Υπήρξε ένας από τους πρωταγωνιστές του 52ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης με το αφιέρωμα στο σύνολο του έργου του, την θέση του ως μέλους της Κριτικής Επιτροπής του Διεθνούς Διαγωνιστικού τμήματος και την προβολή της καινούριας του ταινίας «Μan at Sea».
Ο λόγος για τον Κωνσταντίνο Γιάνναρη, ο οποίος θα βρίσκεται παρών και στην αθηναϊκή στάση του αφιερώματος στο σύνολο του έργου του που θα ξεκινήσει το Σάββατο 3 Δεκεμβρίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος και για πέντε ολόκληρες ημέρες θα σας δώσει την ευκαιρία να δείτε τις πέντε μεγάλου μήκους ταινίες του («Three Steps to Heaven», «Από την Ακρη της Πόλης», «Δεκαπενταύγουστος», «Ομηρος») αλλά και τις βραβευμένες μικρού μήκους ταινίες του (ανάμεσα τους τα «Μια Θέση στον Ηλιο», «North of Vortex»)
Ο σημαντικότερος λόγος βέβαια για να βρεθείτε στο αφιέρωμα στον Κωνσταντίνο Γιάνναρη είναι τα προγράμματα προβολών που ο σκηνοθέτης επιμελήθηκε προσωπικά και ειδικά για το αφιέρωμα αυτό με ανέκδοτο υλικό που μόνταρε από την αρχή παρουσιάζοντας στην πραγματικότητα ένα «προσωπικό ημερολόγιο» αναμνήσεων και εικόνων που εντυπωσιάσε τον Λάρι Κάρντις, film curator του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης, ο οποίος βρέθηκε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης ως πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής και δεν έκρυψε το ενδιαφέρον του για να τα προβάλλει στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης.
Τα προγράμματα αυτά περιλαμβάνουν υλικό που ο Γιάνναρης έχει γυρίσει από το 1990 ως και το 2010 κυρίως σε super 8 αλλά και ψηφιακό βίντεο. Τα φιλμ δουλεύτηκαν τους περασμένους μήνες, από τον ίδιο τον σκηνοθέτη που μελέτησε διεξοδικά το αρχείο των υλικών του όλων αυτών των χρόνων, ψηφιοποιήθηκαν με χορηγία του φεστιβάλ και μονταρίστηκαν από τον Πάνο Βουτσαρά. Ο ίδιος ο Γιάνναρης στην έκδοση του Φεστιβάλ που συνοδεύει το αφιέρωμα, περιγράφει τα μικρού μήκους ως «διαφορετικά σε ύφος στο μέσο με το οποίο τα γύρισα, ένα μείγμα μεταξύ σούπερ 8 και digital video, φιλμ ή ψηφιακά, ντοκιμαντέρ ή μυθοπλασία, πειραματικά ή αφηγηματικά. Πλάνα που γύριζα στην διάρκεια ταξιδιών μου, σκηνές από το Λονδίνο και την Αθήνα, εικόνες από τη ζωή μου σαν προσωπικά ημερολόγια... Από τα πρώτα μου βήματα στο σινεμά, την επιστροφή στην Ελλάδα, από την πλατεία Ομονοίας μέχρι τα ερείπια μιας αρχαίας Ελλάδας, το σπίτι μου, τον εαυτό μου».
Δείτε παρακάτω τον Κωνσταντίνο Γιάνναρη να μιλάει για το σύνολο του έργου του σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη εφ όλης της ύλης