TV & STREAMING

Arrested Re-Development, Μέρος 3ο: Σεζόν 1, Επεισόδια 11-16

στα 10

Κάθε εβδομάδα μέχρι την πρεμιέρα της 4ης σεζόν θα βλέπουμε κι από λίγα επεισόδια του «Arrested Development». Θα καταγράφουμε σημειώσεις, εικόνες και ατάκες. Και, βασικά, θα γελάμε.

Arrested Re-Development, Μέρος 3ο: Σεζόν 1, Επεισόδια 11-16

Συνεχίζουμε τα mini-recaps του «Arrested Development» περνώντας στο πίσω μισό της 1ης σεζόν. Θυμόμαστε ένα προς ένα όλα τα αστεία για τα οποία αγαπήσαμε αυτή τη σπουδαία κωμωδία και διαπιστώνουμε πώς μας φαίνεται μια δεκαετία μετά την πρεμιέρα της.

Ακολουθούν τα mini recaps των επεισοδίων 11-16, φτάνοντας ως την άνοιξη του 2004.

1.11 Public Relations

ep11

  • O Μάικλ.... προσλαμβάνει την Τζέσι, μια publicist, για να δημιουργήσει καλή εικόνα για την οικογένεια Μπλουθ στα media ώστε να μπορέσει ο Τζορτζ Μάικλ να πάει στο κολέγιο Μίλφορντ.
  • Ο Τζομπ... εξαφανίζει κατά λάθος τον Ερλ Μίλφορντ.
  • Ο Τομπάιας... συναντά τον Καρλ Γουέδερς στο δρόμο προς το αεροδρόμιο και τον προσλαμβάνει να του κάνει μαθήματα ηθοποιίας.
  • Η υπόλοιποι Μπλουθ... κάνουν ό,τι μπορούν για να καταστρέψουν όσα τους λέει η Τζέσι.
  • Ο Μπάστερ... παραμένει κρυμμένος.

Σημειώσεις

carl

*Εχουμε μπει πλέον στα επεισόδια που είχαν αρχίσει να γυρίζονται έχοντας επίγνωση αντιδράσεων σε επίπεδο κοινού και αφεντικών. Ως εκ τούτου, είναι δύσκολο να μη διαβάσει κανείς το στόρι με την Τζέσι ως μετα-σχολιασμό της σειράς πάνω στον τρόπο που την αντιλαμβάνονται οι τρίτοι, κάτι που έτσι κι αλλιώς θα συνέβαινε συχνά στο εξής. Η Τζέσι αραδιάζει μια λίστα από αμαρτήματα και χαρακτηρισμούς («Σας θεωρούν τεμπέληδες και αντιπαθητικούς») προχωρώντας σε ένα σχέδιο διαχείρισης του ίματζ. Το αποτέλεσμα είναι φυσικά πως ο κάθε Μπλουθ κάνει του κεφαλιού του ενώ η ίδια η Τζέσι αποδεικνύεται χειρότερη κι από αυτούς. Το μήνυμα του Χέρβιτς μάλλον σαφές: «Παρατάτε με. Αυτοί είναι οι Μπλουθ, αυτή είναι η σειρά.»

*Στο ίδιο μήκος κύματος, ο εκπληκτικός σχολιασμός του αφηγητή Ρον Χάουαρντ όταν η Τζέσι προσπαθεί να μπει ανάμεσα στον Μάικλ και τον γιο του: «Η Τζέσι το πήγε πολύ μακριά και το καλό που της θέλω να προσέξει το στόμα της.» Συνήθως οι ατάκες του αφηγητή είναι μεν ειρωνικές αλλά με έναν εντελώς αποστασιοποιημένο και ειρωνικό τρόπο. Εδώ βγάζει ψυχούλα. Γι’αυτό και είναι αστείο.

*«Δυσκολο γκρουπ να τους κρατήσεις συγκεντρωμένους.»

*O εξαφανισμένος Μπάστερ. «Πάντα καταλαβαίνεις έναν απόφοιτο του Μίλφορντ.»

buster

*Εκπληκτική στιγμή στο τέλος του επεισοδίου όταν ένας άντρας την πέφτει στη Λίντσεϊ στο μπαρ κι από πίσω μπαίνουν ο Τομπάιας με τον Καρλ Γουέδερς, η Λίντσεϊ αντιδρά με ένα απότομο «ο άντρας μου!» κι ο άντρας μουρμουράει με συγκαλυμμένο πανικό «είσαι παντρεμένη με τον Καρλ Γουέδερς; Fuck!»

*Καρλ Γουέδερς, παιδιά.

*Ο Τζορτζ Μάικλ όταν συνειδητοποιεί πως αυτό δεν είναι κανάλι, είναι ζωντανό δίκτυο με την φυλακή και πως ναι, αυτοί οι κύριοι μιλούσαν όντως σε αυτόν. Ο καημένος απλά περνάει την φυλάκιση του παππού του χειρότερα από ό,τι κι εκείνος.

jail

*Τα ψήγματα σκηνών ‘ερμηνείας’ Τομπάιας που παίρνουμε είναι υστερικά αστεία. Ο Ντέιβιντ Κρος το έχουμε ξαναπεί πως είναι άφοβος κωμικός, αλλά θέλει απίστευτο ταλέντο για να μπορέσεις να περάσεις τον εαυτό σου ως τόσο άσχετο. Ειδικά όταν δεν είσαι. «The laaaaaaast thing». Ανεκτίμητο.

1.12 Marta Complex

journey

  • Ο Μάικλ... συνειδητοποιεί πως η Μάρτα αρχίζει να έχει αισθήματα για αυτόν.
  • Ο Τζομπ... όχι.
  • Ο Μπάστερ... επίσης την ερωτεύεται.
  • Η Λουσίλ... προσπαθεί να τα φτιάξει στην Λουσίλ 2 και τον Καρλ Γουέδερς.
  • Ο Τζορτζ ο Πρεσβύτερος... κυκλοφορεί μια σειρά βίντεο αφύπνισης και καλυτέρευσης του εαυτού. Μέσα από τη φυλακή.
  • Η Λίντσεϊ... δεν αντέχει άλλο την αδυναμία του Τομπάιας να μείνει γυμνός.
  • Ο Τομπάιας... κλείνει μια οντισιόν.

Σημειώσεις

tobias

*H οντισιόν του Τομπάιας, η οποία του δόθηκε μόνο και μόνο επειδή βασικά το call sheet περιέγραφε αυτόν ακριβώς, από ό,τι φαίνεται.

*Η συγκέντρωση των Μπλουθ για το ψευτο-πάρτι Αγίου Βαλεντίνου, παρέα με την Λουσίλ 2, τον Καρλ Γουέδερς και την Μάρτα.

*Ο Καρλ Γουέδερς που απλά τρώει ασταμάτητα και δεν μιλάει ποτέ για τίποτα άλλο.

*«Σας αγαπάω όλους, Μάρτα.»

*Δυναμική επιστροφή για το «I made a huge mistake»! Έχουμε τον Τζομπ να το χρησιμοποποιεί ως εισαγωγή για να χωρίσει με τη Μάρτα, μετά τον Τζομπ να το χρησιμοποιεί ως εισαγωγή για το ότι έκανε λάθος όταν χώρισε με τη Μάρτα, έπειτα η ίδια η Μάρτα (όταν καταλαβαίνει πως έχει αισθήματα για τον Μάικλ) και τέλος ο ίδιος ο Μάικλ (όταν καταλαβαίνει πως η Μάρτα έχει αισθήματα για αυτόν).

mistake1

mistake2

mistake3

mistake4

*Η όλη παρεξήγηση με τη λέξη «hermano» είναι σπουδαία. Εκτός από αστεία, είναι φοβερό το πώς το σενάριο ακολουθεί την παρεξήγησει για να χτίσει πλοκή αλλά δίχως να εμπλέκει ηλίθιους μηχανισμούς. Συνήθως σε τέτοιες σίτκομ παρεξηγήσεις οι χαρακτήρες τις διατηρούν ζωντανές μην ενεργώντας με οποιονδήποτε τρόπο, ώσπου να λήξει το 20λεπτο. Εδώ οι χαρακτήρες (παρότι δεδομένα χαζοί) κάνουν διαρκώς πράγματα βάσει αυτού που νομίζουν πως ξέρουν, μπλέκοντας ακόμα περισσότερο τα πράγματα. Απαιτεί σεναριογράφους που το κουράζουν λίγο αντί να τεμπελιάζουν, αλλά το αποτέλεσμα αξίζει τον κόπο.

*Η πιο αστεία σκηνή του επεισοδίου: Στο πάρτι των Μπλουθ όλοι αρχίζουν όλοι μαζί να απαιτούν λόγο. Από κανέναν συγκεκριμένα. Δεν υπερβάλλω όταν λέω πως σταμάτησα και γύρισα να ξαναδώ τη σκηνή 5 φορές σερί, απλώς και μόνο για να απολαύσω ξεχωριστά τις εκφράσεις του καθενός. Μεγαλείο.

speech1

speech2

1.13 Beef Consommé

tobias_nude

  • Ο Τζομπ... ψάχνει να βρει ποιος είναι ο ‘hermano’ που αγαπάει η Μάρτα.
  • Ο Μάικλ... το αποφεύγει κάπως.
  • Ο Μπάστερ... προσπαθεί να παίξει ξύλο για πρώτη φορά στη ζωή του.
  • Ο Τζορτζ ο Πρεσβύτερος... θέλει η οικογένεια να εμφανιστεί αγαπημένη για 10 λεπτά στην διαδικασία ακρόασης στο δικαστήριο.
  • Η Λουσίλ... προσπαθεί να το ρίξει στα 5 λεπτά.
  • Ο Τζορτζ Μάικλ... ψάχνει να βρει αν είναι συγγενής εξ αίματος με τη Μέιμπι.
  • Η Λίντσεϊ κι ο Τομπάιας... κάνουν σεξ(!).

Σημειώσεις

lucille

*Το βλέμμα της Λουσίλ όταν ο Τζομπ λέει πως είναι ο μόνος έμπιστος σε αυτή την οικογένεια.

*Ο Μάικλ στη Μάρτα: «Απλά μιλάς λίγο αργά και θέλω κάπως να το βάλω μπροστά αυτό το πράγμα».

*Πρόκειται για ξεκάθαρη περίπτωση 2ου μέρους από το προηγούμενο επεισόδιο με πολλές ιστορίες να συνεχίζονται εδώ.

*Πάνω απ’όλα η παρεξήγηση με τους hermanos. Το ότι ο Τζομπ ξέρει τη λέξη αδερφός στα Γαλλικά και τα Ιταλικά είναι ιδιοφυής πινελιά.

hermanos

*«Ήταν ποτέ έγκυος η θεία Λίντσεϊ;» - «Α ναι, δεκάδες φορές.»

*H φωτογραφία του Τζομπ στο σπίτι της Μάρτα που φυσικά έχει από πίσω εκείνη του Ιησού.

gob_pic

jesus

*Τρέλα ο αγχωμένος Τομπάιας που για να του σηκωθεί προσπαθεί να αυτοσυγκεντρωθεί λες και επρόκειτο να πετάξει ακόντιο σε τελικό Ολυμπιάδας.

*Φανταστικά άβολη η σκηνή που εξηγεί στον Τζορτζ Μάικλ από πού έρχονται τα μωρά ενώ εκείνος εννοούσε απλώς τη Μέιμπι.

*Κι άλλο άβολο: Ο ευτυχής Τομπάιας που μπαίνει γυμνός στην κουζίνα, το πρωί αφού έκανε σεξ με τη Λίντσεϊ.

tobias nude

*Η πιο αργή καταδίωξη στην ιστορία της τηλεόρασης, αυτή ανάμεσα στο σκούτερ του Τζομπ και το σκαλοαυτοκίνητο του Μάικλ.

*Λουσίλ όταν βλέπει τον Μπάστερ και τη Μεξικάνικη μπάντα κανταδόρων που έχει προσλάβει για τη Μάρτα: «Μένει μόνος του για δυο μέρες και μπήκε ήδη σε συμμορία!»

1.14 Shock and Aww

george_sr

  • Ο Τζορτζ Μάικλ... ερωτεύεται την καθηγήτριά του, κυρία Μπέρλι.
  • Ο Μάικλ... κοιμάται μαζί της και μετά το φορτώνει στον Τζομπ.
  • Ο Τζομπ... προσπαθεί να τον εκδικηθεί για τη Μάρτα αλλά κοιμάται συνεχώς με τις λάθος γυναίκες.
  • Ο Τζορτζ ο Πρεσβύτερος... δέχεται επισκέψεις από την φαν του Σίντι Λάιτμπαλουν, που στην πραγματικότητα είναι πράκτορας του FBI με στόχο να του αποσπάσει την αλήθεια.
  • Η Μέιμπι... χορεύει με τον Στιβ Χολτ.
  • Η Λουσίλ... υιοθετεί τον Ανιόνγκ. Ανιόνγκ.

Σημειώσεις

hello

*Ανιόνγκ.

*Πολλές κάστινγκ σημειώσεις εδώ. Η Τζέιν Λιντς παίζει την πράκτορα του FBI, η Χέδερ Γκράχαμ την καθηγήτρια του Τζορτζ Μάικλ, ενώ έχουμε την πρώτη εμφάνιση του 10ου Μπλουθ, του λατρεμένου, αξέχαστου, τρισμέγιστου σούπερ-σταρ, Ανιόνγκ.

*Ανιόνγκ.

*Αυτός ο διάλογος:

graham

*Απίστευτα άβολη σκηνή μεταξύ Λίντσεϊ και Τζορτζ Μάικλ όταν εκείνη νομίζει πως βοηθάει τον ανιψιό της ενώ άθελά της του την πέφτει.

lindsay

*Στιβ Χολτ!

steve_holt

*Οι διάλογοι του Μάικλ με την καθηγήτρια που καταλήγουν σε αμήχανα γέλια σχετικά με αληθινούς θανάτους.

*Πρώτη αναφορά στον Σαντάμ Χουσεϊν και τη σχέση του με το model home, ο οποίος ως γνωστόν θα γίνει επίτιμο μέλος του καστ σε μετέπειτα σεζόν.

saddam

*Από τον φάκελο των φράσεων που δεν ακούγονται σωστές σε κανένα απολύτως context: «Παραμόρφωσα ένα σπάνιο βιβλίο για να βρω αυτή την φωτογραφία του Σαντάμ με μαγιώ.»

*Ανιόνγκ.

1.15 Staff Infection

castles

  • Ο Τζορτζ Μάικλ... προσπαθεί να περάσει λίγο χρόνο με τον πατέρα του.
  • Ο Μάικλ... προσπαθεί να περάσει λίγο χρόνο με το γιο του. Περιττό να πούμε πως δεν συναντιούνται ποτέ.
  • Η Λίντσεϊ... αναλαμβάνει να διευθύνει προσωρινά την εταιρεία με καταστροφικά αποτελέσματα.
  • Ο Μπάστερ... πιάνει δουλειά στο εργοτάξιο της εταιρείας.
  • Ο Τζομπ... το ίδιο, προκαλώντας τον Μπάστερ σε μονομαχία όταν του φωνάζει/χορεύει/χτυπάει παλαμάκια πως είναι κότα. («Κό! Κα. Κό! Κα.»)
  • Η Λουσίλ... δεν δίνει άδεια στην Λούπε. Το οποίο έχει ξεκαρδιστικά αποτελέσματα.
  • Ο Τομπάιας... μπαίνει αυτοβούλως στη φυλακή για να μελετήσει το ρόλο του ‘φοβισμένου φυλακισμένου #2’ που κέρδισε.

Σημειώσεις

scooter

*Ο Τζομπ με το σκούτερ στα λοφάκια του εργοταξίου.

*Ο Τζορτζ Μάικλ ρωτάει τη Μέιμπι γιατί προσπαθεί να τον κάνει να νιώσει άσχημα: «Βαριέμαι.»

*Ο Τζομπ νόμιζε πως μίλαγε με την Κίτι στο τηλέφωνο κι ο Μάικλ τον διορθώνει, «ήταν η Λίντσεϊ». Αμήχανη σιωπή. Διαρκείας.

*Ο τρόπος που παίζει η σειρά με το επαναλαμβανόμενο αστείο του Ανιόνγκ. Απλά δε σταματάει ποτέ να βγάζει γέλιο. Δείτε προσοχή στη λεπτομέρεια: Ακόμα και σε μια σκηνή όπου βλέπουμε από μακριά τον Μάικλ να πηγαίνει στο σταντ με τις μπανάνες, στο οποίο είναι ο Ανιόνγκ, δίπλα του εμφανίζεται ένας μικρούλης υπότιτλος «Hello.» Είναι ξεκαρδιστικό γιατί σα να μην έφταναν όλες οι σκηνές ατελείωτων Hello/Annyong/Hello/Annyong/Annyong, με αστεία σαν αυτό η σειρά σε υποχρεώνεις να δημιουργήσεις τέτοιους διαλόγους και μες στο κεφάλι σου την παραμικρή φορά που εμφανίζεται ο χαρακτήρας στην οθόνη.

annyong

*Ο πρώτος chicken dance. Δε νομίζω ότι θα ξεπεράσω ποτέ στη ζωή μου την εικόνα του Τζομπ να κάνει την κότα, θυμίζοντας οτιδήποτε άλλο στον κόσμο εκτός από κότα. («Η κότα δεν χειροκροτάει!!!»)

chicken

*Το επεισόδιο αυτό έχει ένα από τα πιο περίτεχνα σενάρια όλης της σειράς λόγω του πώς μπλέκει όλες τις ιστορίας οδηγώντας τες σε μια κοινή κορύφωση. Το ότι οδηγάει εκεί η Λουσίλ είναι λίγο τραβηγμένο αλλά θα το συγχωρήσουμε επειδή υπάρχει το απίστευτο αστείο μπλέξιμο με τους υπαλλήλους που πήραν το πούλμαν των συγγενών της Λούπε και...

*...τους συγγενείς της Λούπε που στριμώχνονται στις σκάλες του αυτοκινήτου του Μάικλ, το οποίο οδηγεί η Λίντσεϊ στο εργοτάξιο. Και φυσικά ένας από αυτούς κουτουλάει στην ταμπέλα, επειδή όταν έχεις τη δυνατότητα να δείξεις έναν άντρα να ξαπλώνει ανάσκελα ύστερα από χτύπημα με μια ταμπέλα, ε, το κάνεις.

*Η διπλή εικόνα του Μάικλ στην άμμο και του Τζορτζ Μάικλ στο γραφείο.

double

  • Σοβαρά, τα οργανωμένα πυργάκια του Μάικλ στην άμμο.

*«Τέλεια! Τώρα το κάστρο μου έχει μια τεράστια πισίνα μέσα του.»

1.16 Missing Kitty

magic

  • Ο Τζομπ... προσπαθεί να εξαφανίσει το εταιρικό γιωτ.
  • Ο Τζορτζ Μάικλ... μαγεύεται από τα τρικ του θείου του.
  • Ο Μάικλ... απολύει και επαναπροσλαμβάνει και ξανα-απολύει την Κίτι.
  • Η Λίντσεϊ... ψάχνει να βρει την γιαγιά της.
  • Η Λουσίλ... την έχει αποκρύψει το γεγονός πως έχει πεθάνει εδώ και μήνες.
  • Ο Τζορτζ ο Πρεσβύτερος... πουλάει τον Τομπάιας για ένα πάκο τσιγάρα.
  • Ο Τομπάιας... γίνεται το αφεντικό στις φυλακές. Με παρατσούκλι Ντόροθι. Φυσικά.

Σημειώσεις

kitty

*«Πες αντίο σε ΑΥΤΑ!!»

*Οι στραβές ρώγες της Κίτι.

*«Προφανώς και θα φτιαχτεί μια μαργαρίτα μέσα στο στόμα μου!»

*Το κωμικό chest bump του Τζομπ με τον Μάικλ, που αφήνει σημάδια χρώματος στο πουκάμισο του δεύτερου.

*Ο Τζορτζ ο Πρεσβύτερος πουλάει τον Τομπάιας για ένα πάκο τσιγάρα, κάτι που αναφέρθηκε στο ψεύτικο «Στο επόμενο» του προηγούμενου επεισοδίου. Είναι η πρώτη φορά που μια σκηνή από αυτό το κομμάτι ενός επεισοδίου συμβαίνει όντως στο επόμενο.

*Πρώτη αναφορά στον δίδυμο αδερφό Όσκαρ.

*Ο αφηγητής διαπιστώνει πως ο Τζορτζ Μάικλ απλά θαύμαζε τον θείο του, ενώ παίζει γλυκιά μουσικούλα ελπίδας και ο Μάικλ κοιτάζει το κενό με σκεπτικό βλέμμα. Είναι το σημείο όλων των σειρών που ένας χαρακτήρας κάνει πίσω όταν συνειδητοποιεί πως μια μικρή υποχώριση θα κάνει αληθινά ευτυχισμένο κάποιον άλλον. Εδώ, ο Μάικλ απλά κόβει τη μουσικούλα απότομα και αρπάζει τον Τζορτζ Μάικλ: «Πρέπει να φύγεις από αυτό το πλοίο.»

*Ο Τομπάιας κάνει τον Γουάιτ Πάουερ Μπιλ να αυτοκτονήσει και γίνεται ο νέος άρχοντας της στενής. Και φυσικά όλο αυτό συμβαίνει με μια παράλληλη αναλογία με το «Oz». Η μάγισσα πέθανε, το παρατσούκλι του Τομπάιας είναι Ντόροθι. Είναι η δεύτερη φορά που η σειρά κάνει αναφορά στο δράμα φυλακών «Oz» του ΗΒΟ.

*Προφανώς όλο αυτό χτίζει προς τη στιγμή που ο Τομπάιας θα αγκάλιαζε τον πεθερό του και θα του τραγουδούσε.

somewhere

Προηγουμένως: