Flix at home

Τι βλέπουμε στο σπίτι τη Δευτέρα, Πρωτομαγιά

of 10

Aν μείνετε μέσα απόψε, το Flix σας προτείνει τις καλύτερες ταινίες, διαθέσιμες σε τηλεόραση και πλατφόρμες.

Τι βλέπουμε στο σπίτι τη Δευτέρα, Πρωτομαγιά

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


en guerre 607

Σε Πόλεμο (En Guerre) του Στεφάν Μπριζέ

Η ταινία παρακολουθεί την απεργία 1.100 εργατών του εργοστασίου Περέν στη Νότια Γαλλία: έχοντας συμφωνήσει με τους ιδιοκτήτες - γερμανικών συμφερόντων - ότι οι θέσεις τους θα είναι διασφαλισμένες για τουλάχιστον μια πενταετία, οι εργάτες βρίσκονται στο δρόμο όταν, ξαφνικά και παρά τον υψηλό τζίρο του, το εργοστάσιο αποφασίζει να κλείσει. Με εκπρόσωπο τον Λοράν Αμεντέο, οι εργάτες, αρχικά συνασπισμένοι και, σταδιακά, καθώς ο καιρός περνά χωρίς αποτέλεσμα, διασπασμένοι, θα κάνουν επίμονη απεργία, διαρκώς μπροστά στις δημοσιογραφικές κάμερες, απαιτώντας τα στοιχειώδη, την τήρηση, δηλαδή, της συμφωνίας τους με τη διεύθυνση. Ακολουθώντας μια διαδρομή με συνεχόμενες κορυφώσεις και πτώσεις, μικρούς θριάμβους και μεγάλες απογοητεύσεις, ανέχεια και βία, η απεργία και το σωματείο των εργατών θα έρθει αντιμέτωπο με την ανθρώπινη τραγωδία.

Με μια ντοκιμαντερίστικη, σταθερά εκρηκτική, ματιά σε μια απεργία εργατών, ο Στεφάν Μπριζέ του «Ο Νόμος της Αγοράς» καταγγέλλει το σύστημα με στεντόρεια φωνή. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 22.00 στην ΕΡΤ 2

Jurassic Park 3 του Τζο Τζόνστον

Παρά τις δημόσιες δηλώσεις του, ο παλαιοντολόγος Άλαν Γκραντ επιστρέφει στο νησί Σόρνα. Αποστολή του είναι να ξεναγήσει στα τροπικά δάση του νησιού ένα ευκατάστατο, ιδιόρρυθμο ζευγάρι, που διψάει για γνώση και πρωτόγνωρες εμπειρίες, ανάμεσα στους φιλήσυχους κλωνοποιημένους δεινοσαύρους. Όμως το ζευγάρι έχει άλλα σχέδια και η ξενάγηση θα πάρει ξαφνικά μια εντελώς διαφορετική τροπή. Τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο δύσκολα όταν οι ήσυχοι, μέχρι εκείνη τη στιγμή, δεινόσαυροι, θεωρούν ότι γίνεται απόπειρα επίθεσης εναντίον τους.

Η ταινία προβάλλεται στις 11.30 στο Star

chambre 212 607

Μια Νύχτα Μαγική (Chambre 212) του Κριστόφ Ονορέ

H Μαρία (Κιάρα Μαστρογιάνι), μια καθηγήτρια της νομικής κι ο άντρας της Ρισάρ (Μπενζαμίν Μπιολέι), ένας απογοητευμένος μουσικός, είναι παντρεμένοι εδώ και είκοσι χρόνια και η κοινή τους ζωή ακόμη κι αν δεν υπολείπεται αγάπης, μοιάζει με αυτή δυο αδελφών όπως την περιγράφει εκείνη. Ομως η τακτοποιημένη συνυπαρξή τους θα διαταραχθεί, όταν ο Ρισάρ ανακαλύψει στο κινητό της μια σειρά από μηνύματα από τον εραστή της -ή καλύτερα τον τελευταίο εραστή της- και η συζήτηση για τη σχέση τους θα οδηγήσει τη Μαρία να περάσει τη βραδιά στο ξενοδοχείο απέναντι από το σπίτι τους. Και θα είναι εκεί όπου θα δεχτεί την απροσδόκητη επίσκεψη του νεαρού Ρισάρ (Βενσάν Λακόστ), όπως τον γνώρισε στα είκοσί του, αλλά και της δικής του πρώτης αγάπης και της (νεκρής) μητέρας της, των εραστών της από το παρελθόν, αλλά ακόμη και της θέλησής της, με τη μορφή ενός μεσήλικα άντρα με λεοπάρ σακάκι που θυμίζει τον Σαρλ Αζναβούρ.

O Κριστόφ Ονορέ επιστρέφει με μια παιχνιδιάρικη φάρσα για την επιθυμία, τον συμβιβασμό και τη νοσταλγία, με ένα θαυμάσιο καστ πρωταγωνιστών. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo

blue moon

Μπλε Φεγγάρι (Blue Moon) της Αλίνα Γκρίγκορε

Η Ιρίνα μένει στην ρουμανική ορεινή επαρχία και δουλεύει στο οικογενειακό ξενοδοχείο. Από τη στιγμή που η 20χρονη ξυπνά το πρωί, η ζωή της συρρικνώνεται από την παρουσία, την απαίτηση, τη βία των άλλων. «Ξύπνα, ήρθε ο πατέρας σου». «Δε θα διαβάσεις, θα πας να βοηθήσεις τον ξάδελφό σου». «Τι να το κάνεις το πανεπιστήμιο, θα μείνεις εδώ στην οικογενειακή επιχείρηση». Κι εκείνο το πρωί, μετά από ένα πάρτι σε σπίτι φίλης, όπου όλοι μέθυσαν πολύ, η Ιρίνα ξύπνησε και κάποιος είχε παραβιάσει και το τελευταίο σύνορο: έκανε σεξ μαζί της, όσο ήταν ημιλιπόθυμη. «Εμοιαζες σαν να ήξερες πολύ καλά τι θέλεις,» της δικαιολογήθηκε ο Τούντορ, ο αρκετά μεγαλύτερός της και παντρεμένος θαμώνας του πάρτι. Ο οποίος τρόμαξε όμως από το παρθενικό αίμα στο κρεβάτι. Κι εκείνη τον ξαφνιάζει: αν είναι έτσι το σεξ, θέλει κι άλλο. Χωρίς αγάπη, χωρίς δέσμευση, με βία. Γιατί αν είναι να ξεφύγει από τη βία της οικογένειάς της στην απομόνωση της επαρχίας, ας γεύεται τη βία αλλού.

Tολμηρό αλλά άνισο ντεμπούτο της ηθοποιού Αλίνα Γκρίγκορε πίσω από την κάμερα, με μία ταινία για την γυναικεία κακοποίηση που ακολουθεί τους κανόνες του ρουμανικού νέου κύματος, αλλά δεν βυθίζει τα δόντια της βαθιά και ώριμα στην σημαντική θεματική της. Βραβείο Καλύτερης Ταινίας στο Φεστιβάλ του Σαν Σεμπαστιάν. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθεσιμη στο viva.gr

The Net 607

Το Δίχτυ (The Net) του Κιμ Κι - Ντουκ

Ο Ναμ, ένας φτωχός, φιλήσυχος ψαράς στη Βόρεια Κορέα, ζει σε μια από τις πλέον επικίνδυνες περιοχές του πλανήτη, κοντά στην αποστρατικοποιημένη ζώνη των συνόρων με τη Νότια Κορέα, και τα νερά στα οποία απλώνει καθημερινά τα δίχτυα του είναι μια εν δυνάμει εμπόλεμη ζώνη ανάμεσα στα δύο κράτη ενός διχασμένου επί δεκαετίες λαού. Η βάρκα του είναι το μοναδικό μέσο βιοπορισμού που διαθέτει γι’ αυτόν και την οικογένεια του και ζει μία ήρεμη κι ευτυχισμένη για τα δικά του δεδομένα ζωή, έστω κι αν η τρώγλη στην οποία κατοικεί και στην οποία δεσπόζει στρατηγικά και ειρωνικά μια τεράστια αφίσα των Κιμ Ιλ Σονγκ και Κιμ Τζογκ Ιλ φαντάζει στο θεατή ως άλλη μια απόδειξη της εξαθλίωσης στο απομονωμένο διεθνώς σοσιαλιστικό καθεστώς. Ολα θα ανατραπούν μοιραία, ωστόσο, όταν το δίχτυ του πιαστεί στην προπέλα της βάρκας του και το θαλάσσιο ρεύμα τον μεταφέρει αβοήθητο και παρά τη θέλησή του στο νότιο άκρο της κορεατικής χερσονήσου. Εκεί οι αρχές της χώρας θα τον αντιμετωπίσουν ως κατάσκοπο του εχθρού, θα τον υποβάλλουν σε ανακρίσεις και θα προσπαθήσουν να τον προσηλυτίσουν στον καπιταλιστικό τρόπο ζωής παρά τις έντονες κι απέλπιδες διαμαρτυρίες του να γυρίσει στην πατρίδα του και την οικογένειά του.

O Κιμ Κι-Ντουκ επιστρέφει με ένα συνεπές μέσα στην ασυνέπειά του, πολιτικό θρίλερ με φόντο την ταραγμένη κορεατική χερσόνησο. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο ΕΡΤFlix

argentina 1985

Argentina, 1985 του Σαντιάγο Μίτρε

Μπορεί η στρατιωτική δικτατορία που επέβαλε το πραξικόπημα του Χόρχε Ραφαέλ Βιδέλα το 1976 να έφτασε στο τέλος με τις ελεύθερες εκλογές του 1983, όμως η πρώτη αληθινή ανάσα που θα έπαιρνε η χώρα μετά από χρόνια ανεξέλεγκτης κρατικής τρομοκρατίας, βίας, αμέτρητων θανάτων και εξαφανισμένων θυμάτων της εξουσίας, θα ήταν με την δίκη των ενορχηστρωτών του πραξικοπήματος, από ένα πολιτικό δικαστήριο της χώρας. Οταν η στρατιωτική δικαιοσύνη αρνείται να δικάσει τα «δικά της παιδιά» για τις πράξεις τους, η νεόκοπη δημοκρατική κυβέρνηση της χώρας θα αναθέσει σε ένα πολιτικό δικαστήριο και στον επικεφαλής εισαγγελέα Χούλιο Στρασέρα, να φέρει τους υπεύθυνους του πραξικοπήματος σε δίκη. Σε μια κοινωνία βαθιά διχασμένη όπου πολλοί εξακολουθούν να βλέπουν την δικτατορία με συμπάθεια, επιλέγοντας να αγνοούν την φρικτή της δράση, το έργο του βετεράνου εισαγγελέα θα είναι κάθε άλλο παρά εύκολο. Με συνοδοιπόρο έναν νεαρό άπειρο συνάδελφό του τον Λουίς Μονέρο Οκάμπο και μια ομάδα από δικηγόρους που μετά βίας έχουν αποφοιτήσει από την νομική σχολή, θα δοκιμάσουν να βρουν τις αποδείξεις και να συντάξουν ένα κατηγορητήριο που θα δικαιώσει τα θύματα και φέρει τους θύτες μπροστά στις ευθύνες τους.

Ξετυλίγοντας την αληθινή ιστορία της δίκης των στρατηγών της αργεντίνικης δικτατορίας και των εισαγγελέων που την έφεραν εις πέρας, το φιλμ είναι κλασικό στη φόρμα του, συγκινητικό, αποτελεσματικό κι ελπιδοφόρο. Χρυσή Σφαίρα Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας, Υποψηφιότητα για Οσκαρ Καλύτερης Διεθνούς Ταινίας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Amazon Prime