Η «οσκαρική» καμπάνια του «Yawth» για να βρεθεί στα βραβεία της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ 04 MAR 2019  /  Μανώλης Κρανάκης

Με σύνθημα «let the underdog be a dog», οι δημιουργοί της μικρού μήκους ταινίας «Yawth» θέλουν οπωσδήποτε να μπουν στις υποψηφιότητες των βραβείων Ιρις της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.

Με την αμέριστη βοήθεια της σύγχρονης ποπ κουλτούρας, αλλά κυρίως τη φρεσκάδα με την οποία η ταινία τους ξεχώρισε στη φετινή σοδειά των ελληνικών ταινιών μικρού μήκους, οι δημιουργοί του «Yawth» οργάνωσαν μια χειροποίητη πρωτότυπη καμπάνια (στο πολύ περίπου σαν αυτές που γίνονται στο Χόλιγουντ για να θέσουν μια ταινία «for your consideration» για τα Οσκαρ) για να εξασφαλίσουν μια υποψηφιότητα στα βραβεία Ιρις της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.

Η ταινία βρίσκεται στη μεγάλη λίστα των ταινιών μικρού μήκους απ' όπου και θα προκύψουν οι φετινές υποψηφιότητες για τα βραβεία Ιρις του 2019.

Yawth Campaign 607

Yawth Campaign 607

Yawth Campaign 607

Yawth Campaign 607

Διαβάστε εδώ περισσότερα για το «Yawth» του Δημήτρη Τσακαλέα και της Λήδας Βαρτζιώτη

Συνεχίζοντας την πλοήγηση σας στο flix.gr, συμφωνείτε στην εγκατάσταση cookies στον υπολογιστή σας. Μάθετε περισσότερα.