Η Λορά και ο Μπεν, ένα ζευγάρι ετών, ακόμα πολύ ερωτευμένο, κάνει το ταξίδι των ονείρων του: περιηγείται με ένα ιστιοπλοϊκό στον Ειρηνικό Ωκεανό, στην περιοχή της Χιλής. Οι δυο τους θα κάνουν μια «παράκαμψη» για να κατέβουν σ' ένα έρημο νησί που κατοικούσαν φαλαινοθήρες. Τη ρομαντική βόλτα θα διακόψει βίαια μια καταιγίδα, το ζευγάρι θα προστατευτεί σ' ένα παράπηγμα, αλλά όταν η αντάρα κοπάσει, το σκάφος τους δεν είναι πια εκεί. Μόνοι, χωρίς εφόδια, αλλά με τη μεταξύ τους ένταση, τον ανταγωνισμό, τις παρελθούσες προδοσίες και τις αδυναμίες του καθενός να γιγαντώνονται όσο η πείνα, θα προσπαθήσουν να επιβιώσουν, μαζί.

Ο Τομά Μπιντεγκέν, σεναριογράφος της γλυκύτατης «Οικογένειας Μπελιέ» και, μεταξύ άλλων, δυο αριστουργημάτων του Ζακ Οντιάρ, «Ο Προφήτης» και «Σώμα με Σώμα», σκηνοθέτης κι ο ίδιος του άνισου «Les Cowboys», περνά ξανά πίσω από την κάμερα, επιλέγοντας ένα κλασικό κινηματογραφικό είδος, την ταινία επιβίωσης, και επιχειρώντας να το φέρει στα δικά του, υπαρξιακής ευαισθησίας, μέτρα.

Το σέτινγκ κόβει την ανάσα, οι αναφορές στην κλιματική κρίση είναι πολλές και εύστοχες, οι πρωταγωνιστές είναι ιδανικοί, ο Ζιλ Λελούς με την περίσσεια τεστοστερόνη που δεν του επιτρέπει να παραδεχτεί όποιο λάθος του και η ευάλωτη-αλλά-όχι Μελανί Τιερί με τη μόνιμη υπόνοια μελαγχολίας. Το αίσθημα του εγκλωβισμού μέσα στην απεραντοσύνη είναι λειτουργικό και κυριολεκτικά και μεταφορικά, τα όσα περνούν οι ήρωες για να φτάσουν στο τέλος μιας ακόμα μέρας είναι αρκούντως αγωνιώδη.

Ομως ο Μπιντεγκέν ενδιαφέρεται να μεταμορφώσει αυτή την ταινία επιβίωσης σ' ένα ανθρωποκεντρικό δράμα της κατάρρευσης μιας σχέσης που διψά, όσο και τα στελέχη της. Κι εκεί αναπτύσσει όλη του τη διαλογική δεξιοτεχνία, ανεβοκατεβάζοντας εντάσεις, κυνηγώντας τα ξεσπάσματα, μειώνοντας το στοιχείο του θρίλερ, αποδυναμώνοντας, τελικά, το φιλμ που δυσκολεύεται κι αυτό όχι να επιβιώσει, αλλά σίγουρα να διαλέξει κατεύθυνση στον κινηματογραφικό ορίζοντα.