Ενημέρωση

5 σπουδαστές της SAE μοιράζονται την εμπειρία και τις ταινίες τους

στα 10

Η SAE Athens μπαίνει στη νέα σεζόν δυναμικά - για τ' αποτελέσματά της μιλούν οι σπουδαστές και... τα έργα τους!

Flix Team
5 σπουδαστές της SAE μοιράζονται την εμπειρία και τις ταινίες τους

Η SAE Athens συνεχίζει να είναι μια πολύπλευρη, εξαιρετικά επιτυχημένη σχολή για όσους θέλουν ν' ασχοληθούν με τον κινηματογράφο. Κι η επιτυχία της φαίνεται... εκ του αποτελέσματος.

Πέντε σπουδαστές της SAE, δημιουργοί ή βασικοί συντελεστές σε τέσσερις ταινίες μικρού μήκους, μοιράζονται μαζί μας σκέψεις για την εμπειρία τους στη σχολή, για το περιεχόμενο των σπουδαστικών ταινιών τους (τέσσερις διαφορετικές ταινίες) και για την υποστήριξη που έλαβαν από τη SAE στην υλοποίησή τους.


Το Σπίτι σου Στερεωμένο

Δείτε το τρέιλερ εδώ.

το σπίτι μου στερεωμένο 607

Ηρώ Μητρογιώργη - Σκηνοθεσία

Πώς θα παρουσίαζες την ταινία σου σ' έναν υποψήφιο θεατή; Τι θα χαιρόσουν να σου πει αφού τη δει;

Το «Σπίτι σου Στερεωμένο» είναι μια ταινία εγκλωβισμού, στο πλαίσιο της κλασικής ελληνικής οικογένειας, αλλά και συνειδητοποίησης. Της συνειδητοποίησης των πραγμάτων που σε κρατούν πίσω, αλλά και της προσωπικής ευθύνης πάνω σε αυτό. Θα χαιρόμουν πολύ να μου πει κάποιος ότι αυτή η γιαγιά μοιάζει με τη δική του, ότι ταυτίζεται με την ηρωίδα, ή, καλύτερα, ταυτιζόταν! Θα χαιρόμουν με οτιδήποτε και αν μου έλεγε ο υποψήφιος θεατής, αρκεί να του δημιουργούσε κάποιο συναίσθημα, όπως δημιούργησε σε όλους μας που κάναμε εικόνα την ιστορία της σεναριογράφου και φίλης, Ιωάννας Φραγκίσκου.

Πώς ήταν η εμπειρία σου στη Σχολή, τι πιστεύεις ότι αποκόμισες, τι χρήσιμο κρατάς;

Η σχολή μού χάρισε φίλους και έζησα τη φοιτητική ζωή που, πριν, δεν έτυχε να ζήσω. Αυτό που κρατώ είναι, εκτός από τους συναισθηματικούς δεσμούς, οι καθηγητές που γνώρισα, αξιόλογοι τόσο ως δάσκαλοι όσο και ως άνθρωποι, ειλικρινείς και πρόθυμοι να βοηθήσουν. Στα τρία αυτά χρόνια έμαθα να συνεργάζομαι με άλλους ανθρώπους στα αρκετά πρακτικά projects, παρατήρησα τα όρια και τις δυνατότητές μου. Πιστεύω είναι το σημαντικότερο που σου δίνει έμμεσα η σχολή, το να μάθεις να συνυπάρχεις σε μία ομάδα και να είσαι λειτουργική.

O κινηματογράφος και οι ταινίες είναι το καλύτερο δώρο που κάνω στον εαυτό μου. Με φέρνει σε επαφή με την καλύτερη πλευρά μου.»

Πώς και πόσο συνέβαλε η SAE στην υλοποίηση της ταινίας;

Η σχολή συνδράμει από τεχνικής άποψης, σχεδόν πάντα με την παροχή κινηματογραφικού εξοπλισμού, όπως έγινε και για το «Σπίτι σου Στερεωμένο». Ο Λευτέρης Χαρίτος ήταν ιδιαίτερα βοηθητικός, καθώς παραχώρησε στην ομάδα μας το πατρικό του σπίτι για τα γυρίσματα, μιας και υπήρχε αυτή η καταπληκτική μπλε κουζίνα! Οπως και στην επόμενη ταινία που ετοιμάζω, την πτυχιακή μου, «My Blood», η σχολή παρέχει τον κινηματογραφικό εξοπλισμό. Καθοριστικές, και στις δύο ταινίες, ήταν και είναι οι συμβουλές των καθηγητών μου, που σέβομαι πολύ!

Τι σημαίνει για σένα κινηματογράφος, τι ελληνικός κινηματογράφος και θεωρείς ότι είσαι μέλος του;

Προσωπικά, ο κινηματογράφος και οι ταινίες είναι το καλύτερο δώρο που κάνω στον εαυτό μου. Με φέρνει σε επαφή με την καλύτερη πλευρά μου, μού θυμίζει πράγματα σημαντικά που αγνοώ, μού μαθαίνει να είμαι ακόμη πιο ανοιχτόμυαλη. Είναι ένας καθρέφτης, του εαυτού και της κοινωνίας, και για μένα λειτουργεί, μέχρι στιγμής, αμιγώς ψυχαναλυτικά. Θα έλεγα ότι, πλέον, ο ελληνικός κινηματογράφος είναι σε μεγάλο βαθμό ο ανεξάρτητος κινηματογράφος. Και ναι! Θεωρώ ότι είμαι μέλος του και ότι μπορώ να γίνω και ακόμη πιο ενεργό!

το σπίτι μου στερεωμένο 607

Ιωάννα Φραγκίσκου - Σενάριο & Παραγωγή

Πώς θα παρουσίαζες την ταινία σου σ' έναν υποψήφιο θεατή; Τι θα χαιρόσουν να σου πει αφού τη δει;

Θα έλεγα ότι είναι μια τρυφερή ιστορία ενηλικίωσης. Δεν ξέρω τι θα ήταν αυτό που θα ήθελα να μου πει ο θεατής. Αυτό όμως που σίγουρα θα με χαροποιούσε είναι, μέσα από αυτήν την ιστορία, να αισθάνθηκε κάτι κι ας μην μου έλεγε τίποτα.

Πώς ήταν η εμπειρία σου στη Σχολή, τι πιστεύεις ότι αποκόμισες, τι χρήσιμο κρατάς;

Πάντα ήθελα να σπουδάσω κινηματογράφο, αλλά δείλιαζα. Σχεδόν είκοσι χρόνια μετά τις πρώτες σπουδές μου, αποφάσισα να διορθώσω ένα λάθος του παρελθόντος και νομίζω ότιτελικά τα κατάφερα. Αποκόμισα δημιουργικά ερεθίσματα, υπέροχες συμβουλές από αξιόλογους καθηγητές και σημαντικούς φίλους και συνεργάτες. Τα πιο χρήσιμα πράγματα ήταν οι δυσκολίες που είχα να αντιμετωπίσω στην προετοιμασία αρκετών γυρισμάτων, κατά τη διάρκειά τους αλλά και στην αποπεράτωσή τους. Αυτό το διαπίστωσα ιδιαίτερα σκηνοθετώντας τη σπουδαστική μου ταινία «So Hum». Χρειάστηκε να δείξω ευελιξία και να προσαρμοστώ στις όποιες προκλήσεις, σκηνοθετικές ή παραγωγικές, αναμενόμενες ή μη, που εμφανίστηκαν μπροστά μου.

Κινηματογράφος είναι η ιστορία του κόσμου, ειπωμένη με εκατομμύρια διαφορετικούς τρόπους.»

Πώς και πόσο συνέβαλε η SAE στην υλοποίηση της ταινίας;

Η SAE βοήθησε στη σημαντική καθοδήγηση από τους καθηγητές μας καθώς και στην παροχή του εξοπλισμού. Το ίδιο βοήθησε η SAE και στη σπουδαστική μου ταινία «So Hum» την οποία στήριξε τόσο με συμβουλευτικό και εκπαιδευτικό χαρακτήρα, όσο και παραγωγικό.

το σπίτι μου στερεωμένο 607

Τι σημαίνει για σένα κινηματογράφος, τι ελληνικός κινηματογράφος και θεωρείς ότι είσαι μέλος του;

Κινηματογράφος για μένα σημαίνει:
Στην καρδιά, η ταινιοθήκη του παππού μου με όλες τις ταινίες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου αλλά και άλλες που του ζητούσαμε να μας γράψει στο βίντεο.
Στον νου, η ιστορία του κόσμου, ειπωμένη με εκατομμύρια διαφορετικούς τρόπους.
Η αλήθεια είναι ότι εγώ θεωρώ ότι είμαι μέλος του ελληνικού κινηματογράφου, μένει τώρα να μάθουμε αν και ο ελληνικός κινηματογράφος νιώθει το ίδιο για μένα. Χαχα!


«Πορτοκαλί Γιλέκα»

Δείτε το τρέιλερ εδώ.

πορτοκαλί γιλέκα

Αλέξανδρος Χαρίτου - Ηχοληψία

Πώς θα παρουσίαζες την ταινία σου σ' έναν υποψήφιο θεατή;

Η ταινία «Πορτοκαλί Γιλέκα» είναι ένα ντοκιµαντέρ βασισµένο στη σύγκριση δύο ιστοριών που συνδέονται µέσα από το κυνήγι. Η ταινία από τη µια παρατηρεί µια οµάδα κυνηγώνεπί το έργον. Παρακολουθεί τις συναντήσεις, τους καβγάδες, τα πειράγµατα, την αδρεναλίνη, την ηρεµία, το πάθος αυτής της δραστηριότητας. Στην απέναντι όχθη, παρακολουθούµε τον κ. Οικονόµου. Μια µοναχική φιγούρα, αποµονωµένη από τους υπόλοιπους κυνηγούς και τις δραστηριότητές τους, παρόλο που ο ίδιος είναι ο ιδιοκτήτης του καφενείου που αποτελεί στέκι όλων των κυνηγών της ευρύτερης περιοχής. Στην πορεία της ταινίας, ανακαλύπτουµε ότι ο κ. Οικονόµου ήταν ενεργός κυνηγός πριν από µερικά χρόνια, όπου έχασε τον γιο του σε ένα κυνηγετικό ατύχηµα.

Τι θα χαιρόσουν να σου πει αφού τη δει;

«Δεν µου άρεσε καθόλου...», χαχαχα! Νοµίζω πολύς κόσµος έχει στο µυαλό του ότι ντοκιµαντέρ είναι µόνο όσα δείχνει το National Geographic. Θα χαιρόµουν λοιπόν αν κάποιος µου έλεγε ότι άλλαξε έστω και λίγο άποψη για τα ντοκιµαντέρ.

Πώς ήταν η εµπειρία σου στη Σχολή, τι πιστεύεις ότι αποκόµισες, τι χρήσιµο κρατάς;

Η σχολή για µένα ήταν ένα σηµείο συνάντησης µε ανθρώπους µε το ίδιο πάθος. Ενα σηµείο συλλογής ελεύθερης γνώσης και τεχνογνωσίας. Ενα γυµναστήριο καλλιτεχνικής προπόνησης. Εµαθα από τα λάθη µου, από τα λάθη των άλλων, από τις επιτυχίες των άλλων. Εµαθα τι µου αρέσει και πιο σηµαντικό ίσως ακόµη το τι δεν µου αρέσει. Από το σηµείο αυτό λοιπόν κρατάω τις αναµνήσεις, τις διαφωνίες, τα γέλια, τους συµφοιτητές, τους µελλοντικούς συναδέλφους και τους φίλους.

Ο καθηγητής μας, Λευτέρης Χαρίτος, μας µετέδιδε την δύναµη, το κουράγιο και τον ενθουσιασµό να ξεκινήσουµε µε µεγαλύτερη πίστη και σιγουριά την επόµενή µας κινηµατογραφική ηµέρα µέσα στα δάση.»

Πώς και πόσο συνέβαλε η SAE στην υλοποίηση της ταινίας;

Η σχολή όπως και οι καθηγητές µας, µας βοήθησαν (εµένα και την υπόλοιπη οµάδα που απαρτιζόταν από τον Στάθη, τον Αγγελο και των Σταύρο) στο θεωρητικό, στο τεχνικό, ακόµα και στο συναισθηµατικό κοµµάτι της υλοποίησης της ταινίας. Αναφορικά µε το πρώτο, µέσα από τις διαλέξεις και τις βιβλιοθήκες της σχολής είχαµε πρόσβαση στις πηγές που µας βοήθησαν, µεταξύ άλλων, να αντιληφθούµε τα είδη των ντοκιµαντέρ καθώς και τα στάδια ανάπτυξής τους. Σχετικά µε το δεύτερο, µας παρείχαν όλο τον εξοπλισµό που απαιτείται για την ολοκλήρωσητου έργου. Τέλος, ο κ. Χαρίτος µε τον οποίο είχαµε ενεργή τηλεφωνική επικοινωνία κατά τη διάρκεια των γυρισµάτων στα Ιωάννινα, πέραν από την σηµαντικότατη και πολύτιµηάποψή του ως έµπειρος ντοκιµαντερίστας, µας παρείχε συναισθηµατική ασφάλεια. Μας µετέδιδε την δύναµη, το κουράγιο και τον ενθουσιασµό να ξεκινήσουµε µε µεγαλύτερηπίστη και σιγουριά την επόµενή µας κινηµατογραφική ηµέρα µέσα στα δάση.

πορτοκαλί γιλέκα

Τι σηµαίνει για σένα κινηµατογράφος, τι ελληνικός κινηµατογράφος και θεωρείς ότι είσαι µέλος του;

Ο κινηµατογράφος για µένα είναι ένας παράλληλος κόσµος όπου όλα είναι πιθανά τόσο σε ένα έργο όσο και στην ίδια τη δηµιουργία ενός έργου. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια έχω παραβρεθεί στην υλοποιήσει διάφορων project (µεγάλου µήκους, µικρού µήκους, ντοκιµαντέρ, διαφηµίσεις, σειρές) σε διάφορα πόστα (σκηνοθέτης, σεναριογράφος, µοντέρ, ηχολήπτης, βοηθός σκηνοθέτης, βοηθός παραγωγής) και έχω αντιληφθεί το ό,τι βρίσκεται από πίσω συχνά είναι πιο κινηµατογραφικό από το τελικό αποτέλεσµα.

Ο ελληνικός κινηµατογράφος για εµένα είναι µια οικογένεια στην οποία µε υιοθέτησαν πριν από τέσσερα χρόνια όταν γύρισα στην Ελλάδα µετά από δέκα χρόνια στην Ιταλία. Με αυτήτην οικογένεια συναντιόµαστε ανά περιόδους αλλά πάντα έχουµε έχουµε τον ίδιο κοινό σκοπό. Την δηµιουργία µίας ταινίας.


«The Tip»

Δείτε το τρέιλερ εδώ.

the tip

Νίκος Ψαρρός - Σκηνοθεσία

Πώς θα παρουσίαζες την ταινία σου σ' έναν υποψήφιο θεατή; Τι θα χαιρόσουν να σου πει αφού τη δει;

Θα του έλεγα τα απολύτως απαραίτητα, «ένας άντρας επισκέπτεται μια μυστηριώδη χαρτοπαικτική λέσχη» και το «μυστηριώδη» θα ήταν εκεί για να δημιουργήσει έναν υπαινιγμό για το τι μπορεί να συμβεί. Ενα ακόμα πράγμα που θα του έλεγα θα ήταν να τη δει με ανοιχτό μυαλό και υπό τις κατάλληλες συνθήκες θέασης όπως αυτές μιας κινηματογραφικής αίθουσας. Θα χαιρόμουν να μου πει π.χ. πως δεν την είδε στο κινητό του!

Πώς ήταν η εμπειρία σου στη Σχολή, τι πιστεύεις ότι αποκόμισες, τι χρήσιμο κρατάς;

Ολα αυτά τα τρία χρόνια ήρθα σ’ επαφή μ’ επαγγελματίες του χώρου αλλά και ανερχόμενους συναδέλφους μου με πολύ όμορφες ιδέες. Η κοινότητα αυτή είναι ό,τι πιο χρήσιμο μπορεί να υπάρξει για τον κλειστό χώρο του σινεμά και ξεπερνάει σε σπουδαιότητα οποιαδήποτε τεχνική ή θεωρητική γνώση. Αυτό που κρατάω από τη σχολή είναι η επιβεβαίωση πως για να δημιουργήσεις μια ταινία είτε πρέπει να γνωρίζεις τον τρόπο εργασίας όλων των πόστων σε μια παραγωγή και να καλύψεις κενά συνεργατών είτε πρέπει να έχεις την αντίληψη να επιλέξεις τους σωστούς συνεργάτες στη σωστή θέση. Νομίζω η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.

Η SAE με βοήθησε να πειραματιστώ μ’ ένα εύρος εξοπλισμού (φώτα, κάμερες, φακοί) που παλιότερα δεν είχα τη δυνατότητα ούτε καν να φανταστώ.»

Πώς και πόσο συνέβαλε η SAE στην υλοποίηση της ταινίας;

Η SAE με βοήθησε να πειραματιστώ μ’ ένα εύρος εξοπλισμού (φώτα, κάμερες, φακοί) που παλιότερα δεν είχα τη δυνατότητα ούτε καν να φανταστώ. Η εμπιστοσύνη της τότε, το 2019, όταν ακόμα ήμουν πρωτοετής, να μου δώσει τόσο γρήγορα εξοπλισμό για να υλοποιήσω το πρότζεκτ μου είναι κάτι υπερβολικά πολύτιμο που σε «ενηλικιώνει» ως κινηματογραφιστή.

Τι σημαίνει για σένα κινηματογράφος, τι ελληνικός κινηματογράφος και θεωρείς ότι είσαι μέλος του;

Κινηματογράφος για μένα είναι η τέχνη της αφήγησης ιστοριών μέσω εικόνας, φωτός, ήχου και μουσικής. Αν κάποιο από αυτά δεν υπηρετεί την ιστορία είναι εκεί για αισθητικούς λόγους και μας απομακρύνει από αυτήν. Ο ελληνικός κινηματογράφος πλέον μπαίνει σε μια λογική βιομηχανίας και είναι κάτι που με χαροποιεί ιδιαίτερα. Οσο για το ανεξάρτητο ελληνικό σινεμά νομίζω πως ωριμάζει με τα χρόνια όλο και πιο πολύ δυναμώνοντας τη φωνή του για να μεταφέρει το μήνυμά του. Η καθαρότητα και η δύναμη αυτού του μηνύματος είναι και αυτό που με συνδέει και θέλω να γίνω μέρος του.


«Voir»

Δείτε το τρέιλερ εδώ.

voir

Σαββίνα Σαμιώτη - Διεύθυνση Παραγωγής

Πώς θα παρουσίαζες την ταινία σου σ' έναν υποψήφιο θεατή; Τι θα χαιρόσουν να σου πει αφού τη δει;

Eχεις αναρωτηθεί υποψήφιε θεατή πώς θα ήταν να μην μπορείς να κοιτάξεις τον/την/τους σύντροφο/ους σου στα μάτια; Οχι επειδή θα αντιμετώπιζες κάποιο οφθαλμολογικό πρόβλημα, αλλά επειδή απλώς έτσι μεγάλωσες, έμαθες, συνήθισες. Το ζευγάρι στο κινηματογραφικό μας σύμπαν βιώνει αυτή την πραγματικότητα σε συνθήκη ισορροπίας. Οταν όμως ένας από τους δύο αρχίζει να αμφιβάλλει; Πόσο πιθανό είναι να πείσει το ταίρι του; Αρκεί ένας τοίχος με σπρέι ώστε ν' αλλάξει κάτι;

Μετά την ταινία θα ήθελα να ήταν βιαστικός/ή. Να είχε κανονίσει μπύρα με φίλους μετά την προβολή. Αυτό που θα 'θελα ν' ακούσω είναι πως έχει να συζητήσει την ταινία με την παρέα του/της.

Πώς ήταν η εμπειρία σου στη Σχολή, τι πιστεύεις ότι αποκόμισες, τι χρήσιμο κρατάς;

Δυστυχώς δεν ζήσαμε τις μέρες μας στην σχολή όπως μας αρμόζει. Παρά τις δυσκολίες τον τελευταίο χρόνο με τις αλλεπάλληλες καραντίνες, η σχολή προσπάθησε να είναι δίπλα μας μη αφήνοντας τη δημιουργικότητά μας να εξασθενίσει. Μέσω της σχολής γνωρίσαμε πολλούς ανθρώπους του χώρου όπου μέσα από τα μαθήματά τους μπόρεσα και αποκόμισα από τον καθέναν τους διάφορες και χρήσιμες τεχνικές πάνω στον κινηματογράφο. Πιστεύω ότι το να ακούς διαφορετικές αντιλήψεις στο σινεμά είναι σημαντικό μιας και ο καθένας μας ανακαλύπτει μοναδικά πράγματα μέσα από τις ταινίες.

Για μένα κινηματογράφος σημαίνει την απελευθέρωση των σκέψεών σου. Κυριολεκτικά μπορείς να κάνεις τα πάντα.»

Πώς και πόσο συνέβαλε η SAE στην υλοποίηση της ταινίας;

Το σημαντικότερο για μένα είναι ότι η σχολή φέρνει κοντά ανθρώπους που θέλουν να ασχοληθούν με το ίδιο αντικείμενο. Μόνο και μόνο που γνώρισα τόσο ενδιαφέρουσες προσωπικότητες και κάποιοι πια είναι φίλοι μου και συνεργάτες μου την ευχαριστώ. Πέρα από αυτό είναι δίπλα μας σε ό,τι δυσκολία μας προκύψει και προσπαθεί να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να είναι όλοι ευχαριστημένοι. Χωρίς την παροχή βασικού εξοπλισμού από την σχολή δύσκολα θα βγάζαμε το αποτέλεσμα που θέλαμε. Τα μαθήματα φωτογραφίας και σκηνοθεσίας των ηθοποιών ήταν έξτρα μαθήματα τα οποία έγιναν για την κάθε ομάδα. Η σχολή βοήθησε ισάξια και δίκαια την κάθε ομάδα ξεχωριστά. Επίσης και τα μαθήματα μοντάζ ήταν εξίσου σημαντικά για εμάς. Ομως παρά την μεγάλη βοήθεια που είχαμε από την σχολή αν μόνοι μας δεν προσπαθήσουμε και από τα λάθη μας να μάθουμε, σινεμά δεν γίνεται.

voir

Τι σημαίνει για σένα κινηματογράφος, τι ελληνικός κινηματογράφος και θεωρείς ότι είσαι μέλος του;

Για μένα κινηματογράφος σημαίνει την απελευθέρωση των σκέψεών σου. Κυριολεκτικά μπορείς να κάνεις τα πάντα. Η φαντασία δεν έχει κανένα όριο. Θέλω ένα δωμάτιο γεμάτο μαλλί της γριάς και από πάνω να κρέμονται μπλε αράχνες. Hδη ο σκηνογράφος θα ψάχνει τι μαλλί της γριάς να βάλει ώστε να ταιριάζει με τον χώρο και τις αράχνες. Δεν θα σου πει κανείς «μα καλά τι κουλή ιδέα έχεις..; Δεν γίνεται. Αλλο.» Το ότι μια ομάδα ανθρώπων προσπαθεί να υλοποίησει και να δημιουργήσει από το μηδέν μία ιδέα ενός άλλου ανθρώπου, που πιθανόν να μην τον γνωρίζει καν, είναι τρομερό. Πόσω μάλλον στον ελληνικό κινηματογράφο που ακόμα πολλοί βοηθάνε εθελοντικά μόνο και μόνο γιατί πιστεύουν στο όραμα του κάθε σκηνοθέτη και παραγωγού. Πιστεύω ότι αυτό δεν γίνεται σε πολλές χώρες. Για μένα ο ελληνικός κινηματογράφος είναι μια οικογένεια η οποία σιγά σιγά μεγαλώνει με καινούργιες απελευθερωμένες σκέψεις. Χαίρομαι που είμαι μέλος αυτής της οικογένειας.


Εάν θέλεις να μάθεις περισσότερα για τη SAE:

SAE Talks | «Κοντινό πλάνο στη βιομηχανία του Κινηματογράφου», την Τετάρτη, 8 Σεπτεμβρίου

Με αφορμή τα νέα τμήματα Κινηματογράφου του Οκτωβρίου 2021, είσαι καλεσμένος/η στο SAE Talks event με θέμα «Κοντινό πλάνο στη βιομηχανία του Κινηματογράφου». Μία online συζήτηση με τη Γενική Διευθύντρια της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου και Παραγωγό Φαίδρα Βόκαλη και τους εισηγητές του Film τμήματος της SAE, Νίκο Πανιεράκη και Βασίλη Κοσμόπουλο, για το μέλλον και τις προοπτικές της Βιομηχανίας του Κινηματογράφου, την επαγγελματική αποκατάσταση, τα προγράμματα σπουδών της SAE και πολλά άλλα θέματα, που θα εμπνεύσουν τους νέους και μελλοντικούς σπουδαστές, καθώς και creative media επαγγελματίες.

Μάθε περισσότερα και κλείσε θέση για το SAE Talks: Creative Media Education 2021 στο sae.edu/grc/sae-talks.

Τα νέα τμήματα ξεκινούν τον Οκτώβριο 2021

Ακολούθησε το δικό σου πάθος στο σύγχρονο χώρο του Filmmaking και Video Production, από τη σκηνοθεσία και την παραγωγή μέχρι το μοντάζ και το compositing.

Αν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για τις Σπουδές Κινηματογράφου στην SAE, να γνωρίσεις τους καθηγητές και να πάρεις μια γεύση από τα σπουδαστικά projects, μη χάσεις το νέο Virtual Info Day. Κλείσε θέση στο sae.edu/grc/virtual-film-day.

Τα εκπαιδευτικά προγράμματα της SAE Athens:
Bachelor: BA/BSc Digital Film Production
Certificates: Videography - Motion Graphics & Compositing
Μάθε περισσότερα στο sae.edu/grc/el/study-film-sae

Παρακολούθησε όλες τις δράσεις των σπουδαστών μέσα από το Instagram (@saeathens) και τα global hashtags #WeAreSAE #TheHomeOfCreatives.