περιεχόμενο είναι πιθανό να προκαλέσει μεγάλες αντιδράσεις.
Το σενάριο τοποθετείται χρονικά στα τέλη της δεκαετίας του ’70 με αρχές ’80, στη διάρκεια της ισραηλινής κατοχής του Λιβάνου, παρουσιάζοντας το Ισραήλ σε αρνητικό φως — κάτι που, σύμφωνα με πηγές, μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα διχαστικό. Η ιστορία ακολουθεί έναν αρχιτέκτονα που βρίσκεται σε μια πορεία προσωπικής λύτρωσης.
Ο Μπράιαν Σίνγκερ ζει τα τελευταία πέντε χρόνια στο Ισραήλ και φαίνεται να επιστρέφει στις ανεξάρτητες κινηματογραφικές του ρίζες. Αξίζει να θυμηθούμε ότι πριν από τα μεγάλα blockbusters «X-Men», «Superman Returns» και «Bohemian Rhapsody», ο σκηνοθέτης είχε καθιερωθεί στο ανεξάρτητο σινεμά με τα «Συνήθεις Υποπτοι» και «Μαθητευόμενος».
Διαβάστε ακόμα: Βενετία 2025: Κέβιν Σπέισι - από το cancel στο comeback με το «Holiguards Saga»
Η ταινία φέρεται να ξεκίνησε ως project με προϋπολογισμό κάτω των 10 εκατομμυρίων δολαρίων, με τον Σίνγκερ να αναζητά επενδυτές χωρίς τη μεσολάβηση μάνατζερ. Το μεγάλο ερώτημα παραμένει αν θα βρεθεί διανομή στις ΗΠΑ ή ακόμη και διεθνώς.
Βέβαια, η καριέρα του Σίνγκερ παραμένει «υπό σκιάν», μετά τις πολυάριθμες κατηγορίες εις βάρος του, τις οποίες ο ίδιος έχει απορρίψει κατηγορηματικά χαρακτηρίζοντάς τες «εξωφρενικές, κακόβουλες και εντελώς ψευδείς». Το 2018, στο απόγειο του κινήματος #MeToo, η συζήτηση γύρω από το παρελθόν του είχε φτάσει σε σημείο καμπής, ειδικά μετά τα περιστατικά ασυνέπειας στα γυρίσματα του «Bohemian Rhapsody». Από τότε, ο σκηνοθέτης δεν έχει βρεθεί ξανά πίσω από την κάμερα — μέχρι τώρα.