Φεστιβάλ / Βραβεία

Περισσότερες ταινίες, περισσότερο Τορόντο.

στα 10

Νέους τίτλους ανακοίνωσε σήμερα το φεστιβάλ του Τορόντο, από τα τμήματα των μεταμεσονύκτιων προβολών, των ντοκιμαντέρ, και του vanguard cinema.

Περισσότερες ταινίες, περισσότερο Τορόντο.
«Into the Abyss» του Βέρνερ Χέρτζογκ

H παγκόσμια πρεμιέρα του καινούριου ντοκιμαντέρ του Βέρνερ Χέρτζογκ «Into the Abyss», αποτελεί αναμφίβολα μια από τις πιο αναμενόμενες ταινίες ολόκληρου του φετινού προγράμματος. Το φιλμ εξερευνά μια υπόθεση τριπλής δολοφονίας και ο σκηνοθέτης μιλά σε όλους τους εμπλεκόμενους, ανάμεσά τους, στον ένοχο για τους φόνους που πρόκειται να εκτελεστεί λίγες μέρες αργότερα.

Ο Φρεντερικ Γουάιζμαν καταγράφει την ζωή και τον μύθο του διάσημου παρισινού καμπαρέ «Crazy Horse», o Μόργκαν Σπέρλοκ την τρέλα και την μαγεία του Comic-Con στο «Comic-Con: Episode IV – A Fan’s Hope», ο Γκάρι Χούστβιτ μετά την γραμματοσειρά «Helvetica» και το design στο « Objectified», κοιτάζει με την διεισδυτική ματιά του τον μοντέρνο αστικό χώρο στο «Urbanized».

Ο σπουδαίος Αυστριακός Μίχαελ Γκλάβογκερ στο «Whores’ Glory» δημιουργεί ένα τρίπτυχο για την πορνεία σε τρεις διαφορετικές χώρες του πλανήτη, οι Τζο Μπέρλινγκερ και Μπρους Σινόφσκι με το «Paradise Lost 3: Purgatory», επιστρέφουν στην ίδια ιστορία που αποτέλεσε ήδη θέμα δύο ντοκιμαντέρ τους, εξετάζοντας καινούργια στοιχεία και δεδομένα στην υπόθεση των τριών εφήβων, που έχουν καταδικαστεί για ένα έγκλημα που αρνούνται και στην δικαστική τους οδύσσεια που κρατά 18 ολόκληρα χρόνια.

Στο «Last Gladiators» ο βραβευμένος με Οσκαρ Αλεξ Γκίμπνεϊ ακολουθεί τον παίκτη του Χόκεϊ Κρις Νίλαν στην προσπάθειά του να επιστρέψει στην πραγματική ζωή όταν η καριέρα του τελειώνει εξ αιτίας ενός τραυματισμού.

Η Τζέσικα Γιου, στο «Last Call at the Oasis», κοιτάζει το παγκόσμιο πρόβλημα της λειψυδρίας, στο «Paul Williams is Still Alive», o Στιβ Κέσλερ αναζητά το μουσικό είδωλο των 70'ς και το φιλμ του καταγράφει τι συμβαίνει όταν τελικά τον βρίσκει, ενώ ο Νίκ Μπρούμφιλντ κοιτάζει με την γνωστή πνευματώδη και κυνική ματιά του την Σάρα Πείλιν στο «Sarah Palin – You Betcha!».

Εκτός από τους παραπάνω τίτλους, στο τμήμα των ντοκιμαντέρ του Τορόντο, θα προβληθούν ταινίες που έχουν ήδη κάνει την πρεμιέρα τους σε άλλα φεστιβάλ, οπως το «This is not a Film» των Τζαφάρ Παναχί και Μοτζτάμπα Μιρταχμάς, το «Arirang» του Κιμ Κι Ντουκ, το «Pina», ή το «I’m Carolyn Parker: The Good, the Mad, and the Beautiful», του Τζόναθαν Ντέμι, που θα έχει προβληθεί λίγες μέρες πιο πριν στη Βενετία.

Στο τμήμα Vanguard που περιλαμβάνει ταινίες που βρίσκονται στην «αιχμή του σύγχρονου σινεμά», συναντάμε τίτλους που είδαμε στις Κάννες όπως το «Snowtown» του Αυστραλού Τζάστιν Κούρτζελ, ή το «Oslo, August 31» του Νορβηγού Γιοαχίμ Τρίερ, αλλά και φιλμ όπως το «Love and Bruises» του Λου Γιε που θα κάνει πρεμιέρα στη Βενετία, ή το αμφιλεγόμενο «Generation P» του Ρώσου Βίκτορ Γκίνζμπουργκ. Ταινίες από τη Γαλλία, την Ταϊλάνδη, την Χιλή, συμπληρώνουν το πρόγραμμα του συγκεκριμένου τμήματος.

Το ανατριχιαστικό, αιματοβαμμένο τμήμα Midnight Madness, περιλαμβάνει ανάμεσα σε άλλες, νέες ταινίες από του δημιουργούς του « A L’Interieur», Ζουλιέν Μορί και Αλεξάντρ Μπουστιγιό (έναν γοτθικό εφιάλτη με τον τίτλο «Livid») και τον Εντουάρντο Σάτσεζ του «Blair Witch Project» («Lovely Molly»).

O cult Γιαπωνέζος Κατσουχίτο Ισι είναι επίσης παρών με το «Smuggler», το ήδη πλήρες από buzz «Kill List» του Μπεν Γουίτλι και το «You're Next» του Ανταμ Γουίνγκαρντ που εντυπωσίασε στοι ίδιο φεστιβάλ πέρσι με το «A Horrible Way to Die», είναι μερικές ακόμη από τις πιο αξιοσημείωτες ταινίες του προγράμματος.