«Η Μελίσα μου έφερε τις 107 σελίδες της πρώτης γραφής του σεναρίου και το διάβασα μέσα σε μια ώρα. Συγκλονίστηκα. Ηταν ένα σενάριο που ήθελα να το γυρίσω την επόμενη ημέρα. Ηταν τόσο ειλικρινές και η φωνή της Μελίσα έφτασε κατευθείαν στην καρδιά μου.»
Ετσι περιέγραφε ο Στίβεν Σπίλμπεργκ τη μεγάλη του συνάντηση με τη Μελίσα Μάθισον πίσω στις αρχές της δεκαετίας του '80, με αφορμή το σενάριο του «E.T.» που θα χάριζε στη Μάθισον μια υποψηφιότητα για Οσκαρ, την ίδια στιγμή που η εμπλοκή της στην παραγωγή της ταινίας υπήρξε καθοριστική για ένα από τα modern classics της ιστορίας του σινεμά, αλλά και για τη ζωή και την καριέρα της.
Διαβάστε ακόμη: E.T., πάμε (ξανά) μια βόλτα στο φεγγάρι;
Εχοντας ξεκινήσει την καριέρα της με το «The Black Stallion» του 1979, η Μάθισον θα συνεργαζόταν ξανά με τον Στίβεν Σπίλμπεργκ το 1983 για το επεισόδιο που σκηνοθέτησε ο Σπίλμπεργκ για το τηλεοπτικό «The Twilight Zone», ενώ την ίδια χρονιά θα παντρευόταν τον Χάρισον Φορντ με τον οποίο θα έκανε δύο παιδιά και θα έμενε μαζί του μέχρι και το 2004.
Μια ακόμη σημαντική στάση στην καριέρα της θα ήταν η εμπλοκή της στο σενάριο του «Kundun» του Μάρτιν Σκορσέζε. Η γνωριμία της με τον Δαλάι Λάμα το 1990 κατέληξε σε μια στενή φιλία και στην αφοσίωση της Μάθισον στα χρόνια που θα ακολουθούσαν στους αγώνες για την ανεξαρτησία του Θιβέτ.
«Η Μελίσα είχε μια καρδιά που έλαμπε από γενναιοδωρία και αγάπη και έκαιγε τόσο θερμά όσο η καρδιά που έδωσε στον Ε.Τ.», δήλωσε ο Στίβεν Σπίλμπεργκ για το θανατό της Μελίσα Μάθισον. Ειρωνικά οι δυο τους είχαν βρεθεί και πάλι κοντά για το σενάριο του «The BFG» του Ροάλντ Νταλ που βρίσκεται εδώ και καιρό σε προετοιμασία.
Διαβάστε ακόμη: