Flix at home

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Τρίτη, 25 Απριλίου

of 10

Aν μείνετε μέσα απόψε, το Flix σας προτείνει τις καλύτερες ταινίες, διαθέσιμες σε τηλεόραση και πλατφόρμες.

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Τρίτη, 25 Απριλίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


The Death and Life of John F. Donovan 607

Η Ζωή του Τζον Φ. Ντόνοβαν (The Death & Life of John F. Donovan) του Ξαβιέ Ντολάν

Ο Τζον Φ. Ντόνοβαν είναι διάσημος ηθοποιός του κινηματογράφου και της τηλεόρασης, όταν πεθαίνει αιφνιδίως μετά από μία σειρά σκανδάλων. Ένας θαυμαστής του, ο 11χρονος Ρούπερτ Τέρνερ είναι ο μόνος που γνωρίζει τι συνέβη στη ψυχή του Τζον. Για πέντε χρόνια, ο Τζον και ο Ρούπερτ αλληλογραφούσαν κρυφά. Fast-forward στο μέλλον, ο Ρούπερτ είναι ένας επιτυχημένος ηθοποιός και έχει γράψει ένα βιβλίο για την επικοινωνία του με τον Ντόνοβαν. Σε μία συνέντευξή του, ο Ρούπερτ θα μιλήσει και θα αποκαλύψει όλα όσα γνωρίζει για την ταραγμένη ζωή του Τζον και όλους τους συμβιβασμούς που έκανε για την φήμη, καθώς και για τη δική του προσωπική ανάγκη να συνδεθεί με το είδωλό του.

Μόνο οι σκληροπυρηνικοί fans του Ξαβιέ Ντολάν θα μπορέσουν τελικά να δουν πίσω από αυτό το (αναμενόμενα) ναρκισσιστικό και (ξεδιάντροπα) ομφαλοσκοπικό αγγλόφωνο σκηνοθετικό του ντεμπούτο την αγάπη και τον πόνο που χαρακτηρίζουν όλες τις δημιουργίες του Καναδού σκηνοθέτη. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 22.00 στην ΕΡΤ 2

Unforgiven

Οι Ασυγχώρητοι (Unforgiven) του Κλιντ Ιστγουντ

Ο Γουίλιαμ Μάνι είναι ένας πρώην παράνομος, που προσπαθεί να ξεχάσει το παρελθόν του. Έχουν περάσει έντεκα χρόνια από τότε που εγκατάλειψε το όπλο του, αφήνοντας πίσω του μία φοβερή φήμη αδίστακτου φονιά. Τώρα ζει ήρεμα με το γιο του και την κόρη του, φροντίζοντας το κτήμα του, στο Κάνσας. Η οικονομική του κατάσταση είναι άσχημη και το κτήμα δεν του αποφέρει τα απαραίτητα προς το ζην. Όταν ο Σκότφιλντ Κιντ, κυνηγός επικηρυγμένων, τον επισκέπτεται και του ζητάει τη βοήθειά του για να εντοπίσει δυο καουμπόις, που δολοφόνησαν μία πόρνη, ο Μάνι αποφασίζει να δεχτεί. Ο Σκότφιλντ του λέει ότι ο σερίφης της πόλης, όπου έγινε ο φόνος, ο Λιτς Μπιλ Ντάγκετ, είναι πρώην πιστολέρο και έδειξε ιδιαίτερη ανοχή απέναντι στους δολοφόνους.

Η ταινία προβάλλεται στις 01.30 στο Star

Ευτυχία

Ευτυχία του Αγγελου Φραντζή

Χωρισμένη στη μέση για τις δύο ηλικίες της Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου, η «Ευτυχία» είναι πριν από οτιδήποτε το πορτρέτο μιας γυναίκας που έζησε με τους δικούς της όρους, μπαινοβγαίνοντας - γυναίκα πράγμα - όχι μόνο στα κουτούκια όπου γεννήθηκε το ελληνικό λαϊκό τραγούδι και στις χαρτοπαικτικές λέσχες όπου έπαιξε όλα της τα υπάρχοντα, αλλά και στις νόρμες μιας κοινωνίας που κάθε φορά που δεν χωρούσαν την bigger than life προσπωικότητά της αυτή έβρισκε τον δικό της τρόπο να τις ακυρώνει και να της ορίζει από την αρχή.

Πάνω από το μέσο όρο μιας ταινίας με λαϊκό έρεισμα, η ταινία του Αγγελου Φραντζή μπορεί να αισθάνεται δέος απέναντι στο μύθο της στιχουργού Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου, αλλά σκιαγραφεί με καθαρό συναίσθημα και ταλέντο μια μοναδική γυναίκα που έχει την ευτυχία να ερμηνεύεται από δύο υπέροχες ηθοποιούς. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 18.20 στο Cosmote Cinema 1

rain dogs

Rain Dogs

Η Κοστέλο είναι μια μητέρα που κάνει (κυριολεκτικά) τα πάντα για να μεγαλώσει την κόρη της Οταν ξεκινάει το «Rain Dogs», τη βρίσκουμε μόλις της έχουν κάνει έξωση και έχει αντιμιλήσει στην αστυνομία. Ο,τι ακολουθεί στα 8 επεισόδια μιας σειράς που δεν μοιάζει ακριβώς με καμία άλλη που έχουμε δει, είναι μια ιστορία επιβίωσης με ήρωες την Κοστέλο, την κόρη της Γκλόρια και τον Σέλμπι, τον γκέι κολλητό της Κοστέλο που μόλις έχει βγει από τη φυλακή.

Με έμφαση στην απεικόνιση αντιηρώων που φέρουν κάτι γνώριμο σε όλους μας και στην αποδοχή τους, το «Rain Dogs» (με τίτλο εμπνευσμένο από το ομότιτλο τραγούδι του Τομ Γουέιτς που αναφέρεται σε όσους κοιμούνται έξω στη βροχή), είναι η απόδειξη του καλού, ανατρεπτικού, βαθιά κοινωνικού, αλλά και αστείου χωρίς να γίνεται ποτέ σοβαροφανές βρετανικού φλέγματος. Εκπληκτική Κοστέλο η Ντέιζι Μέι Κούπερ, ηθοποίος και σεναριογράφος, δημιουργός του «This Country» του BBC το 2017.

Η σειρά είναι διαθέσιμη από το Vodafone TV

beef

Beef

Ένα περιστατικό διαπληκτισμού μεταξύ δύο αγνώστων –ενός αποτυχημένου εργολάβου και μιας επιχειρηματία– πυροδοτεί μια κόντρα που βγάζει τα πιο σκοτεινά τους ένστικτα.

H σειρά είναι διαθέσιμη στο Netflix

Judy 607

Τζούντι (Judy) του Ρούπερτ Γκουλντ

Θέλεις να κάνεις μια ταινια για την Τζούντι Γκάρλαντ. Από που ξεκινάς; Και που τελειώνεις; Πώς αποτυπώνεις το γεγονός ότι από τα 47 χρόνια της ζωής της, σχεδόν τα 45 ήταν ενεργή ως ηθοποιός και τραγουδίστρια, ένα φαινόμενο πάνω και πέρα από την έννοια του παιδιού - θαύματος, ταλέντο από εκείνα που το καλούπι σπάει με τη γέννησή τους και δεν εμφανίζονται ξανά παρά πολλά χρόνια μετά, μια σπουδαία ηθοποιός, μια ακόμη πιο σπουδαία τραγουδίστρια, πρωταγωνίστρια κινηματογραφικών στιγμών που υπερβαίνουν την όποια εμβληματικότητα, είτε κάποιος μιλάει για τον «Μάγο του Οζ», είτε για το «Meet me in St. Louis», είτε το δικό της πικρό και σκοτεινό «Ενα Αστέρι Γεννιέται». Και κυρίως πώς αποτυπώνεις την πολυπλοκότητα της τραγικής της υπόστασης ως ένα παιδί που δεν έζησε ποτέ ως παιδί αλλά δεν κατάφερε να μεγαλώσει και ποτέ, μια γυναίκα που τραυματίστηκε βαθιά από την αγωνία του να είναι πάντα σε τέλεια φόρμα, μητέρα φτιαγμένη για να αποτύχει, σύζυγος x 5 φτιαγμένη για να προδώσει και να προδοθεί, δίκαια ένα σύμβολο «αγιότητας» για όσα υπέφερε και πλήρωσε με τη ζωή της, ένα σύμβολο γυναικείας ενδυνάμωσης τόσο νωρίς στη μεγάλη ιστορία της ανισότητας των δύο φύλων στη βιομηχανία του θεάματος, ένα σύμβολο - από τα πιο δυνατά - του gay liberation και της ορατότητας των μειονοτήτων, ένας θρύλος μεγαλύτερος από τη ζωή αλλά και από τον θάνατο - και κυρίως μεγαλύτερος από όλα όσα δεν πίστευε ποτέ κανείς ότι βρίσκονται ανάμεσα τους.

Η Ρενέ Ζελβέγκερ αποθεώνει ψυχή τε και σώματι την Τζούντι Γκάρλαντ. Δίκαιο Οσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλοου. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο ΕΡΤFlix

chambre 212 607

Μια Νύχτα Μαγική (Chambre 212) του Κριστόφ Ονορέ

H Μαρία (Κιάρα Μαστρογιάνι), μια καθηγήτρια της νομικής κι ο άντρας της Ρισάρ (Μπενζαμίν Μπιολέι), ένας απογοητευμένος μουσικός, είναι παντρεμένοι εδώ και είκοσι χρόνια και η κοινή τους ζωή ακόμη κι αν δεν υπολείπεται αγάπης, μοιάζει με αυτή δυο αδελφών όπως την περιγράφει εκείνη. Ομως η τακτοποιημένη συνυπαρξή τους θα διαταραχθεί, όταν ο Ρισάρ ανακαλύψει στο κινητό της μια σειρά από μηνύματα από τον εραστή της -ή καλύτερα τον τελευταίο εραστή της- και η συζήτηση για τη σχέση τους θα οδηγήσει τη Μαρία να περάσει τη βραδιά στο ξενοδοχείο απέναντι από το σπίτι τους. Και θα είναι εκεί όπου θα δεχτεί την απροσδόκητη επίσκεψη του νεαρού Ρισάρ (Βενσάν Λακόστ), όπως τον γνώρισε στα είκοσί του, αλλά και της δικής του πρώτης αγάπης και της (νεκρής) μητέρας της, των εραστών της από το παρελθόν, αλλά ακόμη και της θέλησής της, με τη μορφή ενός μεσήλικα άντρα με λεοπάρ σακάκι που θυμίζει τον Σαρλ Αζναβούρ.

O Κριστόφ Ονορέ επιστρέφει με μια παιχνιδιάρικη φάρσα για την επιθυμία, τον συμβιβασμό και τη νοσταλγία, με ένα θαυμάσιο καστ πρωταγωνιστών. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo

blue moon

Μπλε Φεγγάρι (Blue Moon) της Αλίνα Γκρίγκορε

Η Ιρίνα μένει στην ρουμανική ορεινή επαρχία και δουλεύει στο οικογενειακό ξενοδοχείο. Από τη στιγμή που η 20χρονη ξυπνά το πρωί, η ζωή της συρρικνώνεται από την παρουσία, την απαίτηση, τη βία των άλλων. «Ξύπνα, ήρθε ο πατέρας σου». «Δε θα διαβάσεις, θα πας να βοηθήσεις τον ξάδελφό σου». «Τι να το κάνεις το πανεπιστήμιο, θα μείνεις εδώ στην οικογενειακή επιχείρηση». Κι εκείνο το πρωί, μετά από ένα πάρτι σε σπίτι φίλης, όπου όλοι μέθυσαν πολύ, η Ιρίνα ξύπνησε και κάποιος είχε παραβιάσει και το τελευταίο σύνορο: έκανε σεξ μαζί της, όσο ήταν ημιλιπόθυμη. «Εμοιαζες σαν να ήξερες πολύ καλά τι θέλεις,» της δικαιολογήθηκε ο Τούντορ, ο αρκετά μεγαλύτερός της και παντρεμένος θαμώνας του πάρτι. Ο οποίος τρόμαξε όμως από το παρθενικό αίμα στο κρεβάτι. Κι εκείνη τον ξαφνιάζει: αν είναι έτσι το σεξ, θέλει κι άλλο. Χωρίς αγάπη, χωρίς δέσμευση, με βία. Γιατί αν είναι να ξεφύγει από τη βία της οικογένειάς της στην απομόνωση της επαρχίας, ας γεύεται τη βία αλλού.

Tολμηρό αλλά άνισο ντεμπούτο της ηθοποιού Αλίνα Γκρίγκορε πίσω από την κάμερα, με μία ταινία για την γυναικεία κακοποίηση που ακολουθεί τους κανόνες του ρουμανικού νέου κύματος, αλλά δεν βυθίζει τα δόντια της βαθιά και ώριμα στην σημαντική θεματική της. Βραβείο Καλύτερης Ταινίας στο Φεστιβάλ του Σαν Σεμπαστιάν. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθεσιμη στο viva.gr